Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehkäsy yhdenillanjutuissa

N26
19.10.2019 |

Voisitko harrastaa seksiä yhdenillankivana pelkän hormonaalisen ehkäsyn turvin jos kumppani vakuuttelisi ettei omaa tauteja? (eli ilman kumia) Jos kyllä niin tapahtuuko useasti vai oletko kerran mokannut esim. humalassa?

Minkälaista seksiä voisit harrastaa ilman kumia? On siis vagina-, anaali-, oraaliseksiä jne..

Entä voisitko harrastaa ilman minkäänlaista ehkäsyä (eli keskeytetty yhdyntä)?

Perustele vastauksesi...miksi kyllä/ei?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, en halua pahimmassa tapauksessa loppuelämän tautia joltakin sen takia, että pitää ilman kumia vedellä.

Vierailija
2/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Perustelu: en ole idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. En luota ihmisiin, varsinkaan yhdenillanjuttuihin.

Vierailija
4/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ho-rot harrastaa yhden illan juttuja.

Vierailija
5/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän, kun kukaan muu näköjään ei; kyllä annan. Minulla on e-pillerit, joten ei pelkoa raskaaksi tulosta. Tiedän, olen jo yli 30vee joten järjen pitäisi toimia, mutta kun ei.. Jotenkin se kumi aina unohtuu. Yksikään mies ei ole edes ehdottanut sen käyttöä ja olen sinkkuillut jo lähes kaksi vuotta. Tuntuu hyvälle kun mies tulee sisään, fakta. Ja ei, mitään tauteja en ole saanut (testattu on).

Vierailija
6/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen enempi niitä miehiä...ottavat riskin 18v elatusmaksuista.

Vierailija
7/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti siltä kantilta, että kuinka moni on antanut panna paljaalla tuolla syyllä. Ei sitä joka panon jälkeen käydä testeissä. Aina kondomi, ja jos mies edes ehdottaa paljaalla panemista niin älä anna ollenkaan juuri tuosta edellä mainitusta syystä. Kondomikaan ei ole 100% suoja tauteja vastaan, etenkin kännissä sen käyttö voi olla vähän sinnepäin.

Vierailija
8/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi, en halua pahimmassa tapauksessa loppuelämän tautia joltakin sen takia, että pitää ilman kumia vedellä.

Miehelle pahimmassa tapauksessa loppuelämän tauti ja ei-toivottu-lapsi, jonka äiti käyttää päihteitä raskausaikana ja pahoinpitelee ja kiusaa lasta. Todellakin pidän joitain ihmisiä hulluina.. (eli siis näitä riskinottajia, jos ei tullut selväksi jo)

Vierailija
9/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myönnän, kun kukaan muu näköjään ei; kyllä annan. Minulla on e-pillerit, joten ei pelkoa raskaaksi tulosta. Tiedän, olen jo yli 30vee joten järjen pitäisi toimia, mutta kun ei.. Jotenkin se kumi aina unohtuu. Yksikään mies ei ole edes ehdottanut sen käyttöä ja olen sinkkuillut jo lähes kaksi vuotta. Tuntuu hyvälle kun mies tulee sisään, fakta. Ja ei, mitään tauteja en ole saanut (testattu on).

Tk: tautitesteissä, jos niissä olet käynyt, testataan vain hiv ja klamydia, ei mitään muuta. Jos ei ole oireita niin muita tuskin on testattu, voit hyvin olla kantaja. HPV sinulla varmaankin on ja strepto B

Vierailija
10/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tk: tautitesteissä, jos niissä olet käynyt, testataan vain hiv ja klamydia, ei mitään muuta. Jos ei ole oireita niin muita tuskin on testattu, voit hyvin olla kantaja. HPV sinulla varmaankin on ja strepto B

Testataanko tippuri? Aloittajalla voi olla oireeton tippuri jos sitä ei testata.

Vierailija
11/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa rellinen täällä. Ne ketkä antaa paljaalla ei vastaile. Itse olen vuoden sisällä ollut viiden naisen kanssa ja kaikki ovat antaneet paljaalla loppuun asti. Ainoa mikä hieman ahdistaa on se että meikäläinenkin antoi kaikille paljaalla. Täytyy käydä testauttamassa itseni.

Vierailija
12/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, en koskaan ole harrastanut yhdenillan juttuja enkä käsitä niiden moraalia, jotka sitä tekevät. Ihmekään, että ihmisillä alkaa seksikumppaneiden määrä lähentyä 100, kun ikää on 25.

Minä olen 25v ja minulla on 3 seksikumppania, jokaisen kanssa olen ollut suhteessa ja viimeisimmän kanssa olen ollut naimisissa jo pidemmän aikaa.

Vierailija
13/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan, en koskaan ole harrastanut yhdenillan juttuja enkä käsitä niiden moraalia, jotka sitä tekevät. Ihmekään, että ihmisillä alkaa seksikumppaneiden määrä lähentyä 100, kun ikää on 25.

Minä olen 25v ja minulla on 3 seksikumppania, jokaisen kanssa olen ollut suhteessa ja viimeisimmän kanssa olen ollut naimisissa jo pidemmän aikaa.

Siis on ollut 3 seksikumppania.

Vierailija
14/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en anna

Vierailija
15/32 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut ilman ehkäisyä tyhmänä ja kiusaantuvana (epävarmana) teininä ja kännissä, siis vain e-pillerien turvin. Onneksi olimme kokemattomia nuoria eli kumpikaan osapuoli emme kantanut ihmeempiä viruksia vielä (tietysti kyllähän nuorikin voi jo kantaa). 30+ irtosuhteilijoilla on oletettavasti jo kaikki jos ei käytä kumia (myös suuseksissä), vähintään herpes, hpv...

Vakavimmista esim. HIV ei onneksi tartu "helposti", mutta toisaalta mahdollisuudet parisuhteeseen (ja sen myötä parempaan seksiin) heikkenevät aika voimakkaasti jos olet HIV-potilas - lääke sentään pitää sinut hengissä.

On paljon sairauksia, jotka saa hoidettua, mutta moniko ne hoitaa on eri asia - moni käy satunnaisesti/hyvin harvakseltaan terkkarissa toteamassa, ettei ole HIViä tai klamydiaa ja sitten vain rohkeasti levittää tauteja, jotka voivat aiheuttaa mm. lapsettomuutta. Miehille tähän uhkarohkeuteen liittyy myös ei-toivotun lapsen -riski, aika hyvältä mahtaa tuntua laueta tuntemattoman baaripanon ytimeen...

Vierailija
16/32 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ummara kirjoitti:

Miehille tähän uhkarohkeuteen liittyy myös ei-toivotun lapsen -riski, aika hyvältä mahtaa tuntua laueta tuntemattoman baaripanon ytimeen...

Näin miehenä tilaa todeta, että ytimeen laukeaminen aamuöisessä humalassa tuntuu todella hyvältä ja ideanakin siinä tilassa vieläpä järjelläkin tuntuu hyvältä. Seuraavana pv:nä vasta funtsii oliko fiksua...

Vierailija
17/32 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vain yksi yhden yön juttu ja kyllä halusin paljasta (nimenomaan halusin, en "antanut"). Minulla oli silloin kierukka, joten ehkäisy oli tietenkin kunnossa. Luotin miehen terveyteen, koska tiesin/tunsin hänet pidemmältä ajalta. Ihan täysin tuntemattomaan en luottaisi. Mulle naisena paljas tuntuu ihan eriltä kuin kumipäällysteinen. Ehkä se ei kaikilla ole niin, mutta minä tykkään paljaasta. Sama käyttää dildoa, jos vaihtoehtona on kumi. 

Vierailija
18/32 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
19/32 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa sairaalta

Vierailija
20/32 |