Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino ahdistaa...

Vierailija
17.10.2019 |

Olen 2 vuoden sisällä lihonut 6kg. Siis normaalipainon sisällä olen edelleen. Olen 169cm ja paino 58-->64kg.

Viime syksynä kun painoin vielä 60kg yritin laihduttaa ja vuoden aikana olen vain lihonut. Nyt olen saanut jonkun 1.5kg pois tuosta 64kgstä.

Ongelmana on reaktioni tähän lihomiseen. Itken lähes päivittäin, rääkkään itseäni juoksemalla ja jumppaamalla. Harkitsen ruuan jälkeen jopa oksentavani mutta en halua pilata hampaitani. Olen jopa raapinut ongelmakohtiani(mahaa ja reisiä) niin että olen saanut arpia.

Paino on koko ajan mielessä. Mitä vaan syönkin niin potkin itseäni että miksi pitää olla heikko ja syödä kahvin kanssa 1 keksi tai iltapalalla sämpylä.

Paino on noussut itsekseen, en ole syönyt enempää kuin normaalisti. Päinvastoin olen yrittänyt syödä terveellisesti ja vältellä herkkuja.

Olen koko ajan uupunut. Liikun koiran kanssa pitkiä lenkkejä, kotona teen kaikki kotityöt, yritän jumpata ja liikkua ja samalla laskea kaloreita. En jaksaisi käydä töissäkään, ahdistaa joka ikinen päivä.

Vertaistukea? :/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset psykologista apua, tuo ei ole normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän niin laihdut, tämä konsti pätee 100% varmuudella. Ei tarvitse ajatella eikä huolehtia mistään. Liikuntaa on hyvä harrastaa mutta laihtumisen kannalta se on toisarvoista.

Vierailija
4/7 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo paino on sulle ihan sopiva, älä soimaa itseäsi, syö terveellisesti, ja liiku hyvin mielin.. luovu peiliin katsomisesta, sairastut pian syömishäriöön. Ymmärrän sua sinällään, kun itsekin soimaan itseäni turhan paljon lihomisestani, vaikka ymmärrän, että reaktio on väärin ja typerä.  

Vierailija
5/7 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä mittaamassa kilpirauhasarvot, painonnousu, itkuisuus ja ahdistuneisuus, vähän viittaa sille puolelle.

Vierailija
6/7 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy käydä mittaamassa kilpparit joo.

Oikeastaan puoliksi toivon, että sairastuisin syömishäiriöön. Mulla oli muutamia vuosia sitten hetki kun painoin 52kg ja tein 12h päivässä kahta eri työtä, kävin koulua ja elin vihersalaatilla ja pikku jugurttupurkeilla. En ikinä ole näyttänyt niin hyvältä ja se näky kummittelee päässäni vieläkin.... :/

Olen vähän alle 30 btw.

Ap

Vierailija
7/7 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että sinulla on jo syömishäiriö...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme