Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ylpeä teinityttärestäni, kun ei meikkaa

Vierailija
19.10.2019 |

Ihan itse siis on "tiensä valinnut", mulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Ja kyllä se meikkejä ostaa ja joskus omaksi huvikseen tekee huoneessaan upeita meikkejä, laittaa irtoripsiäkin jne, mutta lukioon ja tonne nuorten rientoihin lähtee aina täysin meikittä. Ja kaunis on, ja on saanut poikaihailijoitakin, nytkin on kaksi häntäheikkiä samaan aikaan vokottelemassa. :D

Minusta on hienoa että on niin rohkea ja silti niin vaatimaton, kertakaikkiaan olen saanut niin hauskan ja viisaan tyttären, että en oikein voi aina edes uskoa, että millanen onni on käynyt.
Kokoajan pelkäänkin, että on liian hyvää ollakseen totta, kohta jotain pahaa tapahtuu.
On ainokaiseni.

Nyt kun tämä meni tämmöseksi suitsutukseksi, niin te muutkin saatte vapauden kehua omia teinejänne. Teinit saavat niin harvoin kehuja, ja niitä pidetään rasittavina hirviöinä, mutta ei multa ainakaan sellasta löydy, eikä hänen kaveritkaan ole kamalia, joten kyllä teineistä löytyy aika helmiäkin. KEHUKAA. En kehtaa olla yksin tässä, tulee kohta kakkasade että mikä luulen olevani ja haukutaan tyttönikin lyttyyn. Älkää tehkä niin, please, olen niin hyvällä tuulella.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tyttöni meikkaaminen tai meikkaamattomuus on täysin merkityksetön asia. Sillä ei ole mitään väliä. Tunnen ylpeyttä tyttärestäni, koska hän on aidosti hyväsydäminen ja avulias. Hoitaa asiansa ja koulunsa kunnolla, jopa liiankin perfektionistisesti. Toivon, että hän pysyisi ottamaan vähän rennommin, ettei saa burn outia ja sorru aikuiselämässään liialliseen muiden ihmisen miellyttämiseen, kuten monilla kilteillä tytöillä on tapana. Toivon, että tyttäreni oppii pitämään puolensa ja tulee olemaan onnellinen ja pärjäämään hyvin elämässään. Hän on sen ansainnut.

Vierailija
2/25 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hienoa ettei feikkaa meikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tyttöni meikkaaminen tai meikkaamattomuus on täysin merkityksetön asia. Sillä ei ole mitään väliä. Tunnen ylpeyttä tyttärestäni, koska hän on aidosti hyväsydäminen ja avulias. Hoitaa asiansa ja koulunsa kunnolla, jopa liiankin perfektionistisesti. Toivon, että hän pysyisi ottamaan vähän rennommin, ettei saa burn outia ja sorru aikuiselämässään liialliseen muiden ihmisen miellyttämiseen, kuten monilla kilteillä tytöillä on tapana. Toivon, että tyttäreni oppii pitämään puolensa ja tulee olemaan onnellinen ja pärjäämään hyvin elämässään. Hän on sen ansainnut.

No joo, ei minullekaan, mutta olen ylpeä siitä kuitenkin, ettei pakkeloi naamaansa vain siksi, että muutkin tekevät niin. Ymmärtää olevansa hyvä sellaisenaan.

Jäähän siinä paljon kemikaaleja käyttämättä, ei se huono asia ole miltään kantilta katsottuna.

:)

Vierailija
4/25 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hienoa ettei feikkaa meikkaa.

Kiitos.

ap

Vierailija
5/25 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän muuten anteeksi "häntäheikki"kommenttiani, ovat kumpikin ihan mukavan oloisia teinipoikia ne tyttarestäni tykkäävät, sen perusteella mitä olen selvää saanut, ei mitään "häntäheikkejä". En tiedä mistä se sana päähäni tunki, täysin väärä oli.

ap

Vierailija
6/25 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto ja ympäristö kiittää, kun ei meikkaa kovin usein. Ihmettelen nykyisen ilmastonmuutos vouhotuksen aikana, miksei meikittömyyttä ylistetä enemmän. Meikit aiheuttavat turhaa luonnonvarojen tuhlausta ja niiden valmistaminen aiheuttaa päästöjä samoin kuin niiden ja niiden raaka-aineiden kuskaaminen ympäri maailmaa.

Vierailija
7/25 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni ei ole teiniä, mutta fiksu tytär sulla. Kunpa tuosta tulisi uusi trendi ja lopulta meikkejä ei enää valmistettaisi ollenkaan.

Olen varma että naisten asemakin paranisi, kun aika ei menisi naaman maalamiseen ja miehetkin huomaisivat että naiset on tavallisia ihmisiä, ei vain seksinukkien näköisiä olentoja.

Vierailija
8/25 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin ei ole enää trendikästä meikata koko ajan, joten nuoresi on hyvin tavallinen. Kiva kuitenkin että olet ylpeä

Vierailija
9/25 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikeistä viis.

Olkaa ylpeitä teinityttäristänne ellei ne narkkaa.

Vierailija
10/25 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljin ilman meikkiä 17-vuotiaaksi kunnes kaveripiiri vaihtui ja sitten olikin täydet emomeikit se juttu muutaman vuoden, otin lävistyksenkin :) Nyt en taas meikkaa, aina on ollut vientiä sopivasti ja mieskin löytyy. Miehelläni on TATUOINTI!

Vierailija
11/25 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itelläni ei ole teiniä, mutta fiksu tytär sulla. Kunpa tuosta tulisi uusi trendi ja lopulta meikkejä ei enää valmistettaisi ollenkaan.

Olen varma että naisten asemakin paranisi, kun aika ei menisi naaman maalamiseen ja miehetkin huomaisivat että naiset on tavallisia ihmisiä, ei vain seksinukkien näköisiä olentoja.

Tämä.

Vierailija
12/25 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. Ihan turhaa. 

Vierailija
13/25 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on trans ja kokee fyysisen sukupuolensa vieraaksi ja vääräksi. Pitäisikö aloittaa hormonihoidot?

Vierailija
14/25 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en meikkaa, enkä ole oikeastaan koskaan meikannut, mutta se johtuu enemmänkin siitä, että en tavallaan uskalla kun sitten muut saattavat ajatella että mitä tuokin yrittää ja luuleko tuo olevansa kaunis ja kaikkea muuta hullua:) Ja siis olen ihan perusnätti ollut aina. Eli siis se ettei uskalla niissä meikeissä mennä ulos ei välttämättä olekaan vain positiivinen juttu. Itse annan tyttöni meikata ja toivon, että oppisi äitiään enemmän nauttimaan naiseudestaan ja kauneudestaan.

Vierailija
15/25 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin ei ole enää trendikästä meikata koko ajan, joten nuoresi on hyvin tavallinen. Kiva kuitenkin että olet ylpeä

Vai ei ole enää trendikästä meikata. Buahahahaha.

Vierailija
16/25 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en meikkaa, enkä ole oikeastaan koskaan meikannut, mutta se johtuu enemmänkin siitä, että en tavallaan uskalla kun sitten muut saattavat ajatella että mitä tuokin yrittää ja luuleko tuo olevansa kaunis ja kaikkea muuta hullua:) Ja siis olen ihan perusnätti ollut aina. Eli siis se ettei uskalla niissä meikeissä mennä ulos ei välttämättä olekaan vain positiivinen juttu. Itse annan tyttöni meikata ja toivon, että oppisi äitiään enemmän nauttimaan naiseudestaan ja kauneudestaan.

Hmm. Eihän ap:kaan meikkausta kieltänyt.

Ei meikkaaminen liity naisena olemiseen, ne ovat vain maaleja joita laitetaan naamaa peittämään. Oikea kauneus on seillä maalien alla.

Vierailija
17/25 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös hyvän itsetunnon kasvattanut 15-vuotias. Meikkaa todella harvoin, lähinnä juhliin ja silloinkin melko vähän. Koulussakin kulkee collareissa (siisteissä sellaisissa) tai muissa urheilullisissa vaatteissa. On siis lähinnä sellainen "reipas urheilijanuori", ja sellaisen maineen koulussa saanutkin.

Vierailija
18/25 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kai haluaa löytää vaikka väkisin ylpeydenaiheen lapsestaan. Tämä sinun.

Oikeasti en yhtään ymmärrä mitä ylpeydenaihetta tuossa on.

Vierailija
19/25 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana :) miksihän ei sitten laita muiden ilmoille jos kuitenkin tykkää kotona meikkailla?

Vierailija
20/25 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 17-vuotias tyttö, ja suurin osa kavereistani ei oikeastaan meikkaa, paitsi välillä joihinkin erikoistilaisuuksiin. Itse käytän yleensä meikkiä, koska pidän meikkaamisesta ja se on yksi harrastuksistani (teen meikkejä myös muille ihmisille). Ei se silti tarkoita, että minulla olisi huono itsetunto, sillä ihan yhtä hyvin voin mennä kouluun tai kavereideni kanssa kaupungille ilman meikkiä.

Nykyään kukaan ei oikeastaan meikkaa minkään ryhmäpaineen takia, vaan siksi, koska tykkäämme meikkaamisesta. Kukaan meikkaavista kavereistani ei ole sellainen, että häpeäisi itseään ilman meikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän