Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni tilasi käsiraudat ja jalkakahleet

Vierailija
16.10.2019 |

....minua varten, kun kuulemma raavin hänen selkäänsä kun saan. Nyt vähän jännittää voiko esim. avain katketa käsirautojen lukkoon niin että jään kiinni sänkyyn ja pitää pyytää joku ulkopuolinen apuun.

En ole koskaan kokeillut käsirautoja, miltä ne tuntuu ja sattuuko niiden pitäminen, tottuuko niihin jos aluksi ne ahdistavat.

Yritin luvata että parannan tapani, mutta en voi sille mitään että "kouristelen" kun saan, joten mieheni mielestä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kahlita minut kiinni 😔

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihota

Vierailija
2/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä aikuisviihdekaupan käsiraudoissa on pika avaus systeemi, jote et voi jäädä jumiin. Luultavimmin sinulle on tilattu pinkit karvapehmusteella varustetur ja ne tuntuvat jopa ihan hyvältä ranteissa. Eri asia on tuleeko paniikkia, kun käsiä ei saakkaan itse irti. Itse neuvoisin vain nauttimaan tilanteesta kun on täysin toisen armoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käyttämään tumppuja seksin aikana tai sitten annat vain takaapäin seksiä.

Vierailija
4/7 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies tilas turkishaalarit , betonimyllyn ja pussin sementtiä , mitäköhän se meinaa, pitäskö alkaa jo sheivaa paikkoja.....

Vierailija
5/7 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin vaikka tonnin että mieheni ehdottaisi samaa.

Vierailija
6/7 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekomentti kirjoitti:

meillä mies tilas turkishaalarit , betonimyllyn ja pussin sementtiä , mitäköhän se meinaa, pitäskö alkaa jo sheivaa paikkoja.....

Unohtiko tilata betonivibrasauvan? Se on sellainen kalun paksuinen 60cm pitkä rautainen tanko suipolla kärjellä, jolla tiivistetään betonivalu. Voi kyllä mennä paksunahkaisinkin värkki rikki kun sen käynnistää, sen verran se oikeesti tärisee.

Vierailija
7/7 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla betonivibralla tosimies vähän lämmittelee vaimoa ennebkuin hyopää itse pukille.