Osuuspankki on perseestä
Soitin asiakaspalveluun, olisin halunnut lisävahvistuksen numeron poistettavan, koska se on vanha. Kyselivät oman, miehen ja lapsenkin henkilötunnukset, työhistoriaa vuodesta 2016 alkaen, milloin olen viimeksi asioinut pankissa ja millä asialla,kauanko olen ollut pankin asiakas, mitä tilejä minulla on jne kaikkea paskaa ja eivät voineet poistaa numeroa, koska eivät voi olla varmoja! Puolen tunnin kallis puhelu ja turhan takia. Taidan vaihtaa s-pankkiin.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä Osuuspankki on niin suosittu maaseudulla? Ei ole muitakaan?
No ei nyt ihan vain maallakaan. Tampereen seudun Osuuspankkikin on todella suosittu ja tekee hyvää tulosta. On toimiva, itellä ei ole ollut ikinä mitään valitettavaa, lainoja on saanut hyvillä ehdoilla jne. Nettipankki on minusta esimerkki hyvin toimivasta nettipalvelusta. Jossain pienissä kohdin on ollut joskus vaikeutta löytää nettipankista jotain toimintoa, mutta perusasiat toimii tosi hyvin.
Mua ärsyttää Op:n verkkosivun ulkonäkö. Ihan karmean alkeellinen ja ruma :D
Vierailija kirjoitti:
Millä pankilla on hienommat ja paremmat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä pankilla on hienommat ja paremmat?
No esim pop pankilla ja handelsbankilla
Vierailija kirjoitti:
Tällaista se on nykyään. Kaikki pitäis saada nyt heti ilman minkäänlaista vaivannäköä, tai muuten itkupotkuraivari ja nyyhkytarina nettiin. Sen kun vaihdat pankin, tuskin täällä tai Osuuspankissakaan kukaan välittää. Et kai vaan jätä uhkaustasi pelkästään ajatuksen tasolle?
Vai tarvitsitko henkistä tukea ja myötämielisiä kommentteja varmistukseksi pankin vaihtamiseen? Sellaista se on, kun on heikko, eikä osaa edes omia asioitaan hoitaa ilman some-itkuja.
Lopetan op tilin ja siirryn kokonaan käyttämään danske tiliäni. Voi kyynel, jos mun aloitus meni sulla noin syvästi tunteisiin . Lienet herkkä
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö ajokortti, kun menee pankkiin vaihdattaan sitä tunnistenumeroa vai tarvitaanko siihenkin passi?
Mulla rupesi kyselemään passia, sanoin ettei ole kuin ajokortti. En tiedä olisiko sitten onnistunut lopulta jollain konstilla, mutta mainitsin että voinhan mä itsekin uuden verkkopankissa laittaa kunhan vanha poistetaan ensin, ja näin sitten tehtiin.
En kyllä ymmärrä miten tuo voi olla niin typerä systeemi ettei verkkopankissa onnistu vaihtaa, vaikka siellä muka on painike sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se, ettei tilitapahtumia näe enää normaalisti, vaan pelkästään ärsyttävänä "tapahtumavirtana", joka on joillekin mobiili-idiooteille suunniteltu. Sekin on vähän tylsää, että sieltä saa jotain muka-bonuspisteitä, joita ei voi kuitenkaan käyttää mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä Osuuspankki on niin suosittu maaseudulla? Ei ole muitakaan?
Joo ei ole enää muita. Siinä kai se. Ei ole kiva lähteä tuollaistakaan asiaa sadan km päähän hoitamaan, jos ei nettipankissa voi ja aloittajan tapauksen perusteella ei onnistu puhelimessakaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se, ettei tilitapahtumia näe enää normaalisti, vaan pelkästään ärsyttävänä "tapahtumavirtana", joka on joillekin mobiili-idiooteille suunniteltu. Sekin on vähän tylsää, että sieltä saa jotain muka-bonuspisteitä, joita ei voi kuitenkaan käyttää mihinkään.
Hä? Bonuksilla maksetaan palvelumaksut ja vakuutusmaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vakuutusmaksuja vakuutuksista, jotka saat halvemmalla kilpailijalta.
Vierailija kirjoitti:
Op on todellakin mennyt huonompaan suuntaan. Yrittävät rahastaa kuolemantapauksen yhteydessä viimeisen päälle. Perunkirjoitus olisi maksanut siellä (oma pankki) yli 1300 euroa, kun yksityisellä lakimiehellä se saatiin 460 eurolla. OP-vakuutuksen puolella yrittivät maksattaa mummolla auton bonukset alusta alkaen, kun jäi leskeksi, vaikka auto oli yhteisomistuksessa ja mummo ajanut autoa pääsääntöisesti. OP:n hinta autovakuutukselle oli yli 2000 euroa vuodessa. Toinen vakuutusyhtiö antoi saman vakuutuksen reilulla 600 eurolla. Tekevät myös kiusaa (joko ilkeyttään tai tietämättömyyttään) sureville omaisille, kun vaativat joka asiaan turhia ylimääräisiä virallisia papereita todisteiksi.
Jos teillä on kaiken omaisuuden hallintaoikeustestamentti, niin auton hallinta silloin pitäisikin kirjata mummollesi ja tällöin bonukset tosiaan nollautuu. Meillä on tällainen tilanne - OP selosti meille tarkkaan, mutta oli asiakkaan puolella ja tähdensi, ettei kannata vaihtaa haltijaa papereihin. Saattoi kyllä olla virkailijan huolimattomuuttakin mutta eipä siinä mitään.
Vaihda vaan S-pankkiin, niin ihan samat kysymykset kysytään. Kun sääntely vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palvelumaksujen ja vakuutusten maksamisen jälkeen jää siis bonuksia yli eikä niille ole mitään muuta järkevää käyttöä, niitä vain kertyy lisää vuodesta toiseen.
Mä en ymmärrä miksi op:llä kestää rahansiirto toisen pankin tilille niin kauan. Nordeasta siirtyy samantein, niin op:stä kun yrität siirtää klo 14 jälkeen, niin siirtyvät vasta seuraavana arkipäivänä.
Kun on reippaasti fyffeä pankissa, sen enemmän saa bonuksia ja palvelut saa ikäänkuin ilmaiseksi, mistä köyhemmät joutuu maksamaan.