Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma alapää

Vierailija
17.10.2019 |

Onko muita parannuskeinoja kuin kirurgin veitsi? Asiallisia vastauksia, kiitos.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on melkoiset häpyhuulet ja vieläpä ns. etu-p...u. Kun reidet avaa, näky on runsas. Mutta pois en vaihtaisi, sillä poikaystäväni pitää niistä ja pitää niitä hyvänä käsin, suullaan ja muillakin tavoilla.  Ei kukaan mies koskaan ole sanonut pahasti niistä, harvat tosin kehuneetkaan. Mutta asiahan on niin, kuten poikaystävänikin ihanasti sanoo: Huonossakin repussa voi olla hyvät eväät.

Kirjoita osoiteriville:    aijaa piste com  kautta FMXYzw    ja paina enter, niin näet kuvan alapäästäni.

Vierailija
42/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, kaikki pimpit kauniita, itse pidän isoista ulkonevista häpyhuulista 😍

Usko pois, kyllä niitä on vähän vähemmän kauniitakin. Eipä sillä että se oikeasti haittaa tekisi naisen haluttavuudelle mutta kyllä jotkut pimpsat on vaan sellaisia outoja lerpakkeita.

Tiedän, minusta isot lerpakkeet on parhaita, viivapimpeistä (eikä varsinkaan broileri) en pidä.

M46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on melkoiset häpyhuulet ja vieläpä ns. etu-p...u. Kun reidet avaa, näky on runsas. Mutta pois en vaihtaisi, sillä poikaystäväni pitää niistä ja pitää niitä hyvänä käsin, suullaan ja muillakin tavoilla.  Ei kukaan mies koskaan ole sanonut pahasti niistä, harvat tosin kehuneetkaan. Mutta asiahan on niin, kuten poikaystävänikin ihanasti sanoo: Huonossakin repussa voi olla hyvät eväät.

Kirjoita osoiteriville:    aijaa piste com  kautta FMXYzw    ja paina enter, niin näet kuvan alapäästäni.

Eivät nuo nyt kovin ulkonevat olleet.

Toinen sisempi häpyhuulesi ei juurikaan pilkistä häpyraosta.

Vierailija
44/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hommata karvoihin 20 senttiset pidennykset jolloin koko näkymä peittyy.

Vierailija kirjoitti:

Voit kaunistaa sitä sävyttämällä karvat esimerkiksi mahongin väriseksi tai blondiksi.

Vierailija
45/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kyllä melekoset monsterit. Jos otettaisiin alushousut pois niin huomattaisiin minulla olevan huomattavasti pienemmän kokoinen alapää ja minä olen sentään mies.

Vierailija kirjoitti:

Itselläkin. Aikalailla tämän näköinen, onko paha?: https://fi.wikipedia.org/wiki/H%C3%A4pyhuulet#/media/Tiedosto:Enlarged_…

Veitsi kutsuu. 

Vierailija
46/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ruma kuin löysä! t. Löysäpimppa

Vierailija
47/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ei pilkistä, koska vasen on pienempi, Ja kun ne ovat noin rypyssä, ei itse asiassa kumpikaan pilkistä. Mutta kun seison haarat hieman levällään, ne tulla tupsahtavat sieltä esiin. Haluatko kuvan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi