Milloin mies on mielestäsi ulkonäöllisesti parhaimmilaan?
Itse sanon noin 30v. Poikamaisuus on karissut, mutta rupsahtaminen ja rypyttyminen ei ole vielä alkanut.
Kommentit (72)
Kaunein, siis oikeasti sydämen pysäyttävän kaunis, mies jonka olen tavannut oli 17-vuotias. Tapasin uudestaan kun oli 24 ja magick was gone.
Se kovin yksilöllistä, mutta voisi olettaa että 25-40v ikähaitarissa ainakin, ja joskus vielä jotkut itsestään huolehtivat vanhemmatkin miehet, ovat tietysti kyllä aika harvinaisia mutta niitäkin löytyy.
Riippuu miehestä. Näin viiskymppisen naisen silmissä nuoremmat miehet toki näyttää hyviltä, mutta monet omanikäiset ja vähän vanhemmat ovat edelleen hyvännäköisiä.
Se vaihtelee. Teininä komeat ei ole komeita enää aikuisena. Moni teininä mitätön on aikuisena upea komistus. Johonkin 50v asti olen tavannut komeita miehiä, sen jälkeen alkaa viimeisilläkin rupsahtaminen.
Ennen kuin käyvät armeijan. Armeija tekee miehestä sekä ulkonäöltään että varsinkin käytökseltään huonomman! Monet ovat alkaneet kiukuttelemaan, vihoittelemaan ja alistamaan tyttöystäväänsä intin jälkeen! N18.
30-40 tai vähä yli tai alle. Hyvännäköiset miehet pysyy kyllä useimmiten hyvin pitkään hyvännäköisinä
30-35 v jos ei ole kohottanut itseään.
Täytän 45-v ja naiset on pakko unohtaa jo, vaikka hoikka ja lihaksikas olenkin. Tässä iässä sekä naisten ja miesten on parempi jättää suhteet ja varsinkin seksi nuoremmille. Loppuelämäni aion viettää selibaatissa ja pappana. Hei hei naiset.
45-60v mies on ehdottomasti komeimmillaan. Olen saanut monet nuoretkin naiset kiinni tuijottelemasta suurinpiirtein kuola suupieleltä valuen itseäni.
MrYouth75
N. 16-19-vuotiaana. Heti 20 täytettyään miehet vanhenee kuin maito.
N23
Vierailija kirjoitti:
Mies on komea aina, mutta nainen parhaimmillaan 18-20 v.
Hahaha. Suurin osa tuntemistani miehistä rupsahti 25 vuotiaina. Naiset on upeita vielä yli 30v.
Nro 31 tarkoitin lihottanut, moni suomalainen mies olisi paremman näköinen, jos edes vähän huolehtisi painostaan ja ruokavaliostaan.
Mies on parhaimmillaan kai siinä 25-29-vuotiaana!
Olemme olleet yhdessä 19-vuotiaista ja edelleen ollaan yhdessä 45-vuotiaina ja mies on aina miellyttänyt silmää. En kai muuten olisi häntä pokannut.
Jotkut teinipojat (jos ei ole aknea eikä ylipainoa) ovat niin kauniita, että melkein sattuu katsoa. Joidenkin kauneus kestää vielä yli 20v, mutta hyvin harvojen yli 25 v. Sedät (eli yli 30v) ei voisi vähempää kiinnostaa.
T. Nainen 31 v
Vierailija kirjoitti:
Noin itseni ikäisenä. Jännä miten se muuttuu kun itsekin ikääntyy.
Joo, mielenkiintoista, miten se vaihtuu... nuorena tykkäsin vanhemmista miehistä, koska heillä oli enemmän elämänkokemusta, kuin omanikäisilläni, nyt ikäiseni miehet eivät enää toimi?
Tällä hetkellä 10 vuotta nuoremman kanssa onnellisessa parisuhteessa. Hän on hyväkuntoinen vanha sielu.
Riippuu miehestä. Miehetkin ikääntyvät ulkoisesti hyvin eri tahtiin.