Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten syöminen ärsyttää

Vierailija
19.10.2019 |

Kenelläkään muulla tälläistä, että toisten ihmisten kanssa syöminen on ihan äärettömän vastenmielistä. Se, kun tutut tai tuntemattomat mänttäävät ruokaa suuhunsa joko liioitellun hitaasti "nautiskellen" tai kuin viimeistä päivää sata lasissa ylimäärät rinnuksille tipahdellen. Tähän päälle tietysti äänet. Se litkumainen ääni, kun sylki sekoittuu ruokaan ja alkaa märskähdellä suussa. Ja sitten ryystetään tai hörpitään vielä juomaa ruoan päälle. Y-Ö-K.

Isohuulisten tai läskien syömistä tekee myös hyvin pahaa katsella.

Töissä en pysty menemään taukohuoneeseen syömään yhtä aikaa kenenkään kanssa. Olen hyvin tietoinen myös omista syömisäänistäni enkä halua, että kukaan näkee tai kuulee, kun syön. Kotona oman aviomiehen mässytys ärsyttää aivan giganttisesti. Ja ryystäminen. Ja hengittäminen siinä suupalojen välissä.

Olen siis epänormaali, mutta jukoliste että mä kärsin................ muita?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#lopettakaakannibalismi

Ihmislihan syönti voisi olla ratkaisu pahenevaan ruokapulaan kehitysmaissa.

Vierailija
22/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisliha on kunnolla paistettuna ihan OK. Vetää jopa vertoja hyvälle naudanlihapihville.

Kyllä joo, mutta ihminen maistuu enempi porsaanlihalta, onhan ruokavaliokin samanlainen.

-Hannibal

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisliha on kunnolla paistettuna ihan OK. Vetää jopa vertoja hyvälle naudanlihapihville.

Kyllä joo, mutta ihminen maistuu enempi porsaanlihalta, onhan ruokavaliokin samanlainen.

-Hannibal

Kannattaa kokeilla reisileikkeitä.

Tätä herkkua syödään meillä sunnuntaisin koko perheen voimalla.

Vierailija
24/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#lopettakaakannibalismi

Mielestäni Nobelin arvoinen idea!

Vierailija
25/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ihmisten syöminen ärsyttää. Ihmiset tuppaavat olemaan rasvaisia, joten saa olla aina pihvistä leikkaamassa läskiä irti ja silti sitä väistämättä jää siihen ja maksassa on enemmän myrkkyjä kuin muiden eläinten maksoissa. Tämän kaiken jälkeen poliisi tulee pidättämään murhasta. 

Vierailija
26/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihmisten syöminen", kannibalismi 

Arvasin, että joku tarttuu heti tähän. Jätin ihan piruuttaan sanamuodon tuollaisenaan otsikkoon. Hyvä hyvä!

Kannibalismi ärsyttää ehkä vähemmän kuin ihmisten suusta syödessä kuuluva litkutus.

Vierailija
27/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta misofonia

Ja samaan syssyyn suomen kielen kieliopin alkeet ja lauserakenne.

Tällä palstalla on turha brassailla kielioppitietämyksellä. Olet väärässä paikassa. Vaporoidu pois!

Vierailija
28/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoon syömisen ääntä. Se mässytys ja lotina käy hermoon niin pahasti. Tiedostan oman reaktioni olevan liioiteltu, mutta en voi mitään, että syömisen äänet saavat itseni lähes raivon partaalle.

Pystyn yleensä syömään muiden seurassa jos itsekkin syön, jolloin en kiinnitä muiden ääniin niin paljon huomiota ja jos kanssaruokailijat syövät normaalisti. Suu auki mässyttäjien kohdalla olen joutunut poistumaan paikalta.

Sama juttu. Ärsyttää piirua vähemmän, jos itse syö samaan aikaan muiden kanssa, mutta täysi sitä äänimaailmaa ei pysty sulkemaan pois.

Telkkarissa tai leffoissa muuten hyvin usein myös näyttelijät syövät jotain ja hyi oksetus, kun syömisäänet kuuluvat mikrofoniin! Inhon väristyksiä aiheuttavaa!

Vierailija
29/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oonko outo, mutta mulla nousee ärsytyskäyrä näistä: Maiskutus (ruoan syöminen), ASMR, liian hitaasti puhuvat ihmiset, suun lotina.... Tuo ASMR on kyllä pahin!

Vierailija
30/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti Hannibal Lecterilläkin on päiviä, kun ei maistu.

Vierailija
31/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#lopettakaakannibalismi

Sinut voisi keihästää vartaaseen ensimmäisenä.

Vierailija
32/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#lopettakaakannibalismi

Turhaan veistelet... jos sattuu omalle kohdallesi, niin vetoja, että olet ensimmäisenä nassuttamassa lajitoverisi tirisevää persposkea.

Vierailija
33/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä nauruista 😂 mutta joo, samasta kärsin valitettavasti. En voi työpaikalla käydä lounasravintolassa.. taukohuoneeseen yritän mennä sellaiseen aikaan ettei siellä ole muita. Vaikeeta on.

Vierailija
34/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oonko outo, mutta mulla nousee ärsytyskäyrä näistä: Maiskutus (ruoan syöminen), ASMR, liian hitaasti puhuvat ihmiset, suun lotina.... Tuo ASMR on kyllä pahin!

Hyi helve*** mä vihaan niitä ASMR-videoita, missä kuiskaillaan ja kaikki maiskutukset sun muut ällötykset korostuvat tuhatkertaisesti. Uskomatonta miten moni tykkää niistä. Kuvottavaa.

Vierailija
35/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapua-Uusiguinea?

Vierailija
36/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vähän, mutta aloin miettiä omaa syömistäni ja lotsotustani niin ei ärsytä niin paljon enää.

Vierailija
37/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina systeri tiennyt sen, että sä olet aikamoinen foobikko ihmiseksi.

Vierailija
38/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Lapua-Uusiguinea?

🤣 Päivän paras heitto!

Vierailija
39/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun jotkut puhuvat niin, että ruoka jää "kurkkuun kiinni". Nielaise jo, argh! Esim. Sinkkuelämäässä Miranda tekee tätä koko ajan.

Vierailija
40/54 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös inhottavaa kun sen maiskutuksen välissä suuta aukaistaan ja hampaiden tai huulien välissä näkyy sellainen venyvä limarihma, hyi hyi hyi. Banaanin syömisestä aiheutuvat äänet ovat eräitä pahimpia tietämiäni, erittäin vastenmielistä maiskutusta ja siitä hajusta tulee vielä mieleen oksennus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi