Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian seksuaalinen miehelleni

Vierailija
18.10.2019 |

No tässäpä se nyt tulikin. Yli kymmenen vuoden ajan mies oli innoissaan, ei ollut aikaisemmin "tämmöistä seksipetoa tavannut". Olen bi, tykkään seksileluista, hepeneistä, spontaanista seksistä, seksistä yleensäkin. Mies oli mulle match sängyssä ja myös puolisona. Halusin naisen meidän sänkyyn, niitä tulikin, samoin pareja, parinvaihtobileitä, kimppabileitä ja samanhenkistä xu-porukkaa. Tässä kohtaa mies alkoi empimään kun huomasi, ettei viihdykään näissä kuvioissa. Totesi, ettei "pärjää" näille bileiden panomiehille. Eipä siinä, kun se ei tunnu hyvältä niin peruutellaan. Profiilista luovuttiin ja kaikesta tähän liittyvästä. Mut...

Nyt mies on luopunut seksistä kokonaan. Ei kiinnosta, ei nauti seksistä, ei halua, ei seiso. Täyskäännös siis. Ei käydä yhdessä saunassa, en ole nähnyt häntä alasti pariin kuukauteen. En tiedä miten tämä tästä jatkuu, kai sitä seksipetokin tottuu selibaattiin kun on pakko. Minä vain näin 40+ rouvana kaipaisin seksiä. Mut en saa. Mistään. Ikinä. Vituttaa.

Tämmönen tarina.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vaihtoehtoja olet itse ajatellut, hukkaan menee kiimaisen naisen seksuaalisuus, jos ei mitään seksiä ole välillänne? Aikamoista luonnonvarojen haaskausta kyllä tuollainen on.

Kauanko meinasit pystyä kärvistelemään tilanteessa, eihän tuo nyt noin voi jatkua. Itse miehenä lähtisin kyllä kolmen seksittömän kuukauden jälkeen lätkimään tai vaatisin itselleni luvan hoitaa tarpeeni vieraan kanssa.

Eikö panetus tee hulluksi, jos ei saa vai hoiteletko tarpeesi käsin/apuvälinein? Entä jos luvan kanssa rakastajan hommaisit, ellei kerran miestä kiinnosta tuollainen unelmanainen?

Vierailija
22/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä vaihtoehtoja olet itse ajatellut, hukkaan menee kiimaisen naisen seksuaalisuus, jos ei mitään seksiä ole välillänne? Aikamoista luonnonvarojen haaskausta kyllä tuollainen on.

Kauanko meinasit pystyä kärvistelemään tilanteessa, eihän tuo nyt noin voi jatkua. Itse miehenä lähtisin kyllä kolmen seksittömän kuukauden jälkeen lätkimään tai vaatisin itselleni luvan hoitaa tarpeeni vieraan kanssa.

Eikö panetus tee hulluksi, jos ei saa vai hoiteletko tarpeesi käsin/apuvälinein? Entä jos luvan kanssa rakastajan hommaisit, ellei kerran miestä kiinnosta tuollainen unelmanainen?

Poimin tästä kohteliaisuudet, kiitos. Asia olisikin simppeli, jos olisin vain randompanoa vailla.Tai vain orgasmeja, niitä kyllä saan ja apuvälineitä löytyy. Mutta haluan vain mieheni kanssa villiä seksiä... Sitä mitä oli aiemmin. Seksiä eripaikoissa, nopeat pikaiset ennen vieraiden tuloa tai puolen päivän panosessiot, jossa kiimaisena käytiin välillä kaupassa ja jatkettiin kotona. Mutta ongelma on edelleen se, että nyt vanhemmiten mies ei ole halunnut (tai ei jaksa/kerkeä/voi/lapset kotona jne.) Tai ainakin halusi vähemmän ja minä enemmän ennen tätä stoppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poimin tästä kohteliaisuudet, kiitos. Asia olisikin simppeli, jos olisin vain randompanoa vailla.Tai vain orgasmeja, niitä kyllä saan ja apuvälineitä löytyy. Mutta haluan vain mieheni kanssa villiä seksiä... Sitä mitä oli aiemmin. Seksiä eripaikoissa, nopeat pikaiset ennen vieraiden tuloa tai puolen päivän panosessiot, jossa kiimaisena käytiin välillä kaupassa ja jatkettiin kotona. Mutta ongelma on edelleen se, että nyt vanhemmiten mies ei ole halunnut (tai ei jaksa/kerkeä/voi/lapset kotona jne.) Tai ainakin halusi vähemmän ja minä enemmän ennen tätä stoppia.

Ei kestä kiittää, nuo on todella ikäviä tilanteita, jos toinen tekee totaalisen stopin seksissä.

"En tiedä miten tämä tästä jatkuu, kai sitä seksipetokin tottuu selibaattiin kun on pakko. Minä vain näin 40+ rouvana kaipaisin seksiä. Mut en saa. Mistään. Ikinä. Vituttaa."

Olen sitä mieltä, ettei kellään, kaikkein vähiten puolisolla ole mitään oikeutta rajoittaa toisen seksuaalisuutta. Jos ei itse pysty/halua ja silti tahtoo olla yhdessä edelleen, pitää toiselle antaa lupa (tai ennemminkin kehotus) hakea seksi muualta , jonkun riittävän turvallisen huolella valitun panokaverin kanssa. 

Tietysti jos selibaatti kiinnostaa, niin ei kun vaan, mutta tuo lainaamani lause kielii ettet välttämättä kovin pitkään ole sellaista valmis sietämään. itse joko eroaisin, kysyisin luvan tai lähtisin luvatta seikkailuun hyvin valitun tyypin kanssa.

Hukkaan menee kiimainen nainen tuolla tyylillä! Toivottavasti löydät toimivan ratkaisun, katkeroitua ei kannata ja toisen armoilla selibaattia alkaa pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan