Naisen näkökulma - miksi en etsi parisuhdetta
Minusta kiinnostuu hyvännäköisetkin miehet. Hyvännäköisen kanssa olen ollutkin suhteessa nuorena. Muita suhteita, seurustelua ym. on ollut ihan komeiden miesten kanssa (siis kukaan ei ole ollut "täys kymppi" treenattu suurituloinen lakimies mutta omaan makuun sopivia, kasvoista komeita/normaaleja, suht samalla sosioek.tasolla).
Nyt kolmekymppisenä alkaa käydä vaihtoehdot vähiin. Jos joku hyvännäköinen mies minusta kiinnostuu (olkoonkin että ei välttämättä vakavasti) niin itse en pysty alkamaan edes lyhyeen suhteeseen, koska suurinpiirtein ikäiseni mies jolla ulkonäkö kunnossa on painanut jo niin montaa kymmentä naista ensin, että itseä inhottaa. Siis on tietysti poikkeuksia, parisuhdeihmisiä, mutta koska miehillä yleensä on korkea seksivietti varsinkin parikymppisenä niin tosi moni on nuorena hyödyntänyt paljon mahdollisuuksia naisten kanssa, jos vaan on voinut.
Sitten on yhä kokemattomia miehiä, mutta yli 30-v. alkaa olla jo aika harvinaista, että muuten normaalilla miehellä on ollut vain vähän kumppaneita. Tietenkin näitäkin poikkeuksia voi JOSSAIN olla...
En oikeasti tiedä jäänkö vaan yksin, kun mitään hyviä vaihtoehtoja ei tunnu löytyvän.
Kommentit (5)
Mitäs jos vaan jätät kysymättä niiden seksikumppaneiden määrän?
Itse olin 10 vuotta parisuhteessa, enkä tiedä vielä tänä päivänäkään kuinka monen ihmisen kanssa sängyssä exä oli ollut ennen minua. Eikä hän tiedä minun lukua.
N30
Vierailija kirjoitti:
Itse olin 10 vuotta parisuhteessa, enkä tiedä vielä tänä päivänäkään kuinka monen ihmisen kanssa sängyssä exä oli ollut ennen minua. Eikä hän tiedä minun lukua.
N30
Itse en haluaisi papilloomaviruksia ja herpestä. Minullakin on kondylooma ollut (sain heti ekalta poikaystävältä) mutta viimeksi papa oli täysin puhdas. Tuntuisi tyhmältä pilata tämä siksi että saa olla, todennäköisesti hetken, patjana jollekin.
Ja on sillä muutenkin jotenkin väliä. No, ehkä teen tässä itse itselleni asiat vaikeaksi, mutta tautiasiassa olin kyllä täysin tosissani. Ap
Vierailija kirjoitti:
N30
Siis ja jos kysyykin, niin eihän toinen välttämättä kerro totuutta. Mutta jos on kyseessä tosiaan hyvännäköinen, sosiaalinen mies niin syytä on olettaa että seksisuhteita on riittänyt, mikäli ei ole todella pitkä ja vakava parisuhde takana. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sitten on yhä kokemattomia miehiä, mutta yli 30-v. alkaa olla jo aika harvinaista, että muuten normaalilla miehellä on ollut vain vähän kumppaneita. Tietenkin näitäkin poikkeuksia voi JOSSAIN olla...
Mutta eihän seksin tai parisuhteiden määrän pitänyt olla normaaliuden määritelmä?
Kyllähän monen mielestä on normaalia jos on ollut kymmeniä/satoja kumppaneita. Mutta ei se sitä tarkoita, että se oikeasti olisi hyvä asia tai että sellainen kumppani pitäisi haluta.
Jos on kokematon niin siihen on joku syy, luulisin että yli 30-v. kokematon ei ole ihan normaalia elämää viettänyt sosiaalisesti (opiskelijabileet jäänyt väliin jne.) Ei se tietysti sitä tarkoita, että on toivoton tapaus kaikin puolin. Mutta mun mielestä kyllä ihmistä määrittää kumppaneiden määrä, tai kertoo hänestä jotain, ne jotka sanoo että ei, on varmaan niitä joiden mielestä järvi ei soutamalla kulu. Ap
Mutta eihän seksin tai parisuhteiden määrän pitänyt olla normaaliuden määritelmä?