Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit, jos kaverisi kertoisi, että aviomiehesi on ollut Napakympissä ennen tutustumistanne?

Vierailija
18.10.2019 |

-

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan naurahtaisin ja ihmettelisin hetken, että miksi ei ole itse kertonut, mutta omapahan on asiansa.

Siinä kohtaa vois olla suhde vähän kriisissä jos selviäisi, että on osallistunut johonkin Big Brotheriin tai Temptation Islandiin. Tosin tuskin olisin koskaan haksahtanut noihin ohjelmiin osallistuneeseen henkilöön.

Vierailija
22/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä olisi mitään ihmeellistä ellei kyse ole halusta päästä julkisuuteen tai ettei saa muuten puolisoa. Jospa se Heidi miettii noita ja hermostui siksi? En kyllä tiedä kun en katso ensitreffejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi kertoa, kun näin mieheni eka kertaa napakympissä. Alettiin seurustella, ennenkuin lähti matkalle.

Miksi olisi niin hävettävä asia, että pitäisi puolisolta salata?

Lähtikö mies yksin vai toisen kanssa matkalle? Mielenkiintoista.

Lähti toisen kanssa. Olivat tavanneet ohjelman jälkeen kerran eivätkä kiinnostuneet toisistaan. Mies kysyi multa lupaa matkaan ja olin sitä mieltä, että tottakai lähtee, kyseessä oli kuitenkin napakymppimatka melko kaukana.

Monet vitsit ollaan tästä saatu. Kun tavattiin eka kertaa, niin huudahdin miehelle "hei herra A" ja siitä se sitten lähti.

Vierailija
24/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, miksi hän sellaista tulee kertomaan. Luukeeko, ettei mies ole kertonut itse?

Ja miksi asia edes kaverilleni kuuluu?

Vierailija
25/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi kertoa, kun näin mieheni eka kertaa napakympissä. Alettiin seurustella, ennenkuin lähti matkalle.

Miksi olisi niin hävettävä asia, että pitäisi puolisolta salata?

Minusta se ei tarkoita että häpeäisi, jos jättää tuollaisen asian kertomatta. Minulla ja miehelläni on ainakin tapana, että emme juurikaan puhu esim entisistä suhteista hienotunteisuussyistä. Me elämme nyt ja tässä, ja mennyt on mennyttä. Molemmat tiedostavat, että kaikkea on voinut olla, mutta miksi ihmeessä toisen pitäisi tietää kaikki yksityiskohdat, jos ne eivät tuo suhteeseen mitään lisäarvoa.

Niin että koko Suomi tietää Napis-episodista, mutta puolisolle ei tarvitse kertoa. Kukin tavallaan.

Jos haluat nähde sen noin, niin se on yksi tapa ajatella. Minä ajattelen, että minun ei tarvitse tietää kaikkea mennyttä.

Vierailija
26/31 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kyselyllä selvästi viitataan Ensitreffit alttarilla-ohjelmaan.

En kyllä yhtään ymmärrä naisen reaktiota. Itsekin lähtenyt mukaan puolison hakuun TV-ohjelman kautta.

Vierailija
27/31 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisimme olleet 4 viikkoa yhdessä, en ihmettelisi asiassa mitään. 10 vuoden jälkeen olisimme puhuneet niin paljon realityohjelmiin osallistumisesta (koska katson niitä) että ihmettelisin ehkä ettei mies ole kertonut. En osaa ajatella että suuttuisin asian pimittämisestä mutta eihän sitä tiedä.

En vaan koe että kaikki pitää menneestä kertoa tai ihminen oisi muuten epärehellinen. En itsekään kerro miehelleni että oon ollu kahden miehen kanssa yhtäaikaa (oli muuten kivaa!) ym asioita. Toivottavasti kukaan kaverinikaan ei kerro 😂

Vierailija
28/31 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään. Yksi nuoruuden poikkis olikin vanhassa Napakympissä.

Vierailija
29/31 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään miehen, joka on osallistunut kaikkiin television treffiohjelmiin, myös Napakymppiin ja on edelleen yksin. Siihen on syynsä.

Vierailija
30/31 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hetkauttaisi. 4 vuotta nyt ollaan oltu yhdessä ja meissä molemmissa ja entisissä elämissämme on varmaan paljon vielä kertomatta ja kaikkea ei tule ikinä käytyä läpi. Eteenpäin tässä tarkoitus on mennä eikä vanhoja muistella.

Ja hlö, johon tässä viitataan, juokse pakoon tuollaista pörröä, joka noin vähästä hermostuu.

Vierailija
31/31 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin avaimen pois ja tekisin itsestäni pellen telkkarissa tietysti xD Oikeassa elämässä se olisi varmaan hauska tarina kuultavaksi.

Toisinaan näissä pariutumisohjelmissa käy varsin selväksi, miksi joku on vastentahtoisesti sinkku liki nelikymppisenä... Joskus siihen on syynsä, kuten esimerkiksi se, että tekee ongelmia tyhjästä, ylireagoi ja draamailee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi