Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen liian seksuaalinen miehelleni

Vierailija
18.10.2019 |

No tässäpä se nyt tulikin. Yli kymmenen vuoden ajan mies oli innoissaan, ei ollut aikaisemmin "tämmöistä seksipetoa tavannut". Olen bi, tykkään seksileluista, hepeneistä, spontaanista seksistä, seksistä yleensäkin. Mies oli mulle match sängyssä ja myös puolisona. Halusin naisen meidän sänkyyn, niitä tulikin, samoin pareja, parinvaihtobileitä, kimppabileitä ja samanhenkistä xu-porukkaa. Tässä kohtaa mies alkoi empimään kun huomasi, ettei viihdykään näissä kuvioissa. Totesi, ettei "pärjää" näille bileiden panomiehille. Eipä siinä, kun se ei tunnu hyvältä niin peruutellaan. Profiilista luovuttiin ja kaikesta tähän liittyvästä. Mut...

Nyt mies on luopunut seksistä kokonaan. Ei kiinnosta, ei nauti seksistä, ei halua, ei seiso. Täyskäännös siis. Ei käydä yhdessä saunassa, en ole nähnyt häntä alasti pariin kuukauteen. En tiedä miten tämä tästä jatkuu, kai sitä seksipetokin tottuu selibaattiin kun on pakko. Minä vain näin 40+ rouvana kaipaisin seksiä. Mut en saa. Mistään. Ikinä. Vituttaa.

Tämmönen tarina.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet liian seksuaalinen, sille vain tuli traumat niistä muista miehistä.

Vierailija
2/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei sovi kaikille, eikä kaikki fantasiat sitten kuitenkaan ole pidemmän päälle järkeviä toteuttaa. Että mitäs läksitte. Mikä sulle on tärkeää seksissä, tai rakastatko sä omaa miestäsi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kävikin. En tiedä millä tai miten miestä auttaisin tässä.

Vierailija
4/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti vetää överiksi? Eikö se yksi "ylimääräinen" nainen olisi riittänyt? Syytä itseäs ja tyydy kohtaloos.

Vierailija
5/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi piti vetää överiksi? Eikö se yksi "ylimääräinen" nainen olisi riittänyt? Syytä itseäs ja tyydy kohtaloos.

No ei tuollainen jälkiviisastelu auta mitään, ja yhteisestä päätöksestä he noihin juttuihin lähtivät eivätkä varmaan ajatelleet, että näin kävisi?

AP:n miehellä on nyt traumat ja eristäytyy seksuaalisesti omiin oloihinsa ja siihen käsittääkseni kaivataan vinkkejä, ei jälkiviisastelua asioihin joita ei voi enää muuttaa.

Vierailija
6/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tarvitsee vain miestä.

Vierailija
7/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin syytänkin. Mies oli kiltisti mukana, sillä oli tässä vuosien aikana yhdessä monia hyviäkin hetkiä. Mutta miten osaisin nyt tyytyä kohtalooni muuten kuin tukahduttamalla seksuaalisuuteni. Voin kyllä valita käyttäytymiseni, mutten sitä mitä pään sisällä on.

Vierailija
8/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei saanut aisurina jotakin kullin päähän ja piilottelee nyt kondyloomaansa herpeksen suojissa varmaan miestäkin vituttaa kun jakelet pilluasi kaikille

Vierailija
9/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi käydä mittauttamassa testosteronitaso.

Minulla kävi samalla tavalla, ja lääkityksellä sain elämäniloni ja seksihaluni takaisin.

Vierailija
10/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Sukupuolitauteja ei löydy, testosteronit on joskus vuosia sitten mitattu ja silloin olivat ok. Traumaperäinen haluttomuus on kyseessä, mitä se sitten lieneekään... ja minä vierellä sopeudun uuteen elämään.

AP

Vierailija
11/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisit saada miehesi avautumaan sinulle, puhuminen meille ei varsinaisesti edistä tilannetta jos hahmotat jo tämän tilanteen. Jotenkin hän kokee itsensä riittämättömäksi ja loukatuksi. Naisena en tiedä, mutta luulisin, että miehelle ottaa koville kun ei pysy naisensa perässä, että nainen on estottomampi ja vapautuneempi ja rohkeampi ja tuhmempi ja villimpi.... Onhan se jotenkin haavoittavaa. Ja kun hän on nähnyt sinussa tuon puolen niin on vaikea uskoa itse riittävänsä, kun sanot, että nautit teidän kahdenkeskeisestäkin seksistä niin mies ajattelee, että kuitenkin fantasioit jostain rajummasta seksinne aikana. Luottamus on kokenut kolauksen ja sitä nyt sitten paikkaillaan pidempi aika, ei voi muuta. Tai voit todeta, ettet jaksa yrittää eikä kannata ja eroatte. Siinä on vaihtoehdot, puhua ja tehdä rakastavia/luottamusta syventäviä tekoja tai erota. Vähän hullultahan tuo teidän biletys kuulosti eikä ihme, että toiselle tulee jossain kohtaa morkkis. Siinä viimeistään tunnistaa omat rajat. Ehkä miehen rajoja ei alettu kunnioittaa ajoissa ja nyt on tilanne tämä.

Vierailija
12/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on punnittava kummasta oot valmis luopumaan, rakkaasta miehestäsi vai värikkäästä seksielämästä. Miksi yksi puoliso ei riitä? Sitä todennäköisesti miehesikin kipuilee, omaa riittämättömyyttään. Hän ei pysty tyydyttämään sua vaikka kaikkensa yrittää. Olet kyltymätön. Olisiko näin?

Kannattaa varmaan aika nopeaa tehdä päätös, haluatko tyytyä tilanteeseen. Ulkopuolisen korviin kuulostaa että teidän tilanteessa sinä olet yhtälailla putoamisvaarassa. Tuo, että miehesi ei halua näyttäytyä alasti sinulle on hälyttävää.

Vierailija
13/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kokee itsensä kuohituksi. Aika ihmeellistä jos tuosta vielä noustaan. Hän ei koe olevansa haluamassaan roolissa suhteessanne, sellainen mies, joka riittäisi sellaisen naisen kanssa, jolle riittäisi. Ehkä sinä et ole hänelle oikea nainen, viihdyt hyvin roolissasi etkä sopeutuisi/nauttisi yhtään vaisummasta menosta. Usein miehet luulevat, että haluavat täysin estottoman seksipedon sänkyyn, mutta oikeasti haluavat vain terveellä seksuaalisella itsetunnolla varustetun kauniin naisen, eivät muuta.

Vierailija
14/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihana lukea järkipuhetta. Me kyllä koetetaan asiasta puhua, paljon on puhuttu ja uskon, että molemmat olemme tilanteen tasalla. Minun fantasiani on nyt koettu ja mulle on ok, että nämä ei jatku. Ei sieltä maailmasta mulle löytynyt mitään, mikä avioelämän olisi voittanut. Tai olisi jäänyt kaivelemaan. Tiedän, että nautin seksistä mieheni kanssa kaksin, meillä oli kyllä kivaa ja villiä ilman parinvaihtoakin. Sekä ennen xu:ta ja sen aikana. Mutta osuvasti joku puki sanoiksi tämän, että mies ei edelleenkään usko, että hän on mulle ykkönen. Jotenkin hän on ehkä aina sitä epäillyt, vaikka vuodesta 2006 olen näin sanonut.

Vierailija
15/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen siis, olen liian seksuaalinen miehelleni.

Ap, myös äsköinen oli mun kommentti mutta kai se selvisi ilmankin

Vierailija
16/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm eli jos hän ei usko sun sanoja, olisiko jotain tekoja joilla voisit sanomaasi tehostaa?

Jotain erityisiä rakkauden tekoja?

Vierailija
17/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisako siellä?

Vierailija
18/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää kun meillä tilanne että ei olla voitu pariin viikkoon harrastaa erinäisistä syistä johtuen ja mies vaan tuntuu olevan asiasta helpottunut ettei tarvitse... muutaman aloitteeni on torpannut ja ei varmasti mitään aloitetta itse tule tekemään.

Vierailija
19/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tässä olla sukupuolten välinen epäsuhta kyseessä. Kuvitellaan parisuhteessa oleva mies, joka on tosi innostunut seksistä sen kaikissa eri muodoissa ja haluaa sitä muidenkin kuin vaimonsa kanssa. Onko oven takana jono naisia, jotka haluavat päästä miehen kanssa sänkyyn? Muutama mies siellä voi olla, jotka haluavat tuon innokkaan miehen kanssa sänkyyn, mutta tuskin naisia.

Oletetaan parisuhteessa oleva nainen, joka on innostunut seksistä ja haluaa sitä muidenkin kuin miehensä kanssa. Onko oven takana jono miehiä valmiina toteuttamaan naisen haaveita? On varmasti.

Miestäsi on ruvennut harmittamaan tämä tilanne.

Vierailija
20/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm eli jos hän ei usko sun sanoja, olisiko jotain tekoja joilla voisit sanomaasi tehostaa?

Jotain erityisiä rakkauden tekoja?

Tämä kuulostaa ihanalta, mutta entä jos mies ei halua. Hän on tehnyt selväksi, että minun seksuaalisuuteni on liikaa. Hän uskoo, ettei riitä (ei usko vaikka tiedän että riittää) tai että petän (en halua muita miehiä vaikka kuinka olisi jonoa) tai että jään haaveilemaan parinvaihdosta. Minä olen saanut nyt pakit ja rukkaset, iso osa minusta on sellaista, mikä miestä kammoksuttaa. Tahdon kyllä edelleen parisuhteen ja seksielämän ja se on nautinnollista. Mutta miten?

Ap