Anu Saagim jumalattaressa kunnossa 57 vuotiaana. Miten selitätte ?
Uusimmat bikinikuvat...wau minkä näköinen 57 vuotiaana.
Miten voi pysyä tuossa kunnossa vieläkin ?
Kommentit (87)
Naama on ruma, joten ei kai sille jää muita vaihtoehtoja kuin yrittää pitää kroppa muuten kunnossa. Muutenkin todella ruma luonteeltaan ja persoonaltaan.
Jumalatar tuo -mikälie- tuskin kuitenkaan on. :DDD
Jumalattaressa kunnossa? Mitä se tarkoittaa. Kyllä sitä kuvankäsittelyllä saa vaikka millaisen kropan. Hiukka omituista, jos olis noin sileä iho ton ikäisellä täti-ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei muuhun elämässään keskity kuin ulkonäköön, voi pysyäkin kohtalaisessa kuosissa.
On lukuisia suurperheen äitejä, jotka pyörittävät perheen arkea, suorittavat vaativat akateemiset opinnot loppuun, tekevät uraa työelämässä, harrastavat kaikennäköistä toimintaa ja ehtivät silti treenata itsensä aivan huipputimmiin kuntoon siinä sivussa, ilman fyysistä ja psyykkistä burnouttia.
Toiset jaksaa ja toiset ei, se on selvä, mutta en todellakaan lähtisi yleistämään ja vähättelemään että onnistuu vain jos ei elämässään mihinkään muuhun keskity.
Miksi meidän suomalaisten naisten pitäisi selittää sinulle tuo asia? Miksi luulet, että meillä olisi tähän vastaus? Kysy Anu Saagimilta, jos selityksen haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsomatta kuvia voisin kommentoida seuraavaa:
Anu elää sillä, että on ja pysyy megabeibenä. Eihän hän ilman sitä mitään olisi, ikävä kyllä. Hänen siis on pakko pysyä sellaisenaan ja uravalintana sehän ei nyt ole järin kestävällä pohjalla, koska meistä jokainen tuppaa vanhenemaan. Hänen kohdallaan se vaatii aina enemmän ja enemmän työtä sen eteen, että näyttäisi parikybäiseltä kimulilta. Ja mikä toinen ikävä asia hänen kannaltaan on: niitä parikybäisiä hehkeitä kimuleita popsahtelee kuin sieniä sateella. Toisin sanoen, noilla markkinoilla kilpailuetu aina menee hänen kannaltaan aina huonommaksi ja huonommaksi. Mutta, tämähän on valintojen maailma ja hän on valinnut näin. Suotakoot se oikeus hänelle.
Tiedän mitä nämä palstan matalaotsaiset ul!miehet seuraavaksi sanovat: sinä kateellinen si!derivalas. Ahhaha, empäs muuten ole. Voin sanoa, että olen pieni, siro ja nätti. Mutta minulle se ei ole ihmisyyttä arvottava asia, vaan asia mikä sattuu olemaan. Käyn lenkeillä siksi, että minulle tulee hyvä olo, ei sen takia, että joku möhömahaidiootti voisi pitää minua päiväuniensa rnkkmatskuna. Kun rupsahdan, sitten rupsahdan. Pidän kuitenkin kropastani huolen, mikä tarkoittaa hyvinkin paljon myös sitä, että en todellakaan lähde kirurgin veitsen alle hankkimaan mitään kivuliaita ja kapseloituvia silikonipalloja, herraties mitä lärvin kiristyksiä tai mitä ikinä tahansa, mikä on haitaksi minulle. Iso vissi ero. Minä ansaitsen elantoni yläpäälläni, en alapäälläni. Minulla on ammatti ja saan ammatin harjoittamisesta rahaa. Se on duunia, mitä voi tosiaan tehdä niin mies kuin nainenkin, ja sen tuotteen/palvelun tuottamiseksi ei asiakas edes tiedä, kuka sen on tuottanut.
Mutta hei, sellaista se on viihdealalla. Lykkyä tykö, Anu.
Anu on kaunis. Sinä et.
Moi Anu! puhutaaks eestikeel?
Kateellinen ruma nainen olet. Miehiä ei koulutuksesi jne. kiinnosta, kun näkevät naamasi ja kehosi joka ei ole kaunis.
Niin ja juot viinaa liikaa ja olet lyhytjalkainen, lihava. Et käytä korkokenkiä. Terveisin AS
Siis A käy täällä ketjussa haukkumassa kaikki jotka sanovat jotain negatiivista hänestä😂. Aloituskin vaikuttaa hänen väsäämältään.
Vierailija kirjoitti:
Siis A käy täällä ketjussa haukkumassa kaikki jotka sanovat jotain negatiivista hänestä😂. Aloituskin vaikuttaa hänen väsäämältään.
Aika säälittävää kyllä olisi, mikäli toi lompakkovaimo (siis rikkaan miehen EX) ei osaisi vieläkään kunnolla puhua suomenkieltä. :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikon perusteella ap ei ole suomenkielinen.
Kävin katsomassa kuvat ja ei todellakaan näytä miltään 25-30v, vaan sopivasti urheilevalta ikääntyneeltä naiselta. Ihan selvästi näkyy kuinka iho ja lihasten päällä oleva rasva on veltostunut. Olen itse vajaa 30 ja itkisin itseni ikiuneen jos heräisin tuon näköisenä. Voi itku jos ihmiset ei edes tällaisia kuvakikkailuja hahmota.
Mäkin nyt googletin tuon loppuviimein.
Jep, kädet nostettu ylös, niin löllöt vyötäröltä häviää. Jalkaa toisen eteen, tuon tempun taitaa btw tuksukin. Tekee muodosta tiimalasimman, vaikka eihän tuossa selkeää vyötäröä edes ole. Ja kun kädet ovat ylhäällä, eipä allit hölly.
Olen 40v ja enkä edes treenaa ja olen oikeasti paremmassa kunnossa. Mutta surullista on, että joku on noin riippuvainen siitä, mitä randomit miehet ovat mieltä. Tai että naiset olisivat kateellisia. (Niinku mistä? Itse kun tienaa oikealla ammatilla omat rahansa, niin niitä saa myös käyttää mihin haluaa. Itsenäisyys, mites olisi, koskaan kuullut?)
Eli jos treenaa, niin treenaa vain miesten takia. Ja treenaamattomat (sinä) on paremmassa kuin treenaavat naiset. Kuva tai en usko.
Virossa on halvat rasvaimut,kasvojen kiristykset ja muut kauneusleikkaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei muuhun elämässään keskity kuin ulkonäköön, voi pysyäkin kohtalaisessa kuosissa.
On lukuisia suurperheen äitejä, jotka pyörittävät perheen arkea, suorittavat vaativat akateemiset opinnot loppuun, tekevät uraa työelämässä, harrastavat kaikennäköistä toimintaa ja ehtivät silti treenata itsensä aivan huipputimmiin kuntoon siinä sivussa, ilman fyysistä ja psyykkistä burnouttia.
Toiset jaksaa ja toiset ei, se on selvä, mutta en todellakaan lähtisi yleistämään ja vähättelemään että onnistuu vain jos ei elämässään mihinkään muuhun keskity.
Ei ole kovinkaan paljoa tuollaisia supernaisia. Eikä oikeastaan ole mitään syytä, miksi pitäisi ollakaan...
Käyttää aikansa itsenstä kunnossa pitämiseen. Aika monelle on mahdollista, jos on aikaa ja rahaa.
Toki pitää arvostaa tällaista oman kehon satsaamista.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovinkaan paljoa tuollaisia supernaisia. Eikä oikeastaan ole mitään syytä, miksi pitäisi ollakaan...
Onhan syitä vaikka kuinka. En jaksa luetella kaikkia ylipainon haittavaikutuksia ja treenin vaikutuksia ihmisen kropassa, mutta kannattaa ottaa selvää mikäli ei heti vanhuksena halua alkaa rollaattorin kanssa liikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävää kyllä olisi, mikäli toi lompakkovaimo (siis rikkaan miehen EX) ei osaisi vieläkään kunnolla puhua suomenkieltä. :DDD
Onhan se nyt kriisin paikka kun on laittanut koko elämänsä ulkonäön varaan ja ikää alkaa olla 60. Vaikka kuinka kävisi kiristyksissä ja ripustuksissa, luonnonlaki on, että ei tuon ikäinen enää seksuaalisesti kiinnosta samalla tavalla kuin nuori nainen. Useimmat isoäiti-ikäiset ymmärtävät tämän. Voihan sitä vielä yrittää julkaisemalla kovalla kädellä muokattuja kuvia mutta sorry Anu. Huijaat tässä eniten itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä. Omakohtaisesti koettu ja todella, todella hyväksi havaittu.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt kriisin paikka kun on laittanut koko elämänsä ulkonäön varaan ja ikää alkaa olla 60. Vaikka kuinka kävisi kiristyksissä ja ripustuksissa, luonnonlaki on, että ei tuon ikäinen enää seksuaalisesti kiinnosta samalla tavalla kuin nuori nainen. Useimmat isoäiti-ikäiset ymmärtävät tämän. Voihan sitä vielä yrittää julkaisemalla kovalla kädellä muokattuja kuvia mutta sorry Anu. Huijaat tässä eniten itseäsi.
Mene sä juomaan viini kun olet tuollainen kade. Mene vaikka lenkille! Rasvat vain tirisee kun kateellisena puhutte.
Olen saman ikäinen ja teen edelleen raskasta fyysistä työtä. Selluliittiä ei ole ollenkaan ja lihakset on kehittyneet työssä niin, että mitään vaivoja ei ole ollut koko elämäni aikana. Voisin väittää uskottavasti olevani 40-vuotias. Ei vaadi paljoa, että kuvaussessiossa saadaan nainen näyttämään nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa olisi, jos olisi moisen akan tytär (onko sillä tyttölasta?) tai tuon naispuolinen lapsenlapsi.
Hirveää arvostelua varmaan saisi kuulla koko ikänsä joka asiasta.
Jos kerran haluaa esitellä itseään niin mikäs siinä. On toki hyvässä kunnossa, mutta kyllä nykyään on moni muukin, jos hoitaa itseään. En näe tässä mitään ihmeellistä. Ei ole minusta ollut muuten kovin kaunis koskaan, mutta ehkä näyttävä.
Itse olen hänen ikäisensä, enkä kaipaa enää niin paljon huomiota. Mieluummin pysyisin jo syrjässä, vaikka olenkin ihan hyvässä kunnossa. Ei kiinnosta enää juuri ulkonäköasiat, mutta muiden ihmisten vuoksi yritän sentään pukeutua asiallisesti ja siistisi yms.
Jospa Anulla on rahat loppu?
Mäkin nyt googletin tuon loppuviimein.
Jep, kädet nostettu ylös, niin löllöt vyötäröltä häviää. Jalkaa toisen eteen, tuon tempun taitaa btw tuksukin. Tekee muodosta tiimalasimman, vaikka eihän tuossa selkeää vyötäröä edes ole. Ja kun kädet ovat ylhäällä, eipä allit hölly.
Olen 40v ja enkä edes treenaa ja olen oikeasti paremmassa kunnossa. Mutta surullista on, että joku on noin riippuvainen siitä, mitä randomit miehet ovat mieltä. Tai että naiset olisivat kateellisia. (Niinku mistä? Itse kun tienaa oikealla ammatilla omat rahansa, niin niitä saa myös käyttää mihin haluaa. Itsenäisyys, mites olisi, koskaan kuullut?)