Olen vanhentunut naamasta kolmessa vuodessa todella paljon
38-41 ikävuoden välillä on tapahtunut järkyttävä muutos ulkonäössä. Stressaava työ on yksi iso tekijä. enää katsoa vanhoja valokuvia.
Kommentit (12)
Ei mihinkään kosmetologille vaan plastiikkakirurgille. Ilman veistäkin saa aikaan paljon muutosta,mutta ei kannata turhaan haaskata rahaa johonkin kosmetologin kuorintoihin.
Siitäpä se lähtee. Naamasta tulee kuin petolinnun perse. T: nainen 48 v.
Häiriö kuten anoreksia? Käy juttelemassa terapeutille.
mulle käynyt juuri päinvastoin, mutta olenkin keski-ikäinen mies.
Aurinko, alkoholi ja valvominen- taatusti naama rupsahtaa täytettyäsi 35v. Simppeliä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mihinkään kosmetologille vaan plastiikkakirurgille. Ilman veistäkin saa aikaan paljon muutosta,mutta ei kannata turhaan haaskata rahaa johonkin kosmetologin kuorintoihin.
Et taida usein käydä, jos ei muuta tule mieleen kuin kuorinta.
Jos sulla on varaa, vaihda vähemmän stressaavaan työhön. Saat samalla terveyshyödyt.
Sama juttu. Stressi ja valvominen tehnyt tehtävänsä. Naama kuin petolinnut perse.
Sama homma, stressi ja valvominen näkyy. kun täytin 40, niin siitä alkoi alamäki
Sama täällä, mutta olen vasta 34. Mulla turvottaa kasvoja ja silmänympäryksiä. Näytän kuin juhlisin, tissuttelisin ja valvoisin, vaikka en harrasta mitään niistä.
Muista huolehtia riittävästä veden juonnista, hyvistä yöunista ja ulkoilusta. Stressillä on varmasti myös vaikutusta.
Naama rupsahtaa, kun lopettaa hymyileminen.
Kipitä kosmetologille - hän tekee ihmeitä naamallesi. Tosin maksaa, joten nipistä jostain oikeasti turhasta ne rahat. Kannattava sijoitus!