Kaipaatko koskaan sellaista ystävää, joka leipoo ja pyytää kahville?
Kommentit (34)
Kaipaan ystävää. Pullista ja muista leipomuksista en välitä.
En syö pullaa enkä kakkuja. En siis harrasta kahvittelua ystävien kanssa. Juomme viiniä juustojen kanssa.
En myöskään syö jälkiruokia.
Kierrän kaukaa tuollaiset kyläilijät. Käyn ystävieni kanssa ravintoloissa, kahviloissa, leffoissa, lenkillä jne. Mutta inhoan kyläillä toisten kotona enkä halua ketään myöskään omaan kotiini. Oma koti on yksityisalue.
Kaipaan lapsuus- ja nuoruusaikojen kotitekoisia leivonnaisia. Kaupan kakut ja tortut ovat ihan jotain muuta. Teollisuusrasva karstoittuu kitalakeen ja pistävä lisäainepotpuri napsahtelee kielessä.
Olisipa edes myyjäisiä mistä voisi ostaa aitoja kotona leivottuja herkkuja... kunnon meheviä kuivakakkuja ja uunipellille leivottuja makeita piirakoita kuorrutuksineen ja höysteineen. Ai että!!
Yök. Mulla on muutakin tekemistä kuin leipoa ja mussuttaa niitä herkkuja. Ei kiinnosta pätkääkään.
Miuluummin kaupan pullaa niin ei tarvitse miettiä onko räkäisillä sormilla leiponut.
En kaipaa. Minulla on parempaakin tekemistä.
No jo on taas niin iloista porukkaa paikalla.
Mulle kelpaisi tuollainen ystävä oikein hyvin.
☺️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kehopositiivisten juttuja taas
Höpö höpö. Vielä 1980- ja 90-luvulla oli tapana nuortenkin kesken käydä kahvittelemassa toisten luona eikä se näkynyt samanlaisena paino-ongelmana kuin mitä nyt ihmisillä on. Ennemmin ne jättikokoiset hampparit ja pizzat lihottaa kuin joku kahvipulla.
Mä muistan lapsuudesta 90-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa, että ihmiset tosiaan kävi toistensa luona kahvilla ja toivat leipomuksia. Yhenäkkiä se vaan loppui kokonaan.
Onneksi. En kestäisi tuollaista päivääkään. Joku änkeämässä kylään ja odottamassa, että tiukkojen aikataulujeni keskellä vääntäisin jotain hiton pullaa. Never!
Kyllä tuo kävisi, jollei tule paineita että pitäisi vastavuoroisesti leipoa itse. Ruokaa kyllä ihan laitan ja voisin kutsua sunnuntailounaalle, mutta leipominen ei ole minun juttuni.
Kyllä mie kaipaan. Voi kun oliskin sellainen naisystävä. Olen siis mies mutta ei siihen aina tarvitse näitä sukupuolia sotkea.
En. Syön ystävien kanssa mieluummin ulkona, käyn konserteissa, teatterissa jne.
Kaipaan ❤️
Ja kahvilaseuraa ja kaikkea! Ihan hirveän yksinäinen taas 🙁