Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuotoa vaikka raskaana?

02.06.2006 |

Onko jollain kokemuksia... Mulla viime kp 29, mutta on vaihdellut 29-42, yleensä vuoto kuukautisten aikana tosi runsasta ja voimakkaista kipuja, Nyt kp 29 aikaan vuoto tosi niukkaa ja haaleaa , jatkunnut nyt neljättä päivää, ei mitään kipuja, vähän nipistyksiä Vuodossa ei hyytymiä tai muita keskenmenoon viittavaa. En syö pillereitä . Vieläkö voi vasta myöhemin näyttää plussaa, vai pitäiskö jo näkyä plussana?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaavinnan jälkeen tuli normaalisti ekat menkat, jotka kesti sen normaalin 4-5 päivää ja vuoto normaalin kuukautisvuodon omaista. Nyt menkat alkoivat jo entisen kierron mukaan kp26/28 ja kesti oikeastaan 3,5 päivää verisenä ja sitten niukkaa ruskeaa/verta vähän välillä. Joten hieman epävarma olo ollut ja tosiaan ei lainkaan kuukautiskipuja ennen menkkojen alkua, vaan sitten parina vuotopäivänä ihan normaaliin tapaan alavatsakipuja, muttei päänsärkyä lainkaan, jota myös mulla yleensä. Tänään tein testin, joka oli nega, vaikka jotenkin rinnat tuntui vähän aroilta eilen, mutta liekkö ollut kuukautisten jälkioireita. En kyllä usko nyt olevani raskaana, kun ei ole sellasia oireitakaan ja puhuihan tuo nega puolestaan.

Miten sulla, onko ollu oireita? Miten muuten edelliset menkat?

vauva2006

Vierailija
2/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin tässä itsekkin!

Ootko tehny testiä?

Pidän peukkuja sinulle<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liekkö nyt entisen mukaan se kp5/28-29 vai uuden mukaan kp7/26. Ehkä se on kuitenkin sitten tuo kp7/26-29, ainakin sen mukaan ite nyt koitan elellä.

vauva2006

Vierailija
4/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime menkat 1.5 tosi runsaat ja " kovia" kipuja, kestivät 6 päivää. Ei raskausoireita, negaa myös eka testi. ihmetyttää vaan tuo tosi niukka vuoto, ei koskaan aikaisemmin ollut tuollaista

Vierailija
5/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittymis vuotoa, jos myöhemmin testailet saattaa vaikka muuttua plussaksi, jos sinulla kierto vaihtelee ja tämä oliskin sen pidemmän mukaan.

vauva2006

Vierailija
6/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollu ..

*rinnat kipeät

*kuvotusta

*vihlaisut alavatsassa jonka yhteydessä usein valkovuoto lisääntyy roimasti..

*menkat YLI 2vk myöhässä

*väsymys

*tunteet TODELLA pinnassa (voi mies parkaa:D)

*päänsärky

Vierailija
7/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

testit näyttää välillä plussaa ja toisinaan taas miinusta :o

Vierailija
8/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulostais et olet raskaana, mut jos testi välillä nega. Oletko tehnyt aina aamuvirtsasta tai antanut olla riittävän kauan rakossa, etkä juonut liikaa nesteitä testiä ennen? Ne voi antaa nimittäin väärän tuloksen eli negan, jos virtsa liian laimeaa.

vauva2006

Vierailija
9/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt aina aamuvirtsasta tai antanut olla riittävän kauan rakossa, etkä juonut liikaa nesteitä testiä ennen?

vauva2006

[/quote]

en ole tehny aamuvirtsasta vaan molemmat olen tehnyt illemmalla..

Olen koittanut myös pidätellä, että olis väh.sen 4h pissaamatta..

Myös juomista olen koittanut kontrolloida niin että se ei vaikuttaisi tulokseen. Mutta nyt kun tarkemmin mietin, taisin juoda jatkuvasti ennen tuon negatuloksen saamista..

Kai sitä on vaan taas testailtava huomenna uudestaan..

Vierailija
10/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä olisi ainakin looginen selitys asialle, toivottavasti onnistaa.

vauva2006

Vierailija
11/12 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallista niukemmat. Vasta viikko-puolitoista myöhemmin raskaustesti on näyttänyt plussaa, raskausoireet tulleet jo ennen plussaa. Peukkuja teille!

Vierailija
12/12 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä viimeisimmät menkat oli jotenkin niukemmat kuin tavallisesti.

vauva2006