Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle kondomit reppuun?

Vierailija
16.10.2019 |

Meillä kasiluokkalainen sai mukaansa syksyllä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin 12-13 on ihan hyvä ikä.

Vierailija
22/46 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin aikanaan 13-vuotiaalle pojalleni kortsupaketin syyslukukauden alkaessa ja sanoin että jos näistä ei ole käytetty yhtään joululomaan mennessä minulla ei ole enää poikaa.

T: Hyvä isä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 17v haalii niitä koulun tapahtumista, mutta eipä niille käyttöä ole. Kehotin muistamaan kumin ikääntymisen, ettei niillä ensimmäisillä ala sohia jos tulee tilanne eteen.

Tytär kokee olevansa liian nuori seukkaamaan (14v)

Vierailija
24/46 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vanhempi joka tieten tahtoen kannustaa reippaasti alaikäisiä kultamussukoitaan panopuuhiin on ei ainoastaan kaksinaismoralistinen, vaan myös vastuuton, omahyväinen ja takuuvarma av-mamma.

Vierailija
25/46 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahanhukkaa. Meidän poika on kiltti ja siksi tuskin tulee koskemaan naiseen ainakaan ennen 40-vuotispäiväänsä.

On hyvä silti harjoitella niiden käyttöä yksin, vaikkei olisi tarvetta lähivuosina.

Vierailija
26/46 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saavat vapaasti ottaa vessasta eipä tuo kuka käyttää henkilöidy, 13, 15, ja 16v

Vierailija
27/46 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttärelle niitä alettiin hankkimaan 15 vuoden iässä, kun saatiin tietää että hän on tavannut pojan. Ensin ostettiin isompi pakkaus vessan kaappiin mutta tyttö oppi pian hankkimaan niitä itse.

Vierailija
28/46 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa?!!

Vierailija
29/46 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmaan jotenkin ihan estynyt kun ei tulisi mieleenkään jättää kortsuja johonkin vessan kaappiin kaikkien nähtäville.

Vierailija
30/46 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani (12v) lähti syysloman ajaksi serkkunsa luona käymään. laitoin varmuude vuoksi reppuun paketin kondomeja.

Vierailija
31/46 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvinnut kondomeja Naispelon reppuun livautella, eikä kukista ja mehiläisistä puhua muutenkaan. Olisi ehkä ollut ihan hyvä kertoa, että millaisia ilmapalloeläimiä niistä paljon puhutuista kondomeista voi muotoilla jos joskus sellaisen käteeni onnistunkin saamaan, niin tiedänpähän ainakin mitä sillä teen.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
32/46 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

poikani (12v) lähti syysloman ajaksi serkkunsa luona käymään. laitoin varmuude vuoksi reppuun paketin kondomeja.

Kai annoit sille myös banjon mukaan?

Vierailija
33/46 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika... ja SERKKU?!?

Vierailija
34/46 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varmaan jotenkin ihan estynyt kun ei tulisi mieleenkään jättää kortsuja johonkin vessan kaappiin kaikkien nähtäville.

Ei tulisin minullekaan.

Vierailija
35/46 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on viisautta puhua lasten kanssa seksistä ja huolehtia että ehkäisyn käyttöön on mahdollisuus. Se, että jättää hankkimatta kondomit ei ehkäise seksin harrastamista. Sitä harrastetaan sitten helposti ilman, keskeytetyllä yhdynnällä.

Vierailija
36/46 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä kondomeja säilyttiin vessan kaapissa. Ei pienessä kaksiossa muuta paikkaa ollut. Tytär alkoi seurustella 14 vuotiaana ja minulla oli samaan aikaan uusi miesystävä. Sanoin tytölle että kondomeja voi vapaasti ottaa. Kyllähän niitä katosikin. Huomasin sen kun hain itselleni kun miesystävä tuli käymään ja tytär oli poikakaverin luona.

Vierailija
37/46 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotiaana, vähän ennen kuin täytti 13 poika pyysi kortsuja varoiksi ja ostin niitä hänelle. Asioista muuten on puhuttu jo aiemmin koska aihe kiinnosti. Olen kertonut seksiin liittyvistä tunnepuolen asioista, käytännön asioista sekä toisten kunnioittamisesta seksiin liittyvissä asioissa.

Vierailija
38/46 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai annoit sille myös banjon mukaan?

Tää oli päivän paras.

Vierailija
39/46 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä juttuja kun lukee, tulee mieleen, että kirjoittajien isien ja äitien olisi ollut syytä perehtyä ehkäsyneuvontaan tarkemmin.

Vierailija
40/46 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodista ei ehkäisyvälineitä tarjottu kuin vasta siinä vaiheessa, kun niiden hankkiminen ja käyttö oli jo itsellekkin tuttua.

Pari vuotta sitten, kun pääsin työnantajan kustantamalle reissulle (virkistysloma, jossa pari tuntia päivässä pakollista ohjelmaa), oli vaimo pakannut kortsupaketin salaa reppuun.

Eli taisin olla 40v kun sain kotoa kondomit reppuun. Käyttämättä tosin jäi, ja laitoin vuotta myöhemmin saman paketin vaimon reppuun kun oli hänen vuoronsa samalle matkalle (sama työnantaja). Ei tullut paketti enää takaisin, kuulemma oli roskiin laittanut kun oli päiväykset vanhana......mikä lie totuus sitten 😀