Olen ylpeä teinityttärestäni, kun ei meikkaa
Ihan itse siis on "tiensä valinnut", mulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Ja kyllä se meikkejä ostaa ja joskus omaksi huvikseen tekee huoneessaan upeita meikkejä, laittaa irtoripsiäkin jne, mutta lukioon ja tonne nuorten rientoihin lähtee aina täysin meikittä. Ja kaunis on, ja on saanut poikaihailijoitakin, nytkin on kaksi häntäheikkiä samaan aikaan vokottelemassa. :D
Minusta on hienoa että on niin rohkea ja silti niin vaatimaton, kertakaikkiaan olen saanut niin hauskan ja viisaan tyttären, että en oikein voi aina edes uskoa, että millanen onni on käynyt.
Kokoajan pelkäänkin, että on liian hyvää ollakseen totta, kohta jotain pahaa tapahtuu.
On ainokaiseni.
Nyt kun tämä meni tämmöseksi suitsutukseksi, niin te muutkin saatte vapauden kehua omia teinejänne. Teinit saavat niin harvoin kehuja, ja niitä pidetään rasittavina hirviöinä, mutta ei multa ainakaan sellasta löydy, eikä hänen kaveritkaan ole kamalia, joten kyllä teineistä löytyy aika helmiäkin. KEHUKAA. En kehtaa olla yksin tässä, tulee kohta kakkasade että mikä luulen olevani ja haukutaan tyttönikin lyttyyn. Älkää tehkä niin, please, olen niin hyvällä tuulella.
Kommentit (25)
tarkoitin, lähteä rientoihin meikillä
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi huono asia lähteä rientoihin meikittömänä? Entä jos hän meikkaa kavereiden kanssa, ei kai se huono asia ole. Minun äitini kannusti meikittömyyteen ja se antoi vain kuvan, ettei naiseus ole meikin arvoinen... Ei tietenkään tarkoita, että joku toinen ääripää olisi naiseuden ylistys.
Minun nähdäkseni meikittömyydessä on kyse juuri siitä, että naiseus on arvokasta itsessäänkin ja jokainen kaunis sellaisena kuin on.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Itelläni ei ole teiniä, mutta fiksu tytär sulla. Kunpa tuosta tulisi uusi trendi ja lopulta meikkejä ei enää valmistettaisi ollenkaan.
Olen varma että naisten asemakin paranisi, kun aika ei menisi naaman maalamiseen ja miehetkin huomaisivat että naiset on tavallisia ihmisiä, ei vain seksinukkien näköisiä olentoja.
Mitå ihmettä? Jos laittaa vähän ripsiväriä ja meikkivoidetta niin ei ole seksinukke! Ja että naiset on jotain olentoja? Jotenkin jännästi kaikki maailman ihmiset monistuvat naisesta myös ne miehet.
Ja miten ihmeessä meikkaamattomuus parantaisi naisten asemaa?
Ja ei siihen meikkaamiseem mene yhtåän enemmän aikaa kuin miehillä parranajoon.
Ajatelkaa kuinka pinnallisia miehet ovat kun käyttävät jatkuvasti aikaa omaan ulkinäköön ajamalla partaa. Mikä pakko sitå on nyrhiä tai muotoilla? Eikö olisi parempi käyttää se aika vaikka itsensä sivistämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itelläni ei ole teiniä, mutta fiksu tytär sulla. Kunpa tuosta tulisi uusi trendi ja lopulta meikkejä ei enää valmistettaisi ollenkaan.
Olen varma että naisten asemakin paranisi, kun aika ei menisi naaman maalamiseen ja miehetkin huomaisivat että naiset on tavallisia ihmisiä, ei vain seksinukkien näköisiä olentoja.Mitå ihmettä? Jos laittaa vähän ripsiväriä ja meikkivoidetta niin ei ole seksinukke! Ja että naiset on jotain olentoja? Jotenkin jännästi kaikki maailman ihmiset monistuvat naisesta myös ne miehet.
Ja miten ihmeessä meikkaamattomuus parantaisi naisten asemaa?
Ja ei siihen meikkaamiseem mene yhtåän enemmän aikaa kuin miehillä parranajoon.
Ajatelkaa kuinka pinnallisia miehet ovat kun käyttävät jatkuvasti aikaa omaan ulkinäköön ajamalla partaa. Mikä pakko sitå on nyrhiä tai muotoilla? Eikö olisi parempi käyttää se aika vaikka itsensä sivistämiseen?
Kyllä minä tunnen myös miehiä, jotka eivät ajele partaansa. En tiedä, onko sattumaa, mutta sivistyneitä ihmisiä ovat.
T. Nainen, joka ei meikkaa.
Miksi olisi huono asia lähteä rientoihin meikittömänä? Entä jos hän meikkaa kavereiden kanssa, ei kai se huono asia ole. Minun äitini kannusti meikittömyyteen ja se antoi vain kuvan, ettei naiseus ole meikin arvoinen... Ei tietenkään tarkoita, että joku toinen ääripää olisi naiseuden ylistys.