Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES EI SUOSTU TEKEMÄÄN LOMALLELÄHTÖSIIVOUSTA!!

Vierailija
02.10.2024 |

Loma pilalla jo ennenku se alkaa. Naapuri käy hakemassa postit ja kastelemassa sisäkasvit. Mies ei suostu siivoamaan. Oon pienestä pitäen tottunut siihen et loman jälkeen on kivempi palata siistiin kotiin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans vihaan yli kaiken palata likaiseen kämppään. Mutta miestä se ei häiritse joten joudun siivoamaan itse.

Vierailija
2/16 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIVOA ITSE, jos sinä haluat tehdä lomalle lähtö siivouksen niin tee se, älä muita siihen yritä pakottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyypillistä naista.

Ensin naisella on joku päänsisäinen ongelma ja kun mies ei osallistu täysin rinnoin tähän kuvitteelliseen ongelmaan, niin siitäpä taas ongelma tulee.

Ei hyvä ihme.

Vierailija
4/16 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siivoaa, jota sotku häiritsee. Vaikka SINÄ olet tottunut siistiin kotiin loman jälkeen, miehelle se voi olla yhdentekevää. Kunhan nyt edes roskiksen muistaa tyhjätä.

Vierailija
5/16 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kans vihaan yli kaiken palata likaiseen kämppään. Mutta miestä se ei häiritse joten joudun siivoamaan itse.

Joten-sana ei tuossa ole paikallaan, ei ole väistämätön tulos tuosta häiritsemättömyydestä se, että häiriintymätön ei osallistuisi siivoamiseen. Älkää menkö halpaan. 

Ulkomailla asia todettaisiin niin päin, että kun äiti ei ole tyytyväinen, kukaan ei ole. Suomalainen mies on sovinisti, koska hänen annetaan olla. 

Vierailija
6/16 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten-sana ei tuossa ole paikallaan, ei ole väistämätön tulos tuosta häiritsemättömyydestä se, että häiriintymätön ei osallistuisi siivoamiseen. Älkää menkö halpaan. 

Ulkomailla asia todettaisiin niin päin, että kun äiti ei ole tyytyväinen, kukaan ei ole. Suomalainen mies on sovinisti, koska hänen annetaan olla. 

Miten sait käännettyä tämänkin sovinistiseksi ? Jokaisella ihmisellä on eri käsitys mikä on siistiä, osa puunaa kämpän katosta lattiaan kerran viikossa, osa kerran kuukaudessa, osa kerran vuodessa, osa ei koskaan, on niitä naisiakin joita ei siivous kiinnosta yhtään.

Vierailija
7/16 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on joka tapauksessa ärtynyt ja tyytymätön, siihen ei miehen tekeminen tai tekemättä jättäminen vaikuta.

Vierailija
8/16 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin on, että jos se sinua häiritsee, niin paas siivoten. Ei toinen ole velvollinen sinun tarpeitasi ja halujari joka paikassa tyydyttämään. Ja tämä neuvo on tullut ihan Suomen huippu pariterapeutilta.

Vierailija
9/16 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoan hyvin harvoin, silti meillä ei ole likaista. Kun tahran pyyhkii pois heti sen synnyttyä, ei koti ole likainen.

Vierailija
10/16 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllä tehdään sillä välin kun olette lomalla.

Vierailija
11/16 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako se tulla haisevaan kotiin? Meillä tehdään ennen lomalle lähtöä sellainen siivous, että keittiö jää puhtaaksi, vessat pestään ja kaikki roskikset ja kierrätysastiat tyhjennetään, koska muuten on ovella vastassa lemu. Lisäksi jääkaapista katotaan pois asiat jotka loman aikana menee pilalle. Ihan perushomma, luulisi olevan itsestään selvää kaikille tämmöset. 

Vierailija
12/16 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomallelähtösiivous? Joku supersiivous vai? Kunhan katsoo että tiskit on puhtaana, roskat viety jne. mikään ei jää haisemaan kotiin jos on poissa. Kuinka likaista teillä muuten on, jos pitää järjestää joku sen suurempi siivous?

Vierailija
13/16 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomallelähtösiivous? Joku supersiivous vai? Kunhan katsoo että tiskit on puhtaana, roskat viety jne. mikään ei jää haisemaan kotiin jos on poissa. Kuinka likaista teillä muuten on, jos pitää järjestää joku sen suurempi siivous?

Ei kai sitä tartte olla likaista, mutta jos haluaa esim. imuroida ja tehdä ylimääräisen viikkosiivouksen? Minä siivoan ennen lomalle lähtöä, eikä meillä ole likaista, kunhan nyt vaan haluan, että kun tullaan kotiin niin on lattiat imuroitu ja mopattu, tavarat kaikki nätisti paikoillaan jne.  

Vierailija
14/16 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko myös joulumarttyyri? Meillä nainen ei suostu puhdistamaan talon rännejä ennen kun vesi tulee yli.

Vierailija
15/16 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja on pitänyt asunnossa, niin huonoa siisteyttä, jotta tarvitaan erityinen lomallelähtösiivous?

Vierailija
16/16 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sait käännettyä tämänkin sovinistiseksi ? Jokaisella ihmisellä on eri käsitys mikä on siistiä, osa puunaa kämpän katosta lattiaan kerran viikossa, osa kerran kuukaudessa, osa kerran vuodessa, osa ei koskaan, on niitä naisiakin joita ei siivous kiinnosta yhtään.

Siksi, että yhdellekään miehelle sama perustelu ei kävisi alkuunkaan, jos nainen toteaisi, että harrasta sä seksiä keskenäs kun sua seksitön päivä häiritsee enemmän.  Manipuloikoon itseään sitten.