Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulla on alkanu kasvaa pari partajouhea leukaan?

Vierailija
18.10.2019 |

Olen 40v. Normaalia vai joku hormoonihäiriö?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne välttämättä lisäänny. Mulla on kasvanut pari partakarvaa varmaan 10 leuan alle. Lisää ei ole näkynyt. Tosin just vasta täytin 40, että tiedä sitten, mitä ikä tuo tullessaan. En kuitenkaan odota yhtäkkistä muutosta tilanteeseen.

Sen sijaan rintakarvojen hoitelemiseen lienee käytännölisempiäkin välineitä kuin pinsetit. Enkä ymmärrä, miten isommasta lukumäärästä on enemmän apua tässä tilanteessa. Mulla on ehkä viidet pinsetit, kun niistä noin neljät on aina "jossain". En silti nypi kuin niitä kahta jouhta ja kulmakarvoja.

Vierailija
22/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi naiset , että on pahimmista turn offeista jos on näkyviä haivenia ylähuulen päällä.

Kiitos tiedosta! Tämän tiedon valossa en enää nypikään haiveniani pois  :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyessä alkaa kasvamaan jouhen tapaisia karvoja naisillekin. Itsellä kasvaa kulmakarvojen sekaan muutama paksu karva ja toinen paikka on leuan seutu. Nypin ne pois ja toistan nyppimisen aika ajoin kun huomaan et on taas tullut. Miehillä sama ilmiö, eli karvoituksen sekaan alkaa kehittyä paksuja jouhimaisia karvoja. Joillakin niitä törröttää useitakin, eivätkä älyä niitä poistaa.

Vierailija
24/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä esiintyy nuoremmilla naisilla, sanotaanko nyt vaikka parikymppisillä, niin voisiko kyse olla PCO:sta? Puhun ihan selkään, rintaan, napaan saakka, kasvoihin ja takapuoleen ilmestyvistä karvoista.

Vierailija
25/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt parin viimisen vuoden aikana alkanu myös kasvaa, mutta kyse ei ole mistään parista karvasta, vaan niitä on jo ihan kymmenittäin. Tuntuu, että varsinkin pinseteistä ärtyy, niin yleensä sheivaan, ja lähes koko ajan on pieni sänki. Ihan perseestä. Ja oon vasta 32. :((

Vierailija
26/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonihoito auttaa tuohonkin. Jokaiselle löytyy turvallinen vaihtoehto.

Vierailija
27/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko lahjoittaa mulle nuo, istutan ne pälvikaljua potevalle häpykummulle. Keskeltä kaljuuntuu kuin Spede ja reunat hiipii yhä kauemmas niin että bikinien alta pursuaa.

Vierailija
28/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on leuassa ja kaulassa parisen sataa paksua mustaa karvaa. Aika komeeta. Niitä oli vain yksi vielä 5 vuotta sitten.

Vierailija
29/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi johtuu jotenkin siitä että estrogeenin määrä kehossa vähennee, normaalia siis.

30/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen hormonihoito?

Vierailija
31/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko lahjoittaa mulle nuo, istutan ne pälvikaljua potevalle häpykummulle. Keskeltä kaljuuntuu kuin Spede ja reunat hiipii yhä kauemmas niin että bikinien alta pursuaa.

Ei saakeli.......... tää oli päivän paras!! :o))))))))))))))))))))))))))))))))

Vierailija
32/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hetki sitten tulin suihkusta ja siinä samalla ajelin leuan ja suupielet.

N43

Vierailija
33/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa puolisongit, partakarvoja ja KAULAPARTAA. Mulla on siis NECK BEARD. Lisääntyvät vuosi vuodelta. Nypin ne säännöllisesti :'(

N27

Vierailija
34/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi naiset , että on pahimmista turn offeista jos on näkyviä haivenia ylähuulen päällä.

Aivan. Mutta ymmärrät varmaan että kaikilla kasvaa karvat.

Vierailija
35/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt parin viimisen vuoden aikana alkanu myös kasvaa, mutta kyse ei ole mistään parista karvasta, vaan niitä on jo ihan kymmenittäin. Tuntuu, että varsinkin pinseteistä ärtyy, niin yleensä sheivaan, ja lähes koko ajan on pieni sänki. Ihan perseestä. Ja oon vasta 32. :((

Perinnöllistä myös. Mun mummilla 90v. ihan kunnon ”parta” 😬

Vierailija
36/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ja aina vaan pahenee. Ikää 31v ja PCOS syynä. Ei oo kivaa kasvattaa karvoja joka puolella. Olen ihan vaalea, ja leuassa olevat pitkät jouhet siten vaaleita myös. Niinpä välillä käy niin että vahingossa joku jouhi kasvaa aika pitkäksi ennen kuin satun pongaamaan sen ja saan sen poistettua. Noloa sitten kun on kulkenut sen kanssa joka paikkaan!

Vierailija
37/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se minun listalla jää kauas idiotismin taakse.

Jep, karvan voi nyppästä pois, mutta aivojen nyppäsy on hankalampaa ja i:n tapauksessa turhaa, koska se ei vaivaa paranna.

Vierailija
38/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinnöllistä myös. Mun mummilla 90v. ihan kunnon ”parta” 😬

Ihan joka mummila on. Se vaan yleensä shéivataan kuivana. Siitä näkee hoidin laadun. Tai tyttärentytär shevaa vieraillessaan.

T. Vanhustenhoitaja

Vierailija
39/39 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta. Lääkärit ei määrää hoitoa muutamiin karvoihin. Ei ole kysymys sairaudesta, vaan iän tuomista muutoksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän