Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla ei ollut ilman miljoonaperintöä elämässäni haluamiani vaihtoehtoja

Vierailija
19.10.2019 |

Äitini oli köyhistä oloista ja varustettuna köyhä ihminen ajattelee -mindsetilla, hän kielsi minua tavoittelemasta omanlaistani elämää, ja minun oli pakko elää kuten loppujenkin ihmisten, sellaisten, joilla ei ole rahaa niin paljon, että sitä on tarpeeki kaikkeen mihin he haluavat. Minulla oli sellainen lapsuus, ei kiitos itini, vaan isäni suvun, ainoa, jota en saanut, vaikka halusin, oli hevonen.
Niinpä mulle e sellainen elämä, jota äitini tarjoili, jossa ainoa vaihtoehto on mennä täihin ja opiskella sopinut laisinkaan. Onneksi olen nyt perinyt sen miljoonan, niin toivottavasti elämäni paranee paljon.
En sano, etteikö ilmankin rahaa voi elää tyydyttävää elämää, tai pienillä tuloilla, KUNHAN siihen ei liity paskamaisia pakkoja käydä töissä ja hikoilla yhteiskunnan orjana niska limassa kuin pieni rätti.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestänyt sitä, että äitini haukkui ja väitti, että elämäni menee pilalle jos en mene töihin, lisäksi käv todellakin selväksi, ettei hän aikonut olla minkäänlaisena tukena siinä, kun minulla menee kurjasti odottaessaniettä isäni auttaisi minua. Itse kuitenkin sai arvostella isääni siitä, ettei tämä koskaan auttanut minua. Sä siis sai kaikkea omalta äidiltään, mitä vain tarvitsi.

Ap

Ja siis olisin kyllä kestänyt sen, että isäni ei auta minua, ainoa mitä hämmästelen, on ettei äitini voinut tukea minua siinä kurjassa olossa, mitä siitä aiheutui. Vaan piti pakottaa minut työelämään, jossa kärsin joka vtun sekunnista, jonka tein sinne liikaa. Osa siitä on tavallaan okei.

Ap

Vierailija
22/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nämä perintöprovoilut. Keksi jotain uutta välillä.

Ei ole provo, jos siis tarkoitat, ettei ole totta. On totta, mutta sillä pitää toki härkkiä kiusaajia. Vtuttaako? 😉

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi olla kiitollinen äidillesi. Sehän nuo mökit ja miljoonat sulle hommasi pokaamalla viinaanmenevän isäsi.

Vierailija
24/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäisi olla kiitollinen äidillesi. Sehän nuo mökit ja miljoonat sulle hommasi pokaamalla viinaanmenevän isäsi.

Isäni ei juonut koskan viinaa. Siis tuo onkin ainoa hyvä asia äidissäni: hankki mulle mun isän ❤️

Vierailija
25/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äitiä en auta toivomassaan määrin, ellei myönnä olleensa paha äiti ja satuttaneensa minua. Jos alkaa rehellisesti suhtautua itseensä, niin sitten välit lämpenee ❤️ Äiti itse ei oikein kostunut mitään omaisuutta liitostaan.

Ap

Vierailija
26/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs, ja keneltä sait sen miljoonaperinnön?

Se on nimittäin niin huikea summa rahaa, ettei monikaan edes käsitä.

Et edes sinä itse.

Ap:n selostuksesta kuultaa kirkkaasti läpi porvoolainen legenda!

Eli aloitus on pelkkää provoilua.

Vierailija
27/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ollut ihan elämä, mikä sinut pakotti töihin parikymppisestä nelivitoseksi. Eihän sinulla silloin ollut mitään miljoonaperintöjä käytettävissäsi. 

Ja mitä aiempiin juttuihisi tulee, eikös sinun lapsuudessasi ollut pielessä kaikki muukin kuin vain hevosen puuttuminen?

Vierailija
28/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo, jos siis tarkoitat, ettei ole totta. On totta, mutta sillä pitää toki härkkiä kiusaajia. Vtuttaako? 😉

Ap

No ei varsinaisesti vi...a, mutta kieltämättä kyllästyttää kun päivästä toiseen teet aloituksia samasta aihepiiristä. Ei ole enää viihdyttävää. Mutta siitä puhe mistä puute.

Vierailija
29/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ollut ihan elämä, mikä sinut pakotti töihin parikymppisestä nelivitoseksi. Eihän sinulla silloin ollut mitään miljoonaperintöjä käytettävissäsi. 

Ja mitä aiempiin juttuihisi tulee, eikös sinun lapsuudessasi ollut pielessä kaikki muukin kuin vain hevosen puuttuminen?

Ei pakottanut, vaan äitini! Minä halusin tehdä elämässäni TODELLAKIN jotain muuta, kuin opiskella ammattia.

Ap

Vierailija
30/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs, ja keneltä sait sen miljoonaperinnön?

Se on nimittäin niin huikea summa rahaa, ettei monikaan edes käsitä.

Et edes sinä itse.

Ap:n selostuksesta kuultaa kirkkaasti läpi porvoolainen legenda!

Eli aloitus on pelkkää provoilua.

Isältäni saan, hän peri sen äidiltään, joka taas peri isältään. Isoäitini ei tehnyt elämässään palkkatyötä varsinaisesti päivääkään (lyhyt pesti nuorena eräässä lehdessä) ja eli pääomatuloilla arvo-alueella vaurasta elämää. Perusti säätiön jne. Että kyllä sellaisesta omaisuudesta katsos jaettavaa riittää.

Ap

Vierailija
31/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei varsinaisesti vi...a, mutta kieltämättä kyllästyttää kun päivästä toiseen teet aloituksia samasta aihepiiristä. Ei ole enää viihdyttävää. Mutta siitä puhe mistä puute.

Mua viihdyttää 😉

Ap

Vierailija
32/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuvittelee edelleen että kiittäisin häntä, kun hän pakotti ammattiin ja työhön. Se harhaluulo täytyy vielä ampua alas, ja opastaa, että ei, kun se oli todella väärin ja olen ainoastaan kärsinyt sen takia.

Ap

Vierailija
33/33 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti huomenna on selvä päivä, tsemppiä😊