Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä intressi minulla on kyyditä kanssaopiskelijoita "viikonlopunviettoon"?

Vierailija
17.10.2019 |

Matkaa olisi hiukan yli 150 kilometriä ja bussit ja junat kulkee muutenkin. Miksi jotkut haluaa välttämättä autokyydillä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarvii vähän enemmän infoa jotta voisi muodostaa mielipiteen.

Vierailija
2/4 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssaopiskelijasi siis olettavat, että sinulla olisi siihen jokin intressi? Maksavatko he kyydistä (siis enemmän kuin pelkät polttoaineet)? Jos et halua, kieltäydy. Jos itse omistaisin auton, ja minua pyydettäisiin kuskiksi, kieltäytyisin. En halua viettää yhtään ylimääräistä aikaa autossa.

Moni tykkää yksityisestä autokyydistä, kun ei tarvitse kylmässä hytisten odottaa junaa tai bussia ja aikatauluissa on enemmän joustoa.

Vierailija
4/4 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Kanssaopiskelijasi siis olettavat, että sinulla olisi siihen jokin intressi? Maksavatko he kyydistä (siis enemmän kuin pelkät polttoaineet)? Jos et halua, kieltäydy. Jos itse omistaisin auton, ja minua pyydettäisiin kuskiksi, kieltäytyisin. En halua viettää yhtään ylimääräistä aikaa autossa.

Moni tykkää yksityisestä autokyydistä, kun ei tarvitse kylmässä hytisten odottaa junaa tai bussia ja aikatauluissa on enemmän joustoa.

Aikataulu menee kyllä tasan tarkkaan omien menojen mukaan. En odota kyydittäviä vaan ne on paikalla kun lähden tai ne matkustaa jollain muulla keinolla.