Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anu Saagim jumalattaressa kunnossa 57 vuotiaana. Miten selitätte ?

Vierailija
19.10.2019 |

Uusimmat bikinikuvat...wau minkä näköinen 57 vuotiaana.
Miten voi pysyä tuossa kunnossa vieläkin ?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikon perusteella ap ei ole suomenkielinen.

Kävin katsomassa kuvat ja ei todellakaan näytä miltään 25-30v, vaan sopivasti urheilevalta ikääntyneeltä naiselta. Ihan selvästi näkyy kuinka iho ja lihasten päällä oleva rasva on veltostunut. Olen itse vajaa 30 ja itkisin itseni ikiuneen jos heräisin tuon näköisenä. Voi itku jos ihmiset ei edes tällaisia kuvakikkailuja hahmota.

Mäkin nyt googletin tuon loppuviimein. 

Jep, kädet nostettu ylös, niin löllöt vyötäröltä häviää. Jalkaa toisen eteen, tuon tempun taitaa btw tuksukin. Tekee muodosta tiimalasimman, vaikka eihän tuossa selkeää vyötäröä edes ole. Ja kun kädet ovat ylhäällä, eipä allit hölly. 

Olen 40v ja enkä edes treenaa ja olen oikeasti paremmassa kunnossa. Mutta surullista on, että joku on noin riippuvainen siitä, mitä randomit miehet ovat mieltä. Tai että naiset olisivat kateellisia. (Niinku mistä? Itse kun tienaa oikealla ammatilla omat rahansa, niin niitä saa myös käyttää mihin haluaa. Itsenäisyys, mites olisi, koskaan kuullut?)

Eli jos treenaa, niin treenaa vain miesten takia. Ja treenaamattomat (sinä) on paremmassa kuin treenaavat naiset. Kuva tai en usko.

Jos treenaisin, tekisin sen itseni ja vointini takia. 

Ja kuva? Miksi ihmeessä? Eihän minun tarvitse ketään vakuutella. Mun duuni on toista duunia. Siinäpähän kieriskelet tuskissasi ja käärmeissäsi, kun parjaamasi tuulipukukansa ei hypikään sinun mielihalujesi mukaan. Se riittää, että minä tiedän, että jösses mikä kanttura koittaa itseänsä ylentää muiden yläpuolelle - ja millä avuin. Mahtaa vähän pistellä?

Yhdellä on yhdenlaiset arvot, toisella toisenlaiset. Onhan se ikävää, että köyhästä maasta on pitänyt lähteä hameen helmoja nostellen. Ja kaikista puheista päätellen paikkaan, mitä inhosi. Ja on muuten varmaan ollut kurjaa olla ostovaimo, koska silloinhan on pakko nyökytellä tyhmänä kaikelle mitä mies sattuu saamaan päähänsä. .... vaikka kenties vaihtamaan, päivittämään toiseen, how come?

Vierailija
82/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis A käy täällä ketjussa haukkumassa kaikki jotka sanovat jotain negatiivista hänestä😂. Aloituskin vaikuttaa hänen väsäämältään.

Aika säälittävää kyllä olisi, mikäli toi lompakkovaimo (siis rikkaan miehen EX) ei osaisi vieläkään kunnolla puhua suomenkieltä. :DDD

Onhan se nyt kriisin paikka kun on laittanut koko elämänsä ulkonäön varaan ja ikää alkaa olla 60. Vaikka kuinka kävisi kiristyksissä ja ripustuksissa, luonnonlaki on, että ei tuon ikäinen enää seksuaalisesti kiinnosta samalla tavalla kuin nuori nainen. Useimmat isoäiti-ikäiset ymmärtävät tämän. Voihan sitä vielä yrittää julkaisemalla kovalla kädellä muokattuja kuvia mutta sorry Anu. Huijaat tässä eniten itseäsi.

Kamalaa olisi, jos olisi moisen akan tytär (onko sillä tyttölasta?) tai tuon naispuolinen lapsenlapsi.

Hirveää arvostelua varmaan saisi kuulla koko ikänsä joka asiasta.

Sillä on vain yksi poika, ehkä 20 tai jotain vähän alle tai päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa kuvat ja ei todellakaan näytä miltään 25-30v, vaan sopivasti urheilevalta ikääntyneeltä naiselta. Ihan selvästi näkyy kuinka iho ja lihasten päällä oleva rasva on veltostunut. Olen itse vajaa 30 ja itkisin itseni ikiuneen jos heräisin tuon näköisenä. Voi itku jos ihmiset ei edes tällaisia kuvakikkailuja hahmota.

Jep, kädet nostettu ylös, niin löllöt vyötäröltä häviää. Jalkaa toisen eteen, tuon tempun taitaa btw tuksukin. Tekee muodosta tiimalasimman, vaikka eihän tuossa selkeää vyötäröä edes ole. Ja kun kädet ovat ylhäällä, eipä allit hölly. 

Olen 40v ja enkä edes treenaa ja olen oikeasti paremmassa kunnossa. Mutta surullista on, että joku on noin riippuvainen siitä, mitä randomit miehet ovat mieltä. Tai että naiset olisivat kateellisia. (Niinku mistä? Itse kun tienaa oikealla ammatilla omat rahansa, niin niitä saa myös käyttää mihin haluaa. Itsenäisyys, mites olisi, koskaan kuullut?)

Eli jos treenaa, niin treenaa vain miesten takia. Ja treenaamattomat (sinä) on paremmassa kuin treenaavat naiset. Kuva tai en usko.

Kyllä mä uskon ilman kuvaakin, sillä kyllähän tuo on paljon geeneistä (ja ruokavaliosta) kiinni. Itse olen Saagimin ikäluokkaa, naamaltani todellakin ikäiseni näköinen, mutta kroppa on edelleen ihan hyvä.

En ole koskaan treenamalla treenannut, hyötyliikuntaa on tullut jonkin verran. Syön ihan omasta halustani terveellisesti enkä kovin paljoa (ihan luontainen ominaisuus, en tavoittele tällä mitään sen kummempaa), joten olen aina ollut hoikka, ja rasva kertyy luontaisesti oikeisiin kohtiin. Toki ihosta jo ikä ja raskaudet näkyvät, mutta vaatteet päällä näytän valehtelematta Saagimin miniversiolta kropaltani. Silareita mulla ei tosin ole.

En ota kunniaa itselleni, on vain ollut onnea geenilotossa.

Vierailija
84/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anulla on rahat loppu, kun on ottanut kalliita hoitoja. Nyt pitää näillä kuvilla tienata rahaa.

Vierailija
85/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuva? Miksi ihmeessä? Eihän minun tarvitse ketään vakuutella. Mun duuni on toista duunia. Siinäpähän kieriskelet tuskissasi ja käärmeissäsi, kun parjaamasi tuulipukukansa ei hypikään sinun mielihalujesi mukaan. Se riittää, että minä tiedän, että jösses mikä kanttura koittaa itseänsä ylentää muiden yläpuolelle - ja millä avuin. Mahtaa vähän pistellä?

Yhdellä on yhdenlaiset arvot, toisella toisenlaiset. Onhan se ikävää, että köyhästä maasta on pitänyt lähteä hameen helmoja nostellen. Ja kaikista puheista päätellen paikkaan, mitä inhosi. Ja on muuten varmaan ollut kurjaa olla ostovaimo, koska silloinhan on pakko nyökytellä tyhmänä kaikelle mitä mies sattuu saamaan päähänsä. .... vaikka kenties vaihtamaan, päivittämään toiseen, how come?

Asenteesi särähtää pahasti korvaani. Itse treenaan 3-4 kertaa viikossa. Rakastan treenaamista, treenattua kroppaani ja vahvaa oloa ja omien ennätyksieni rikkomista. Teen sen itseäni varten, en miehiä varten. Ärsyttää kaltaisesi jotka kuvittelevat naisten olevan olemassa vain miehiä varten ja treenattu kroppakin hankitaan vain miehiä varten.

Vierailija
86/87 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteesi särähtää pahasti korvaani. Itse treenaan 3-4 kertaa viikossa. Rakastan treenaamista, treenattua kroppaani ja vahvaa oloa ja omien ennätyksieni rikkomista. Teen sen itseäni varten, en miehiä varten. Ärsyttää kaltaisesi jotka kuvittelevat naisten olevan olemassa vain miehiä varten ja treenattu kroppakin hankitaan vain miehiä varten.

luetun ymmärtäminen, huhuu? Voisit sitä vaikka treenata 3-4 kertaa viikossa. 

Vierailija
87/87 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö todella vähän jouluruokaa