Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoikka ja treenattu 44-vuotias, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
19.10.2019 |

Just fysioterapeutti kehui viime viikolla, kuinka hyvässä kunnossa olen.

Miestä tai lapsia ei ole, erosin 2 vuotta sitten.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies, nainen vai muusu?

Vierailija
22/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta ei selviä sukupuolesi eikä s.puolinen suuntautumisesi. Eli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetero nainen olen.

Vierailija
24/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit kirjoittanut "olen lihava ja treenaamaton 44-vuotias", kukaan ei olisi ulissut tässä ketjussa, että miksi miksi miksi teit aloituksen.

Vierailija
25/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä olen ylipainoinen, vaikka elämäntavat ovat samanlaiset kuin sinulla?

Vierailija
26/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä jaollla treenaat? Paljonko pystyt kyykkäämään? Saatko vedettyä yhtään leukaa?

Vierailija
27/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisitko ystävällinen ja tulisit kyytiin? Autoni sähkölaitteet eivät toimi, ja silmistäsi olisi minulle paljon iloa. Aion nimittäin suunnistaa tähtien mukaan".

Vierailija
28/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä olen ylipainoinen, vaikka elämäntavat ovat samanlaiset kuin sinulla?

En tiedä ja olen miettinyt asiaa usein. Luulen, että mulla on hyvät geenit. Kummankaan vanhemman puolella ei ole ylipainoisia, korkeintaan parilla elämäntapa pömppömaha. Lisäksi urheilin ja lapsena ja nuorena paljon.

Pari kertaa paino on noussut vähän, mutta ole skarpannut heti ruuan osalta.

Treenituloksia ei ole antaa, en ole testaillut noita pahemmin. Aika voimakas olen kyllä kokooni nähden kuulemma.

Vierailija
29/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat sun ykkösmaksimit maastavedossa, etu/takakyykyssä, pystypunnerruksessa ja penkissä? Tai vaihtoehtoisesti minkä tyyppisillä sarjoilla/painoilla treenaat jos et testaile ykkösmakseja? Syötkö mielestäsi riittävästi maksimoidaksesi treenikehityksen? Miten suhtautuisit minunlaiseeni 4-kymppiseen tavoitteelliseen treenaajaan, joka kuitenkin on lievästi ylipainoinen?

Vierailija
30/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla käkikello?

Vierailija
31/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet alkanut treenamaan ja miten?

Olen kolmekymppinen ja hoikka, mutten treenaa mitenkään ja aloittaminen tuntuu hankalalta, kun ei ole tarvetta laihtuakaan ja kroppa ihan ok.

Vierailija
32/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä mitä ihmeellistä.tässä oli? Kysyisinkin, että mikä tässä oli pointti?

Vierailija
33/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat sun ykkösmaksimit maastavedossa, etu/takakyykyssä, pystypunnerruksessa ja penkissä? Tai vaihtoehtoisesti minkä tyyppisillä sarjoilla/painoilla treenaat jos et testaile ykkösmakseja? Syötkö mielestäsi riittävästi maksimoidaksesi treenikehityksen? Miten suhtautuisit minunlaiseeni 4-kymppiseen tavoitteelliseen treenaajaan, joka kuitenkin on lievästi ylipainoinen?

Suhtaudun sinuum hyvin tietenkin, kuten kaikkiin muihinkin treenajiin. Tsemppiä sulle!

Treenaan pt:n ohjein ja vanhan liikuntaosaamisen pohjalta ja joskus käyn ohjatuilla tunneilla. Noihin painomääriin ja muihin en osaa sanoa tarkkaa. Teen painoilla, jotka tuntuu tarpeeksi raskailta, lisäksi kuminauhoilla ja kehon omalla vastuksella. Harjoittelen paljon aerobista: ylämäkikävelyä juoksumatolla, kuntopyörää ja soutulaitetta. Käyn pitkillä kävelyillä.

Vierailija
34/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikkunut ja urheillut koko elämäni. Koskaan ei ole myhäistä aloittaa, kaikki liikunta oh hyväksi!

Vierailija
35/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toivot elämältäsi? Jättiläiskysymys, mutta laita jotakin...

Vierailija
36/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen kysymys mutta missäpäin Suomea asut?

Vierailija
37/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pääkaupunkiseudulla.

Toivon elämältä ystäviä, puolisoa, terveyttä, matkustelua ja riittävän hyvää toimeentuloa. Kaikki noi miinus puoliso on.

Kiva kysymys muuten.

Vierailija
38/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun sinuum hyvin tietenkin, kuten kaikkiin muihinkin treenajiin. Tsemppiä sulle!

Treenaan pt:n ohjein ja vanhan liikuntaosaamisen pohjalta ja joskus käyn ohjatuilla tunneilla. Noihin painomääriin ja muihin en osaa sanoa tarkkaa. Teen painoilla, jotka tuntuu tarpeeksi raskailta, lisäksi kuminauhoilla ja kehon omalla vastuksella. Harjoittelen paljon aerobista: ylämäkikävelyä juoksumatolla, kuntopyörää ja soutulaitetta. Käyn pitkillä kävelyillä.

On hassua, ettei ihminen, joka treenaa salilla viikottain, osaa sanoa kuinka suurilla painoilla treenaa. Se vain vie hieman uskottavuutta, jos ei osaa kysyttäessä kertoa, kuinka paljon esimerkiksi viimeksi laittoi painoja kun kyykkäsi (edes suunnilleen).

Vierailija
39/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olit fysioterapeutilla?

Vierailija
40/61 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hassua, ettei ihminen, joka treenaa salilla viikottain, osaa sanoa kuinka suurilla painoilla treenaa. Se vain vie hieman uskottavuutta, jos ei osaa kysyttäessä kertoa, kuinka paljon esimerkiksi viimeksi laittoi painoja kun kyykkäsi (edes suunnilleen).

Mää kyykkään vain ilman painoja kotona ja olen silti mielestäni hyvässä kunnossa, ei tuosta vielä kärähdä. Penkistä nousee alle 100 /ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän