Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletetaan, että haluat ostaa kotiisi taideteoksen. Paljonko olet valmis maksamaan?

Vierailija
19.10.2019 |

Perustelut

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

200-300 e edellyttäen, että tykkään siitä. Lähinnä grafiikkaa omaksi iloksi ajattelen, en mitään sijoituskohdetta. 

Vierailija
2/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipalkansaajana max 200. Nyt opiskelijana max 60, sama muutoin pienituloisena. Joskus paremmilla tuloilla, eli pitää olla jo yli keskitulon, maksaisin jopa tonneja. Jos voittaisi hulluna rahaa niin voisin käyttää myös satoja tuhansia.

Kaikissa tapauksissa ostaisin vaan aitoa taidetta, enkä kotimaalarilta joka vaan luulee tekevänsä hienoja töitä ja todellisuus vastaa sutaistuja "fiilistelyjä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran kuin joku toinenkin olisi, jälleenmyyntiarvo pitää olla.

Vierailija
4/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä voisin maksaa n. 10 000.

Vierailija
5/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työstä. Jos olen varma että pitää arvonsa suht hyvin niin noin 30000 euroa.

Vierailija
6/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 on meillä kallein taulu. Yli sen en nyt menisi. Tosin juuri nyt en maksaisi sitäkään.

Vierailija
7/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti pöllisin idean ja tekisin tai yrittäisin päästä samantapaiseen lopputulokseen itse.

Vierailija
8/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin voisin maksaa, jos todella pitäisin taulusta/esineestä. Mitään sijoituskohdetta en ostaisi vaan taiteen pitäisi olla omaa silmää miellyttävää.

Vierailija
9/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun satasen olen maksanu yhdestä teoksesta. Kalliimpaa en opiskelijan tuloilla ostaisi. Jos olisi ihan hyvät tulot niin voisin ehkä tonnin tai pari maksaa.

Vierailija
10/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taideteos on melko suureellinen nimitys, mutta taidegrafiikkaa olen ihaillut gallerioiden ikkunoissa. Voisin kuvitella ostavani jossain vaiheessa. Toimisivat ensisijaisesti sisustuselementtinä, mutta toki kiinnostaa myös aihe, ja tietty se, että kyseessä on markettitarjontaa persoonallisempi tuote.

Hinta on kimurantti kysymys. Tottakai tunnettu nimi maksaa, mutta toisaalta takaa myös jälleenmyyntiarvon. Sitten ovat taidegrafiikan kohdalla vedosten määrät. Kokoakin saisi löytyä reilusti. Ehkä muutama tonni, koska kyseessä on kuitenkin kertaluonteinen hankinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan