Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vähävarainen sanoo jostain tavarasta, ettei tarvitse, niin miksi siitä pitää alkaa itkeä, ettei mikään kelpaa

Vierailija
19.10.2019 |

Ei kukaan tarvitse taloa täyteen tavaraa. Erityisesti huonekalut monella on jo, niitä voi saada monesta paikasta. Ei se, että kieltäyytyy, tarkoita, että vaan uusi kelpaa, vaan se tarkoittaa sitä, että ei tarvitse. En puhu itsestäni, minulla on vara ostaa mitä haluan. Tosin silloin kun asuttiin vuokralla ja meillä oli vanha auto, tavaraa tyrkytettiin ollessani äitiyslomalla. Sanoin ei kiitos, sillä yleensä tulen toimeen vähällä, emmekä me edes olleet vähävaraisia, vaan säästettiin taloon ja siksi ei törsäilty turhiin. Mulla oli äitiysloma hyvästä työpaikasta ja mies oli hyvässä työssä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moinen ärsyttää? Kukaan tuskin itkee.

Vierailija
2/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain harmittaa se ettei saa dumpata omia tarpeettomia tavaroita jollekin toiselle. Sitten kitistään ja uhriudutaan että kun on niin hyvä ihminen, mutta ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat luulee että köyhä on kiitollinen kaikesta turhasta ja huonokuntoisesta tavarasta.

Vierailija
4/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suorastaan vihaan tavaraa. Ostan vain kuluvaa tavaraa tai vanhan, rikkinäisen tilalle uutta.

Aina löytyy niitä, jotka haluavat lahjoittaa omia vanhojaan minulle, eivätkä usko, etten halua. Viimeksi sanoin, että voin minäkin ne roskiin viedä, jos et itse jaksa.

Vierailija
5/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitain harmittaa se ettei saa dumpata omia tarpeettomia tavaroita jollekin toiselle. Sitten kitistään ja uhriudutaan että kun on niin hyvä ihminen, mutta ei kelpaa.

Ne "tarpeettomat" tavarat on vieläpä usein juuri niitä tavaroita jotka on laadultaan kiinalainen kopion kopio tai joita KUKAAN ei käytä yhtään mihinkään jos siihenkään.

Vierailija
6/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tilaa, mihin hetkeksi laittaa, voi myydä. Aina joku vähän maksaa.

Vierailija
7/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt sellaiseen että on tarve, mutta tuotteen pitää olla juuri tietynlainen kelvatakseen. On se kieltämättä vähän ärsyttävää, että muuten hyvä tavara ei kelpaa väärän värin vuoksi.

Vierailija
8/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt vuosien aikana satoja työtunteja, jotta saan palkaksi heille jäänyttä tarpeetonta tavaraa. Ja tienannut niillä tuhansia euroja. Eurot eivät ole tulleet helpolla.

Sanon kaikille kiitos ja antajat tietävät tavarat menevät kiertoon.

Nykyään huutis on lähes kuollut , mutta kerkesin saada sielläkin yli 5000 plussaa.

Kun koti on siisti ja rojuvapaa, saan nopeasti lahjoitukset eteenpäin.

Eurokin on rahaa minulla.

Vierailija
9/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut varakkaalta sukulaiselta mm. lasten kumisaappaat joista oli korko kulunut kokonaan pois sekä kaksi lasten rikkinäistä polkupyörän istuinta. Isäni ei ymmärtänyt lainkaan miksi en huoli niitä.

Vierailija
10/10 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt sellaiseen että on tarve, mutta tuotteen pitää olla juuri tietynlainen kelvatakseen. On se kieltämättä vähän ärsyttävää, että muuten hyvä tavara ei kelpaa väärän värin vuoksi.

Tämä on aivan yleistä nykyään. En enää viitsikään tarjota lapseni vaatteita ja harrastusvälineitä kellekään tutulle vaan annan suoraan hyväntekeväisyyteen. Esikoiseni on syntynyt 2003 ja silloin kierrätys oli erilaista, nyt se on tosiaan väristä tai merkistä kiinni, vauvankin vaatteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi