Mies, voisitko seurustella naisen kanssa joku kutsuisi sinua halventavasti pojuksi?
Kommentit (15)
Jos hänellä on tarpeen kutsua minua halventavasti miksikään, miksi seurustelisimme?
en saisi henkee tollasesta opressiosta ja seksismistä! mentoo! sukupuoliakaan ei muuten ole olemassa ja mieskin voi olla raskaana! t.femakkomies
En voisi koska olisimme ilmeisesti valovuoden päässä ajatusmaailmoiltamme. Hän epäilemättä kaipaisi karskia ja "miehekästä" perusjunttia, ja sellaista en pystyisi tarjoamaan. Olisin hänen silmissään ikuisesti poju.
Eipä juurikaan kiinnostaisi miksi minua kutsuu jos olisi muuten mukava nainen. Äkkiäkös keksisin hänestä jonkun nimityksen niin oltaisiin tasoissa. Eikäpä minua nyt oikein mieheksikään voisi kutsua, joten ihan ymmärrettävää kutsua pojuksi.
Terveisin Naispelko26
Voisin :3 Saa kutsua muillakin halventavilla nimillä kuten esim. luuseri
Itse en voi sietää ihmisiä, jotka vetävät herneen nenään tuollaisesta. t. 43-vuotias tytötelty
Kyllä minun pikku kodin hengetär saa minua pojuksi, kutsua kunhan on tehnyt ensin leipäni.
Olisi aika söpöä, jos puuma-nuori mies- suhde?
Vierailija kirjoitti:
Itse en voi sietää ihmisiä, jotka vetävät herneen nenään tuollaisesta. t. 43-vuotias tytötelty
Ei kyse ole tytöttelystä tai pojuttelusta vaan siitä jos kyseisiä sanoa käyttää halventavasti kuten ap:n otsikossa mainitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole tytöttelystä tai pojuttelusta vaan siitä jos kyseisiä sanoa käyttää halventavasti kuten ap:n otsikossa mainitaan.
Eikö tytöttely aikuiselle naiselle ole halventavaa?
T. M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tytöttely aikuiselle naiselle ole halventavaa?
T. M44
Riippuu kuka sanoo ja millä äänensävyllä.
Mitäs likat? Iloisella äänenvävyllä kaverin suusta vs. oles tyttö hiljaa kun miehet puhuvat.
Aivan sama kuin mustat käyttämässä "N" sanaa.
Olisihan se samanikäisen suusta vähän hnnnghhh mutta erään vanhemman viehättävän naisihmisen suusta voisi olla hyvinkin... hmmm... mielenkiintoista
Joku voi tuostakin suuttua. Suuttujalle 45:sta persuuksiin.
Mä olen ikäistäni nuoremman näköinen, joten luultavasti saman ikäinen kumpani kutsuisi minua pojuksi. Leikkimielinen nimittely ei haittaisi, mutta jokapäiväinen saattaisi ärsyttää.