Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehkäsy yhdenillanjutuissa

N26
19.10.2019 |

Voisitko harrastaa seksiä yhdenillankivana pelkän hormonaalisen ehkäsyn turvin jos kumppani vakuuttelisi ettei omaa tauteja? (eli ilman kumia) Jos kyllä niin tapahtuuko useasti vai oletko kerran mokannut esim. humalassa?

Minkälaista seksiä voisit harrastaa ilman kumia? On siis vagina-, anaali-, oraaliseksiä jne..

Entä voisitko harrastaa ilman minkäänlaista ehkäsyä (eli keskeytetty yhdyntä)?

Perustele vastauksesi...miksi kyllä/ei?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka suostuu seksiin paljaalla yhdenyönjutussa, suostui kaikkien muidenkin yhdenyönjuttujensa kanssa. Tämä on se ongelma ja siksi riski suuri.

Vierailija
22/32 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan antanut muutakuin paljaalla. noin kymmenelle miehelle 3 vuoden ajalla annoin ilman ehkäisyäkin. Pyysin vaan ettei laukea sisälle. Ei tauteja- ei ei-toivottuja lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan antaisi ilman

Vierailija
24/32 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myönnän, kun kukaan muu näköjään ei; kyllä annan. Minulla on e-pillerit, joten ei pelkoa raskaaksi tulosta. Tiedän, olen jo yli 30vee joten järjen pitäisi toimia, mutta kun ei.. Jotenkin se kumi aina unohtuu. Yksikään mies ei ole edes ehdottanut sen käyttöä ja olen sinkkuillut jo lähes kaksi vuotta. Tuntuu hyvälle kun mies tulee sisään, fakta. Ja ei, mitään tauteja en ole saanut (testattu on).

Kuulostaa huorahtavalta, mutta miehenä voin sanoa, että oikeesti miehet tykkää tuollaisista naisista ja vaimomateriaalia olet.

Vierailija
25/32 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani voi sanoa ihan mitä vaan ja varmasti sanookin, jotta pääsee käyttämään hyväksi ja toteuttamaan omaa haluaan.

En suostuisi missään nimessä ilman kumia. Arvostan itseäni sen verran että haluan pitää itsestäni huolta. Jos ei kelpaa niin terve menoa.

26/32 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensähän ne ihmiset, jotka eivät käytä kortsua yhden illan suhteissa, kantavat kaikkia mahdollisia seksitauteja.

Vierailija
27/32 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä voisi olla niin halpa, että harrastaisin yhden yön juttuja.

Vierailija
28/32 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo vanhempana jo sanoa että kumi olisi ehdottomasti mukana. Mutta nuorena tuli mokattua, kun ei kerran yhden illan jutussa ollut mukana, mutta onneksi ei aiheuttanut mitään parantumatonta.

Yhdenillan jutuissa luottaisin kuitenkin sellaseen kenet jo tuntisin. Niin jos jotain tulee ilmi ja tyyppi olisi sanonut tautien osalta, että ei oo, mutta sitten onkin, niin voi käydä sitten potkimassa munat paskaks sen jälkeen. Hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
29/32 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ihmettelen suuresti kun kaverini haki jälkiehkäisyn yhdenillan jutun jälkeen kun kumeja ei ollut edes mukana.

Vierailija
30/32 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne vain ne ällöttävät tyypit keneltä saa tauteja?

Vierailija
31/32 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne vain ne ällöttävät tyypit keneltä saa tauteja?

Rumilta naisilta saa vain tauteja

Vierailija
32/32 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinosa naisista joihin olen törmännyt , niin saavat eniten kiksejä siitä että mies ampuu "rakkauden nesteet" syvälle heidän sisään!!!. ymmärrän jos kierukka on mutta pöpöjä se ei estä.