Milloin mies on mielestäsi ulkonäöllisesti parhaimmilaan?
Itse sanon noin 30v. Poikamaisuus on karissut, mutta rupsahtaminen ja rypyttyminen ei ole vielä alkanut.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ihmiset sukupuolesta riippumatta ovat ulkonäöllisesti parhaimmillaan alle kolmekymppisinä, ei kai se mikään yllätys kenellekään ole.
Tosin mitä vanhemmaksi itse tulee, sitä enemmän toistenkin ulkonäkö menettää merkitystään.
Tää mutta ei se haittaa jos oma mies vanhenee. Vanhenenhan itekin ja näytin paremmalta 26 vuotiaana kuin nyt 33 vuotiaana
Riippuu miehestä. Jotkut ovat komeita nuorina, jotkut vasta vanhempina.
Riippuu miehestä. Jotkut nuorina, mutta suurin osa vähän vanhempina, kunnes muuttuvat vanhuksen näköisiksi.
Minulla tuo on aina muuttunut suhteessa omaan ikääni. Teininä vähän yli parikymppiset, koska 30+ olivat jo vanhoja. Nyt 50+ ikäisenä en osaa katsoa alle nelikymppisiä muina kuin poikasina. Jos johonkin ajankohtaan pitää lukita niin 30-40 ikävuosina.
40 v. Kypsyyden tuomaa karheutta ja nuoruuden norjuutta sopivassa suhteessa.
Kyllähän ihmiset sukupuolesta riippumatta ovat ulkonäöllisesti parhaimmillaan alle kolmekymppisinä, ei kai se mikään yllätys kenellekään ole.
Tosin mitä vanhemmaksi itse tulee, sitä enemmän toistenkin ulkonäkö menettää merkitystään.