Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen vie kituvan eläimen eläinlääkärille sen sijaan että lopettaisi sen itse?

Vierailija
16.10.2019 |

Varsinkin jos on pienestä eläimestä kyse.

Hän siis ymmärtää että eläin kärsii mutta hänen mielestään eläin voi silti odottaa mahdollisesti pitkänkin matkan eläinlääkärille?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eläinlääkäri osaa lopettaa eläimen oikein niin, että ei jää kitumaan eikä koske. Ei sitä jäädä.odottelemaan, vaan viedään heti lopetettavaksi

Vierailija
2/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, järjevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi kivutonta tapaa lopettaa eläin. Eläinlääkärissä ja ampumalla. Asetta enkä aselupaa omista, joten lääkäri on ainoa vaihtoehto omalle lemmikilleni.

Vierailija
4/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä itse lopettanut ne pari hiirtä tai oravaa, jotka koira on saanut kiinni.

Ja kun koiravanhuksen viimeinen päivä koitti, ell tuli kotiin antamaan piikin niin ei tarvinnut enää turhaa automatkaa tehdä.

Vierailija
5/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin keskusteltiin tästä mieheni kanssa. Hän siis metsästää, ja jos olisi joku villieläin kyseessä, niin ei mitään ongelmaa. Mutta jos oma lemmikki olisi kyseessä, niin ei hän pystyisi, kuin ihan äärimmäisen, äärimmäisen pakon edessä.

Vierailija
6/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa kituu jatkuvasti eläimiä hitaasti kuoliaaksi. Tuotantoeläinten elinolosuhteet ovat monessa paikassa järkyttävän huonot. Sitten on näitä Näkkäläjärven kaltaisia sekopäitä, jotka kiduttavat eläimiä ihan huvikseen.

Kaikesta tästä ap voisi pahastua. Sen sijaan hän pahastuu siitä, että joku vie kituvan eläimen eläinlääkärille. Juu, en ymmärrä.

Vierailija
7/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa kituu eläimet joo. Mutta kun ihminen päättää lisätä kärsimystä, hän on saatana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi