Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaapas tämän päivän positiivisin asia, joka teille tapahtui!

Vierailija
16.10.2019 |

Minulla se, että sain auton merkkikorjaamolta etuajassa (sovittiin perjantaiksi), kaikki työ meni uuden auton takuukorjauksiin, ja kiva haalarisetä vaihtoi talvirenkaat vielä samaan hintaan :DDDD

Ihanaa et auto on taas käytössä, ne korvausautot nyt on mitä on ja inhoan kulkea julkisilla, erityisesti 3:n spåra on täynnä spurguja ja mt-potilaita!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kyydin Prismaan

Vierailija
2/17 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton remontti maksoi vähemmän kuin luulin. Minä taas kulkisin mielelläni julkisilla mutta en pääse niillä töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli pitkän odotuksen jälkeen varaamani kirja kirjastoon noudettavaksi. 

Vierailija
4/17 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin hyvän pullan.

Vierailija
5/17 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, niitä on monia. Mutta ehkä parasta keskustelut rakkaani kanssa:)

Vierailija
6/17 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kyydin Prismaan

Täytyy vielä lisätä, että ehkä vieläkin positiivisempaa oli, kun Prismassa oli tarjouksessa JUURESÄMPÄRI. Siis sai ottaa tiettyyn hintaan (4€ jotain) ämpärin ja sen täyteen perunoita, porkkanoita, sipulia ja punajuuria. Asettelin huolellisesti juurekset ämpäriin mahdollisimman tiiviisti :)

Vierailija
7/17 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin työpaikalla hommiin jotka osaan. Jotka kiinnostaa. Joskus sitä vaan kannattaa avata suunsa oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Tein niin 2 viikkoa sitten ja sain mahdollisuuden. Tänään oli uuden ensimmäinen tosi tilanne.

Vierailija
8/17 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tehtyä pitkän provoketjun.

Vierailija
9/17 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri peruutti alle vuoden vanhan autonsa  lyhtypylvääseen.

Vierailija
10/17 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ihminen josta pidän kovasti laittoi minulle viestin.

Vierailija
11/17 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähistöllä kaadetiin eilen puu, surin sen menetystä. Tänään huomasin kuinka taivas näytti valoisammalta ja pilvet, sekä hiipuva päivänvalo näkyivät paremmin kuin ennen.

Vierailija
12/17 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhetuttu kävi hakemassa hamstraajaäitini pakastimesta marjoja (vanhoja, mutta kelpasivat hänelle) ja lupasi tuoda vastalahjana perunoita. Pääsin eroon isosta määrästä vanhoja marjapakasteita enkä joudu hakemaan perunasäkkiä kaupasta polkupyörällä.

Vierailija
13/17 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi - ikäinen lapseni tuli autolla vastaan ja tööttäsi. Välillä niin kiukkuaa ja on hankala ja harvoin käy luonani. Aina vastaan tullessa kuitenkin vilkuttaa, tööttää tai pysähtyy juttelee, jos mahdollista. Asuu siis jo omillaan. Itse aina olen kävellen tai pyörällä liikenteessä

Vierailija
14/17 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein alustavan tilasuunnitelman/karkean 3D-mallin yhdelle julkiselle aulalle ja tilat, niiden keskinäiset koot, kävelylinjat ja vielä luonnonvalo loksahtivat kaikki paikalleen! Oli ihanaa hinkata 3D-mallissa edestakaisin ja kuvitella miten kiva tästä aulasta vielä tuleekaan :)

En melkein malttanut lähteä töistä. Tämän takia tykkään ammatistani.

-arkkitehti

Vierailija
15/17 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain loppuviikon saikkua. Ens viikolla onkin syysloma, joten pidempi aika mökillä.

16/17 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin ikkunat ja siivoilin muutenkin kotona. Nyt on kivaa katsoa ikkunasta ulos, kun on niin puhdasta. Aamulla oli mukavaa nukkua pitkään, koska olen lomalla.

Vierailija
17/17 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa Marian paratiisi - leffan.

Tykkäsin kovasti