Vieläkö synnärillä ajellaan alapää,tai jos on tosi tuuhee?
Kommentit (11)
Mulla on säännöstään alapään karvojen ajelulle seurauksena tulehtunut ihottuma. Ja ei siis mikään pikkujuttu, vaan sormenpään kokoisia mätäpalleroita, aivan todella kipeää ja kutisevaa ja polttavaa ihottumaa, ja se siis jatkuu liioittelematta viikkotolkulla - kauan sen jälkeen kun uutta karvaa jo puskee ihan kunnolla. Olen antibioottiakin joskus joutunut siihen syömään. Ottaisin kyllä aikamoiset pultit, jos lupia kyselemättä mulle vielä tollainen lisäharmi tulee. Liekö kovin terveellistä? Eikä mulla kyllä mitään suurta puskaakaan ole...
Kuulostaapa ihan karsealta, anteeksi. Sormenpään kokoisia mätäpalloja - siis voiko tommosta ollakaan? On kyllä varmaan kipeetä... ja mitäs sun mies noista tykkää?
Niinkuin munkin. Mutta en mä siis yleensä ajele/vahaa! Aina välillä sitä vaan kuulee jotain " vinkkejä" erilaisista aineista taikka tavoista, joilla vakuutellaan, että
näin
kun teet niin ei varmasti tule ihottumaa! Ja hulluna kokeilen, ja aina sama tulos... Yöks.
7
Kolme synnytystä ja aina olen ilman karvoja mennyt.
Muutenkin tykkään olla karvaton ihan tottumissyistä.
Voi tietenkin olla, että ekalla kerralla ajoivat vähän epparia tehdessä, mutta en oo varma siitäkään.
Minulla kanssa aina huonoja koemuksia bikinirajojen ajosta. Jotenkin menee aina ihan verisille näppyille ja on kamalan näköistäkin. Enkä ole edes tumma tai tuuhea..:-)
toisella kerralla ei kysytty eikä ajeltu. eikä kyllä tehty eppariakaan.
...minulta ajeltiin karvat reisien välistä, mutta muualle häpykarvoitukseen ei höylällä puututtu.
Mä saatan vielä ymmärtää sen, jos leikkausta varten se pieni leikkausalue ajetaan, mutta mitään muuta. Ei kieltämättä kiinnosta laisinkaan
tykkääkö
joku kätilö niistä vai ei. Mä luulen, että synnytyksen jälkeen on alapää ihan tarpeeksi hellänä, että tarvitsen mitään tulehtuneita paiseita...
7
ja ainoastaan esikoisen aikaan kätilö ajeli vähän epparin takia. Olis aika karseeta, jos ajelisivat posliiniksi...
Mulla tahtoo myös karvatuppiin tulla tulehduksia eli tulee oikein kunnon paiseita. Tosin yleensä vain yksi paise kerrallaan.
Todella, ykskaks oli hoitsulla höylä kädessä ja sit lähti..heh. Sen jälkeen olen ihan itsekin ajellut.;)