Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaatko koskaan sellaista ystävää, joka leipoo ja pyytää kahville?

Vierailija
18.10.2019 |

T. Herkkusuu

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokkapalat, korvapuustit, omenapiirakka, mustikkapiirakka, bostonkakku, jne... Nam nam.

Voidaan me jutellakin.

Vierailija
2/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joo. Jotenkin uudessa kaupungissa aikuisiällä (ja hankalien työkuvioiden takia) on aika vaikea löytää ihan vaan juttelu/kahvittelukaveria. Harrastusjuttuihin löytyy toki seuraa, mutta joskus kaipaisi ihan vaan sellaista rentouttavaa istuskelua ja maailmanparantamista kahvikupin äärellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa

Vierailija
4/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen ja ahdistaa aina keksiä tekosyitä miksi en pääse tulemaan.

Vierailija
5/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua mennä?

Vierailija
6/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kaipaa tuttavaa, kaipaan oikeaa ystävää

Vierailija
7/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu totta kai, siellä hänen kaffepöydässään sitten istuisin leipomuksia mussuttamassa perse leviten viikko viikolta.

Vierailija
8/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kaipaisin ystävää jonka kanssa leipoa yhdessä. Pienessä perheessä kun tulee harvemmin leivottua, olisi kiva jos voitaisiin yhdessä leipoa ja jutustella, juoda teet/kahvit maistiaisten kanssa ja lopuksi jakaa leivonnaiset keskenämme. Harvemmin vaan nykyään on aikaa tuollaiseen meillä kenelläkään. Nähdään sitten yleensä kahvilassa, kukaan ei joudu emännöimään.

Vierailija
9/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehopositiivisten juttuja taas

Vierailija
10/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen, ihana ystävä.

Ja hän tuo leivonnaisia mukanaan kun tulee luokseni vuorostaan kahvittelemaan.

Vierailija
11/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vain kuinka paljon......... Oi kuinka monta kertaa olen haaveillut, että taloyhtiössämme asuisi joku ihana mummeli, joka leipoisi minulle kakkuja ja mokkapaloja ja kaikkea....... toivossa on hyvä elää ;o)

Vierailija
12/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua mennä?

Viihdyn yksin. En jaksa jutella enää vapaa-ajalla vieraiden kanssa. Perheeni seurasta tykkään eniten. Olen kyläreissujen jälkeen ihan puhki ja tosi väsynyt.

Vierailija
13/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kehopositiivisten juttuja taas

Höpö höpö. Vielä 1980- ja 90-luvulla oli tapana nuortenkin kesken käydä kahvittelemassa toisten luona eikä se näkynyt samanlaisena paino-ongelmana kuin mitä nyt ihmisillä on. Ennemmin ne jättikokoiset hampparit ja pizzat lihottaa kuin joku kahvipulla.

Vierailija
14/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät todellakaan liho, jos muutaman kerran vkossa syövät leivonnaisia kahvin kanssa.

Kyllä kait sitä lihoo, jos ei liiku ollenkaan ja ahtaa aina ruokaa sisäänsä.

Ainakin minulla kärsii reilusti syödä peruspulla ja jokin piirakkapalanen useita kertoja vkossa kahvin kanssa, eikä ole perse levinnyt.

Vierailija
15/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pitkänmatkan juoksua ja hiihtoa harrastavana alipainoisena pulkannaruna tosiaankaan laskeskele kaloreita ja pulla kerran-pari viikossa ei muuten tasapainoista ruokavaliota sekoita.

Ihmisillä on nykyään hirveän outo suhtautuminen ruokaan, kauhean monella on tosi äärimmäinen suhtautuminen ruokaan. Jos persse leviää ulos penkistä sillä, että kerran viikossa syö yhden pullan, niin sitten on kyllä siinä perusruokailussa tai aineenvaihdunnassa jotain pahemmanlaatuista häikkää.

Joo sori offtopic.

Vierailija
16/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mukavaa olisi.

Vierailija
17/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leipoisin ja kahvittelisin mielelläni. Mutta kun ystäviä ei ole.

Vierailija
18/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan kaveri joka kutsui minut usein luokseen ryyppäämään ja leipomaan. Yleensä se olin minä joka isompana leiposin mutta joskus Pertsakin pääsi yllättämään ja leipoi meikäläiselle kunnon korvapuustit.

- Arska

19/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ystävä olisi ihana. Tykkäisin myös leipoa itse enemmän ja kutsua ystävän kahville tai lähteä kylään ja viedä tuliaisiksi leivonnaisia. Olisi mukavaa jutella kahvikupin ääressä ja parantaa maailmaa.

Vierailija
20/34 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon possu, namnamnam.