Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin mies on mielestäsi ulkonäöllisesti parhaimmilaan?

Vierailija
19.10.2019 |

Itse sanon noin 30v. Poikamaisuus on karissut, mutta rupsahtaminen ja rypyttyminen ei ole vielä alkanut.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä, mutta ainakin tosi moni julkkismies on parantunut huimasti vanhetessaan. Olen siis itse samaa ikäluokkaa näiden kanssa ja nuorempana nämä ei iskenyt alkuunkaan, mutta nykyisin ovat minusta todella hotteja. Esimerkiksi vaikkapa Wilmer Valderrama, Joshua Jackson ja Enrique Iglesias.. Suomalaisista taas Iiro Seppänen on kuin toinen mies nyt +40-vuotiaana ja mitä ysärillä ja todellakin hyvässä mielessä..

N43

Vierailija
42/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä, mutta ainakin tosi moni julkkismies on parantunut huimasti vanhetessaan. Olen siis itse samaa ikäluokkaa näiden kanssa ja nuorempana nämä ei iskenyt alkuunkaan, mutta nykyisin ovat minusta todella hotteja. Esimerkiksi vaikkapa Wilmer Valderrama, Joshua Jackson ja Enrique Iglesias.. Suomalaisista taas Iiro Seppänen on kuin toinen mies nyt +40-vuotiaana ja mitä ysärillä ja todellakin hyvässä mielessä..

N43

Ei ne miehet ole parantuneet, vaan stailaus ja kuvaustekniikka. Esim ysärillä kaikki näytti red carpet-kuvissa jotenkin ankeilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ulkonäkö paranee yleensä sitä mukaa kun hiukset ja parta kasvavat. Mitä enemmän mies näyttää viikingiltä, sitä parempi. :)

Itse olin kauneimmillani 16-vuotiaana ja siitä on tultu vain alaspäin.

Vierailija
44/72 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin käyvät armeijan. Armeija tekee miehestä sekä ulkonäöltään että varsinkin käytökseltään huonomman! Monet ovat alkaneet kiukuttelemaan, vihoittelemaan ja alistamaan tyttöystäväänsä intin jälkeen! N18.

No miksi nuo tyttöystävät eivät eroa noista alistajista? Eihän tuollaisessa suhteessa ole mikään pakko olla.

Vierailija
45/72 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut teinipojat (jos ei ole aknea eikä ylipainoa) ovat niin kauniita, että melkein sattuu katsoa. Joidenkin kauneus kestää vielä yli 20v, mutta hyvin harvojen yli 25 v. Sedät (eli yli 30v) ei voisi vähempää kiinnostaa.

T. Nainen 31 v

Onneksi sinä olet alle 30-vuotias ikuisesti.

Vierailija
46/72 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

45+

Vierailija
47/72 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaihtelee. Teininä komeat ei ole komeita enää aikuisena. Moni teininä mitätön on aikuisena upea komistus. Johonkin 50v asti olen tavannut komeita miehiä, sen jälkeen alkaa viimeisilläkin rupsahtaminen.

Tämä on totta. Ne miehet, jotka näyttivät hyviltä ja miehekkäiltä jo 16-vuotiaina ovat vanhentuneet ennenaikaisesti. Tömäsin taannoin yhteen kouluaikojen "komistukseen". Ikää 30, mutta olemus täysin pappaantunut. Päälaki paistoi. Painoa tullut rutkasti jne.

Toiset taas näyttävät nuorena mitäänsanomattomilta ja alkavat lähinnä muistuttaa miehiä siellä kolmenkympin korvilla.

Vierailija
48/72 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy oman puolison kohdalla sanoa että 53v. Paksut, harmaat, lyhyeksi leikatut hiukset, kroppa edelleen kuin kolmelymppisellä, kasvoista näkee että on elänyt mutta on edelleen komea. Komeampi kuin kolmekymppisenä. Mun komea, upea mies.

Joo ei. Tuon ikäisellä on jo se iho menettänyt kimmoisuutensa ja huokosista pukkaa inha vanhan äijän haju. Sun kannattaa kuule käydä Specsaverillä.

Vierailija
49/72 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että noin 28 vuotiaasta sinne sinne n40v nurkille.

Itse nyt 29 :-)

Vierailija
50/72 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45+

Dream on papparainen.

Vierailija
51/72 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti 25-30 v. Ihan poikaset ei kiinnosta, muttei nyt mitkään papparaisetkaan.

Vierailija
52/72 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

+50v. Olen itse 40.

Vierailija
53/72 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä ja monesti vielä kolmekymppisenäkin mies on aivan maitohaivinen amis. Vasta kun miehekkäät piirtert tulevat esiin alkaa mies näyttää mieheltä. Eli sanoisin 30-50v.

Vierailija
54/72 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klldkdkd kirjoitti:

Parikymppisenä ja monesti vielä kolmekymppisenäkin mies on aivan maitohaivinen amis. Vasta kun miehekkäät piirtert tulevat esiin alkaa mies näyttää mieheltä. Eli sanoisin 30-50v.

Mutta se sileä iho, kiinteät lihakset ja karvat on paikoillaan päässä. Eikä valahtaneena korviin, nenään ja alemmas.

Vierailija
55/72 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30-40 tai vähä yli tai alle. Hyvännäköiset miehet pysyy kyllä useimmiten hyvin pitkään hyvännäköisinä

Sanoisin saman. Mutta jos pidän miestä oikeasti hyvännäköisenä, ikä vaikuttaa siihen hyvin vähän.

Vierailija
56/72 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klldkdkd kirjoitti:

Mutta se sileä iho, kiinteät lihakset ja karvat on paikoillaan päässä. Eikä valahtaneena korviin, nenään ja alemmas.

Lihakset jollei ole geneettiset tulevat treenistä. Ei iästä. Monella parikymppisellä ei ole lihaksista vielä tietoakaan kun aineenvaihdunta on niin kova. Myöhemmin siinä kolmenkympin kohdilla asia alkaa muuttumaan.

Vierailija
57/72 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v on lapsi. Just vasta alkanut karvat kasvaa. Ei voida puhua miehistä. Ehkä 40v.

Vierailija
58/72 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30

Vierailija
59/72 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-29v

Vierailija
60/72 |