Osuuspankki on perseestä
Soitin asiakaspalveluun, olisin halunnut lisävahvistuksen numeron poistettavan, koska se on vanha. Kyselivät oman, miehen ja lapsenkin henkilötunnukset, työhistoriaa vuodesta 2016 alkaen, milloin olen viimeksi asioinut pankissa ja millä asialla,kauanko olen ollut pankin asiakas, mitä tilejä minulla on jne kaikkea paskaa ja eivät voineet poistaa numeroa, koska eivät voi olla varmoja! Puolen tunnin kallis puhelu ja turhan takia. Taidan vaihtaa s-pankkiin.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen numeron vaihtaa itsekin verkkopankissa. Ja hyvä kun varmistavat, että on oikea henkilö kyseessä.
Ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotin jotain muuta. Tässä siis naristaan siitä, että pankki tavallaan pitää sun puolia. Kai jokainen ne omat tiedot tietää ja pystyy vastaamaan vanhat työpaikat/osoitteet/hetut yms. Mikään (edes se henkilötunnus) ei ole mitään salattua tietoa eli itse en haluaisi, että noita vastaan pystyisikään tekemään mitään muutoksia. Kiitos OP!
Luuletko että muistan päivälleen missä olen ollut ja kauanko? Pankki ei pidä puolia vaan tekee asiat tahallaan hankalaksi.
Ei. Ei ole pankin etujen mukaista tehdä asioita tehdä tahallaan hankalaksi. OP noudattaa nykyistä lakia. Hyvä niin.
Miksi täällä on säännöllisin väliajoin Osuuspankkia mollaava aloitus. Itse olen ollut kymmeniä vuosia asiakkaana ja ei ole mitään pahaa sanottavaa. Miten ne muut pankit sitten ovat parempia? Miten ne olisivat tämän tilanteen hoitaneet?
Minusta on hyvä, että pankki noudattaa lakia.
Olen erittäin tyytyväinen, että ovat siellä tiukkoja. Jos eivät olisi ja joku tyhjentäisi ap:n tilin, hän kirjoittaisi nyt kuinka Op on perseestä, kun eivät varmista soittajan henkilöllisyyttä tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen numeron vaihtaa itsekin verkkopankissa. Ja hyvä kun varmistavat, että on oikea henkilö kyseessä.
Jos voisi vaihtaa niin luulitko etten olisi vaihtanut? Luki että mene pankkiin tai soita aspaan.
Ok. No, sekoitin sitten siihen, että numeron voi ilmoittaa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin tyytyväinen, että ovat siellä tiukkoja. Jos eivät olisi ja joku tyhjentäisi ap:n tilin, hän kirjoittaisi nyt kuinka Op on perseestä, kun eivät varmista soittajan henkilöllisyyttä tarkasti.
Tilillä ei ole koskaan senttiäkään rahaa, en edes käytä op:n tiliä. Pääasiallinen tilini on danske bankissa. Nyt olisin lopettanut koko tilin jos olisi saanut numeron vaihdettua.
Riittääkö ajokortti, kun menee pankkiin vaihdattaan sitä tunnistenumeroa vai tarvitaanko siihenkin passi?
Mielestäni on paljon parempi, että varmistavat tuolla tavalla, muuten huijarit pääsisivät helpommin huijaamaan ihmisten rahoja.
Parasta on mennä paikanpäälle henkkareitten kanssa, jos haluaa hoitaa jonkun asian.
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän tämä porukka sitten karkaa, kun s-pankki alkaa isolla kädellä korottelemaan? Tuskin sekään nyt ikuisuutta pysyttelee moisena hyväntekijäpankkina.
Olet oikeassa. S-ryhmä osaa. ABC:t tulivat ryminällä, hyvät valikoimat, siistit vessat jne. Kaikissa on palvelutiskit nyt pienennetty ja vessat ovat kuin missä tahansa lähiöhuoltiksella pahimmillaan. Halusivat jalansijaa. Ei ole enää kuten 10 vuotta sitten.
Vaihda ihmeessä. Pankki tuskin menettää huippuasiakkaan. Tule sitten kertomaan, miten ne toisessa pankissa toimivat vastaavassa tilanteessa.
Eikö osuuspankilla ole soittopyyntö mahdollisuutta, Siis viesti pankille ja soittavat samana päivänä takaisin tai haluttun aajankohtana? meidän pankissa kyllä on. Ettei tarttis artistin maksaa,
Miksi tämä Osuuspankki on niin suosittu maaseudulla? Ei ole muitakaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on säännöllisin väliajoin Osuuspankkia mollaava aloitus. Itse olen ollut kymmeniä vuosia asiakkaana ja ei ole mitään pahaa sanottavaa. Miten ne muut pankit sitten ovat parempia? Miten ne olisivat tämän tilanteen hoitaneet?
Ei ole minullakaan, lisäksi saa kivasti bonuksia joilla kattaa ne kauheet palvelumaksut ja maksaa vakuutuksetkin, mutta eihän OP olekaan köyhien pankki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talolainan korko tällä hetkellä 0,000%. En valita 😅
Ja meillä molemmille lapsille talolainat, isot, ilman mitään vakuuksia, riittää, että suvut on opläisiä. Ja nyt viime kesänä ottivat mökkilainat, kumpikin, ei kannata ottaa rahoja sijoituksista, kun lainoilla nollakorko.
Mutta kyllä isovanhemmilla on rahaakin, toki se vaikuttaa. Mutta eipä tarvitse lakki kourassa pankkiin mennä, eikä kerrostalokopeissa asua. Jess!
Tasan ei sa asuntolainaa "ilman vakuuksia". Vähintään se asunto on oltava vakuutena.
Op vanhusten ja muuten vaan tapoihinsa kangistuneiden pankki. Yrittävät vetää vain välistä rahaa ja tehdä rahaa. Ikävä kyllä.
Ala muuttuu nopeaa vauhtia ja tuo rakennelma on alkanut jo hajota. Ei vielä näy tavalliselle kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minullakaan, lisäksi saa kivasti bonuksia joilla kattaa ne kauheet palvelumaksut ja maksaa vakuutuksetkin, mutta eihän OP olekaan köyhien pankki.
No kyllä on juuri köyhien pankki. Sijoituspalvelut naurettavat ja hinta vielä naurettavampi.
Tällaista se on nykyään. Kaikki pitäis saada nyt heti ilman minkäänlaista vaivannäköä, tai muuten itkupotkuraivari ja nyyhkytarina nettiin. Sen kun vaihdat pankin, tuskin täällä tai Osuuspankissakaan kukaan välittää. Et kai vaan jätä uhkaustasi pelkästään ajatuksen tasolle?
Vai tarvitsitko henkistä tukea ja myötämielisiä kommentteja varmistukseksi pankin vaihtamiseen? Sellaista se on, kun on heikko, eikä osaa edes omia asioitaan hoitaa ilman some-itkuja.
Up