Tässä langassa aiheena neo folk, nordic folk, pagan rock, Viking metal, dark christian music, medieval gothic, southern gothic, dark americana ja muu hauska!
Keskustelua bändeistä, musiikista, skene(i)stä, estetiikasta, vaatteista ym ym tiukempaa asiaa ja lieveilmiöitä.
Itse diggailen lähinnä nordic/rune folkia (Skáld, Wardruna, Garmarna) pagan folkia (Heilung, Faun), dark ambientia (Kælan Mikla, Dead Can Dance) southern gothicia ja dark americanaa.
Kommentit (33)
Love Spirals Downwards. Maailman kauneinta musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Omnia - Fee ra huri
Brandon Fiechter - Water Sprites
Vedän huomenna varmaan kalsarikännit, niin postailen silloin varmaan lisää
Mahtavaa, jään odottamaan :)
Mitä hauskaa jossain karseessa mörinämusiikissa on? Ennemmin kuuntelen vaikka suomiräppiä kuin mokomaa pskaa ja se on jo paljon se.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hauskaa jossain karseessa mörinämusiikissa on? Ennemmin kuuntelen vaikka suomiräppiä kuin mokomaa pskaa ja se on jo paljon se.
Ei karseessa mörinämusiikissa mitään hauskaa olekaan, mutta laadukas mörinämusiikki on parhautta! Toki se vaatii kuuntelijaltaan vähän enemmän kuin joku jou-jou-hipiti-hop-meininki, että ehkä se ei siksi sovi sulle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, kiitos
tämä meni suoraan sieluun...
Onko hunnurokki tuttua? Tsekkaa HU
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, kiitos <3
tämä meni suoraan sieluun...[/quoteLSD. Musiikkia joka pehmentää, valottaa ja lämmittää.
En ole koskaan oikein genrerajoista välittänyt. Kuuntelen sitä mikä kuulostaa hyvältä. Mutta tässä joitain, jotka voisivat sopia teemaan
Dark Sanctuary - La Clameur du Silence (menee varmaan noihin dark christian music/medieval gothic genreihin)
Adrian von Ziegler - Prophecy (jotain eeppistä pillipiiparifolkkia)
Tenhi - Pojan kiiski (suomalaista tummapuhuvaa folkkia, en ole tätä hirveästi kuunnellut, mutta muistui taas mieleen kun luki tätä keskustelua)
T. se kalsarikännäilevä. Kommentoin tänne varmaan lisää illan mittaan
Hei loistavaa kalsarikännittelijä, odotinkin jo. :)
Ja heti napsahti tuo Adrian von Ziegler, ihan huippu! Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Hei loistavaa kalsarikännittelijä, odotinkin jo. :)
Ja heti napsahti tuo Adrian von Ziegler, ihan huippu! Kiitos!
Kiva, että tykkäsit! Mulla ei oo mitään Spotifyta käytössä niin kaikki hyvät biisit on listattuna johonkin muistilapuille XD Niin en nyt enempää biisejä tähän hätään löytänyt. Mutta jotain Youtuben celtic music listoja oon kuunnellut aikoinaan, ja sieltä mä tuonkin biisin bongasin
Lasketaanko E-Type? Sehän perusti sen viikinkimuseon Tukholmaan.
Omnia - Fee ra huri
Brandon Fiechter - Water Sprites
Vedän huomenna varmaan kalsarikännit, niin postailen silloin varmaan lisää