Kohta alkaa puolustusvoimissa läiske käydä
Kun pistetään naiset ja miehet samoihin tupiin.
https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/erilliset-tuvat-voivat-vaikeutt…
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Jonne toiveajattelee, vaikkei itse läskin ja mt-ongelmien vuoksi kelpaa palvelukseen.
Miltä tuntuu, kun naiset ovat sinua parempia tässäkin?
Naiset eivät ole miehiä parempia missään. Ihan kiva voimis kuitenkin.
Nuorethan ovat täysin estottomia ja ajattelevat vain seksiä.
Ainakin minä olisin, jos saisin taas olla nuori. Että pitikin olla niin ujo ja kiltti silloin.
Siis oikeastiko joku luulee, ettei siellä jo nyt nussi kaikkien sukupuolten edustajat toisiaan?
Miten mä muistan lukeneeni jo tyyliin vuosituhannen vaihteessa jostain varuskunnasta, jossa sijoitettiin ne pari naista samaan tupaan miesten kanssa ja kaikki olivat tyytyväisiä. Ehkä se sitten oli joku ihan yksittäinen poikkeus. Mutta kumma jos ei voida laittaa kaikkia samaan tupaan, jos kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jonne toiveajattelee, vaikkei itse läskin ja mt-ongelmien vuoksi kelpaa palvelukseen.
Miltä tuntuu, kun naiset ovat sinua parempia tässäkin?
T: miesvihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itse sain olla ukkoseurassa omana inttiaikanani. En olisi jaksanut kauaa katsella sitä kun tuvan alfat olisi säheltäneet niiden muijien kanssa. Luultavasti omalla olemuksellani olisin taasen päätynyt niiden muijien kiusaamaksi ja vähäteltäväksi.
En usko, että moinen kokeilu kauaa kestää ihan siitä syystä, että ennemmin tai myöhemmin sattuu jotain sexhommia joko vastentahtoisesti toteutettuna taikka sitten yhteisymmärryksessä.
Terveisin Naispelko26
Tosiaan, tulee aiheuttamaan ongelmia yhteishengelle tämä päätös. Kaikki yrittää näitä naisia naurattaa, alfat korjaa lopulta potin ja kaverikortin saaneet katkeroituu. Samassa tuvassa asuessa alkaa pinna kiristyä sivuun jääneiltä kun joutuvat kuukausitolkulla seuraamaan toisten teerenpeliä lähietäisyydeltä 24/7.
Käykö ne suihkussakin samaan aikaan ja samassa tilassa oikein Starship Troopers-tyylillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itse sain olla ukkoseurassa omana inttiaikanani. En olisi jaksanut kauaa katsella sitä kun tuvan alfat olisi säheltäneet niiden muijien kanssa. Luultavasti omalla olemuksellani olisin taasen päätynyt niiden muijien kiusaamaksi ja vähäteltäväksi.
En usko, että moinen kokeilu kauaa kestää ihan siitä syystä, että ennemmin tai myöhemmin sattuu jotain sexhommia joko vastentahtoisesti toteutettuna taikka sitten yhteisymmärryksessä.
Terveisin Naispelko26
Tosiaan, tulee aiheuttamaan ongelmia yhteishengelle tämä päätös. Kaikki yrittää näitä naisia naurattaa, alfat korjaa lopulta potin ja kaverikortin saaneet katkeroituu. Samassa tuvassa asuessa alkaa pinna kiristyä sivuun jääneiltä kun joutuvat kuukausitolkulla seuraamaan toisten teerenpeliä lähietäisyydeltä 24/7.
Ja jos tupaan majoittuu joku vähän vapaamielisempi ja anteliaampi naisihminen ja tiedossa on öiset orgiat, niin kuvitelkaapa sitä ääretöntä suoritus- ja ryhmäpainetta, mikä kohdistuu tuvan ujoimpiin ja kokemattomampiin miehiin, jotka eivät vaan kykene tuollaiseen osallistumaan vaikka haluaisivatkin... Siinäpä onkin tuhkam*unien kiva suorittaa palvelus loppuun samassa tuvassa, henkisesti täysin lytättynä ja toisten naureskelun kohteena.
Näitä orgiotahan on oikeasti ollut jo nyt ja niistä on uutisoitu jopa valtakunnallisessa mediassa. Nuoria, viriilejä miehiä ja naisia samaan paikkaan niin näiltä ei vältytä, ei sitten millään.
Ruotsissa oli vapaaehtoinen asepalvelus muutaman vuoden.
Eivät saaneet tarpeeksi jengiä.
Palauttivat hiljattain asevelvollisuuden.
Näytti menevän läpi suuremmitta mutinoitta.
Oletin, että siitä olisi tullut isompi haloo.
Varmaan siellä seula on kuitenkin tiukempi, vastentahtoisesti ei tarvinne mennä.