Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät hakeudu töihin, jossa p*ska haisee ja roiskuu?

Vierailija
16.10.2019 |

Roskakuski, ojankaivaja, viemärisukeltaja. Naisen euro nousisi kohisten, jos naiset lähtisivät mukavista toimistoista likaisempiin miesten töihin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat ovat naisia ja kyllä hoitotyössä aika paljon käsitellään ihan sitä ruskeaakin tavaraa.

Vierailija
2/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodeissa, päiväkodeissa, sairaaloissa ja hoitoalalla on töissä tuhansia naisia pienellä palkalla sen paskan kanssa läträämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkiaivoilla kirjoitettu viha-avaus meni nolosti heti pieleen.

Vierailija
4/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mutta onhan naisia noissa hommissa, esimerkkinä mainittakoon täysin vuodepotilaana olevat sairaat, kuten pahasti halvaantuneet, vanhukset, jotkut kehitysvammaiset, dementoituneet vanhukset, vanhusten kroonikko-osastot, lapsipotilaat.

Tässä muutamia esimerkkejä, joissa suurin osa työntekijöistä on naisia, lähihoitajia ja sairaanhoitajia.

Vierailija
5/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhainkodeissa, päiväkodeissa, sairaaloissa ja hoitoalalla on töissä tuhansia naisia pienellä palkalla sen paskan kanssa läträämässä.

Sepä juuri. Miksi eivät hakeudu paremmin palkattuun työhön, jos tuo aihealue niin kiinnostaa. Roskat, viemärit yms. eivät edes ole koko ajan valittamassa ja lyömässä, kun niiden kanssa tekee työtä.

Vierailija
6/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin saan navetassa ihan tarpeeksi paskaa päälle.

Vierailija
7/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on kylläkkin osittain oikeassa, ei noissa töissä naisia ole näkynyt.

Liian raskasta työtä naisille.

Joten se siitä tasa-arvosta työmarkkinoilla.

Vierailija
8/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä juuri. Miksi eivät hakeudu paremmin palkattuun työhön, jos tuo aihealue niin kiinnostaa. Roskat, viemärit yms. eivät edes ole koko ajan valittamassa ja lyömässä, kun niiden kanssa tekee työtä.

Kuka ne työt sitten tekee?

Vierailija
9/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on kylläkkin osittain oikeassa, ei noissa töissä naisia ole näkynyt.

Liian raskasta työtä naisille.

Joten se siitä tasa-arvosta työmarkkinoilla.

t. ap

Vierailija
10/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Suomessa yhtään naista joka on ammatiltaan sukeltaja tai pintapelastaja?

Vierailija
11/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähihoitaja vammaisten palvelutalossa. Kyllä siellä paljon paskavaippojen vaihtoa on ja välillä ripulitkin roiskunut

Vierailija
12/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta teillähän tuista ei olekaan pulaa ja katumaasturinkin voi vähentää tuloista ennen veroja.

Vierailija
13/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, paljonkos se roskakuski sit tienaa? Yli 5te?

Itse istun niissä mukavissa toimistohommissa ja palkka yli 5te.

N49

Vierailija
14/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala.

Eikä se palkka ole juurikaan alasta kiinni, vaan siitä, ketkä alalle hakeutuvat. Tiesitkö, että Venäjällä lääkärin ammatti ei ole yhtä hyväpalkkainen ja arvostettu kuin länsimaissa? Hullua, eikö? Mutta sehän johtuu siitä, että Venäjällä lääkärit ovat suureksi osaksi naisia. Lääkärin ammatti nähdään samalla tavalla "naismaisena hoiva-ammattina" kuten meillä nähdään hoitajan ammatti. Tämä tietenkin laskee ammatin arvostusta ja täten, myös palkkatasoa.

Eiköhän tiettyjen alojen matalapalkkaisuus johdu siis perinteisestä seksismistä.

Vierailija
15/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi odotella sitä päivää, kun makaa kakkavaipoissa vuodeosastolla. Siinä sitten voi jännittää, tuleeko nainen vai mies sitä kakkaa pyllystä pesemään.

Vierailija
16/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt roskakuskin ja hoitajan hommia ja voin sanoa, että roskakuskin työ on huomattavasti siistimpää.

Vierailija
17/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta teillähän tuista ei olekaan pulaa ja katumaasturinkin voi vähentää tuloista ennen veroja.

Taas joku kaupunkilainen joka ei tiedä, että niillä valtavilla tuilla pyöritetään sitä yritystä ja ne ei todellakaan ole maanviljelijän palkka.

Vierailija
18/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matalapainepesijänä (=siivoojana) ja asiakas on suuri lihatalo. Pesen navettaa ja teurassalia 11e tuntipalkalla, ei tässä "miesten työssä" rikastumaan pääse.

Vierailija
19/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, paljonkos se roskakuski sit tienaa? Yli 5te?

Itse istun niissä mukavissa toimistohommissa ja palkka yli 5te.

N49

Valitatko, että eurosi on alle miehen euro vai mistä sitten kiikastaa istua 5te palkalla toimistossa?

Vierailija
20/31 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin tervetuloa duuniin meille. Jutellaan asiasta sitten kun siivoat huoneen joka on kuorrutettu kakalla ja asukas syö ulostettaan ja heittelee sinua sillä.

Veri, oksennus, uloste ja virtsa ovat osa jokapäiväisiä työtehtäviä.

Nykyisin suljetulla osastolla sairaanhoitajana, olen ollut aikaisemmin roskakuski, enkä todellakaan ymmärrä mikä siinä on niin likaista? Istut siistissä autossa ja kaatopaikatkaan ei nykyään oikeastaan edes haise millekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan