Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin miehen kanssa katsomassa uutta autoa ja myyjä esitteli repsikan penkkiä "Ja tässä olisi rouvan paikka"

Vierailija
19.10.2019 |

Mistä hän kuvitteli päättelevänsä kumpi meistä sitä autoa ajaa? Emme maininneet asiasta sanallakaan, pyysimme vaan esittelemään tietyn auton.

Kommentit (610)

Vierailija
541/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atuossa on turvakaaret ja lapsille löytyy kojetaulun ja ratin sisältä kiva ilmapallo jolla leikkiä.

Vierailija
542/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpix kirjoitti:

Mies tekee kuitenkin ostopäätöksen autosta, kun auton huollot, katsastukset, verot, vakuutukset ja muut menot maksetaan kuitenkin miehen rahoista. Nainen saa päättää auton värin.  

Mun mies (oli) pitkäaikaistyötön. Hän tuli mukaan, kun halusin ostaa uuden auton. Autoa esiteltiin joka kulmasta miehelleni, vaikka ymmärrän autoista enemmän. Kun ostohetki tuli, auto rekisteröitiin minun nimiin ja minä maksoin sen. Käytän autoni itse huollossa, katsastuksessa ja vaihdan renkaat. En ole vielä koskaan tarvinnut k#rpää noihin edellä mainittuihin asioihin. (Ex)mieheni ajaa nykyisin pyörällä, koska alkoholinkäyttönsä vuoksi menetti ajokortin. 

Tänä päivänä naiset alkavat olla parempipalkkaisia ja paremmin koulutettuja kuin miehet. Nuoret miehet jää työttömiksi, vailla koulutusta tai syrjäytyy paljon useammin kuin nuoret naiset. Tätä on tutkittu ja yritetty ymmärtää. Autokaupoilla se potentiaalinen asiakas saattaakin olla nainen. Fiksu myyjä tajuaa kysyä kenelle auto tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä näyttää pyörivän ikiaikaiset Esson baari -jutut kuinka se ja se meni autoliikkeeseen sata tonnia taskussa resuisissa vaatteissa eikä palveltu.

Ilmeisesti hyvä juttu.

No ei sataa tonnia taskussa, mutta sen tienaan vuodessa. Oli jotenkin huvittavaa, kun etsittiin pojallemme autoa, niin hupparipukuiset autonmyyjät mittailevat minua päästä varpaisiin, että olisiko tuolla ukolla muka vara ostaa jotain säälittävää parinkympin bemaria.

Eivät tasan mittaa. Ihan perusjunttiduunarit suurimman osan autoista ostaa osamaksulla.

Ostaako joku auton velaksi? Miksi?

Kuule ihan kaikki. Bemarit ja Meset on Santanderin nimissä. Kulissit kuntoon.

Niinkö  ? Kyllä minun Bemuni rekisteriotteessa  lukee oma nimeni.  Ei kaikki  ole persaukisia, ilmeisesti itse olet, kun luulet  toistenkin olevan

t. Mummeli

Vierailija
544/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit todennut autokauppiaalle , että ehei , johtajat istuvat aina takapenkillä.

Vierailija
545/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin eka auto niin että vain minulla oli kortti ja miehellä ei.

Vierailija
546/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä annan suosiolla miehen ajaa, en näe yhtään syytä miksi mun pitäisi tehdä vielä sekin. Istun tyytyväisenä kuningattaren paikalla myös kesäreissun kymppitonnin.

Minä en ikimaailmassa suostuisi siihen että minun pitäisi tehdä kaikki muut kotityöt ja miehen homma olisi vain olla kuskina.

Mies ajaa paljon ihan työkseen ja tykkää ajaa, joten saa ajaa. Kotityöt meillä jakautuu aika tasaisesti, mies oikeastaan tekee enemmän, kun tekee pääasiassa ruoatkin. Eli tuo ei ole mikään vakio, että jos mies ajaa, nainen tekee kotityöt.

Sopii meille.

Eri

Vierailija
547/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo ajaa paljon ja hyvin, mutta ei aja jos ei ole pakko vaan istuu mieluummin vierässä. Jos mennään samalla kyydillä eri paikkoihin niin että minä jään ensin kyydistä, niin silti hän hyppää repsikan paikalle ja vaihtaa kuskin paikalle vasta kun minä poistun kyydistä. Toki jos on vain muutaman kilometrin matka niin sitten ottaa heti kuskin hommat, mutta parikymmentä kilometria menee jo toisin.

Vaimon ajamisen rajat tulee kyllä vastaan siinä, että meidän matkailuautoa hän suostuu ajamaan vain Suomessa ja täälläkin vain jos on sen verran pitkä ajopäivä että minä haluan välillä huilata. Välillä pakotan rattiin, jotta säilyy jonkinlainen ajotuntuma isoon autoon. Voihan joskus olla että minä sairastun niin että en pysty ajamaan, niin kakkoskuski tarvitaan.

Sitä en kyllä osaa arvata, mitä tapahtuu jos ollaan vaikka Espanjassa ja minulla menee vaikka kaasujalka kipsiin ja vaimon pitäisi ajaa 7-metrinen matkamökki kotiin. Saattaisi olla että jouduttaisiin palaamaan lentämällä kotiin ja matkailuauton nouto sitten myöhemmin.

Vierailija
548/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaaaaaaa..... Iankaikkisen vanha provo.  Keksikää nyt edes uusia,  kukaan näitä sataan kertaan kulutettuja enää jaksa..

Vierailija
549/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä esitteli repaleista penkkiä ja tölväisi että tuossa on rouvan paikka!

Vierailija
550/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yep. Vanhat ukot nyt sanoo välillä kaikenlaista. Ne voi vaan kuitata "tai isännän paikka".

Vierailija
551/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidäs nyt se sun vaimos kurissa

Vierailija
552/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin 30 kilometriä autoliikkeeseen katsomaan uutta autoa. Jaksoin katsoa sitä noin 30 sekuntia. Sitten lähdin ajamaan takaisin kotiin. Nyt on sellainenkin ihme nähty kuin uusi auto.

Vierailija
553/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo ajaa paljon ja hyvin, mutta ei aja jos ei ole pakko vaan istuu mieluummin vierässä. Jos mennään samalla kyydillä eri paikkoihin niin että minä jään ensin kyydistä, niin silti hän hyppää repsikan paikalle ja vaihtaa kuskin paikalle vasta kun minä poistun kyydistä. Toki jos on vain muutaman kilometrin matka niin sitten ottaa heti kuskin hommat, mutta parikymmentä kilometria menee jo toisin.

Vaimon ajamisen rajat tulee kyllä vastaan siinä, että meidän matkailuautoa hän suostuu ajamaan vain Suomessa ja täälläkin vain jos on sen verran pitkä ajopäivä että minä haluan välillä huilata. Välillä pakotan rattiin, jotta säilyy jonkinlainen ajotuntuma isoon autoon. Voihan joskus olla että minä sairastun niin että en pysty ajamaan, niin kakkoskuski tarvitaan.

Sitä en kyllä osaa arvata, mitä tapahtuu jos ollaan vaikka Espanjassa ja minulla menee vaikka kaasujalka kipsiin ja vaimon pitäisi ajaa 7-metrinen matkamökki

Älä  höpise., miksi ei onnistuisi 😁

t. Itsekin nainen  ja ison auton ratissa  , alkaen ajokortin ajamisesta kuorma-autolla

PS. Kai teillä peruutuskamera on ,helpottaa ahtaissa paikoissa?

?

Vierailija
554/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaaaaaaa..... Iankaikkisen vanha provo.  Keksikää nyt edes uusia,  kukaan näitä sataan kertaan kulutettuja enää jaksa..

Edelleen ajankohtainen

Vierailija
555/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa vanhemmissa kauppiassedissä on välillä tuollaisia. Kai ette kuitenkaan sille rahojanne kiikuta.

Mulle yksi fillarikauppias katseli, että tosta rouvalle kiva mummomankeli, johon saa lastenistuimen taakse. En tietenkään ostanut pyörää. Ostin muualta hybridipyörän, jolla pääsee eteenpäin ja mihin ei muuten todellakaan tule mitään vahinkoistuinta.

Höpö höpö ääliö.

Vierailija
556/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa vaikka noin olisi joku sanonut? Aloitus on keksitty, mutta jos olisi totta, niin mitäs tuosta.

Vierailija
557/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätettiin auto huoltoon ja sillä aikaa käveltiin siinä autokauppojen sumassa katselemassa autoja. Ensin mersukauppaan, kukaan ei sanonu edes päivää meille..poika istuikin yhdessä mersussa. Käskin pois ettei penkit likaannu ja niin lähdettiin pois ei kukaan huomioinut sitäkään.

Käytiin kaikki autokaupat läpi ja oli tunnettuja merkkejä, vasta fordin kaupassa noteerattiin poika ostajaksi, minusta ei ollut taaskaan siihen. Aika hauskasti autokauppiaat lajittelevat ostajat. Olin siis nainen. Ja meillä oli verryttelypuvut päällä. Siis ei vaatteiden mukaan potentiaalisia ostajia. Mutta meillä on kolme autoa ja ne liikkuvat joka päivä. Kyllä täytyy ihmetellä mikä on se ihmisen arvo autokaupassa....naisella sitä ei ole minkäänlaista.

Vierailija
558/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä sopisi se että oma muijani ajaisi vaikka ihan kaiken aikaa. Mutta sehän ei käy kaiken tasapuolisuuden nimissä. Mustalaisilla olen huomannut sitä järjestelyä että rouva ajaa ja herra nauttii kyydistä eikä minulla ole siitä mitään valittamista.

Pistitkö muuten palautetta sille autokaupan myyjälle vai kipititkö oitis nettiin itkemään? Mietitään porukalla hetki kuinka epäkohtia hoidetaan. 

Vierailija
559/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusien autojen liikeistä on tullut sellaisia marmoripalatseja että kohta varmaan asiakkaita pidetään pelkkinä hiekkaa sisään kantavina haitakkeina, joiden sisäänpääsy täytyy estää aseistetuin vartijoin liikkeen tontin portilla jo.

Vierailija
560/610 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin aloittaja on ilmeisesti se heikompi astia jota ei syistä joita voi arvailla ole pantu kunnolla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan