Miksi naiset eivät hakeudu töihin, jossa p*ska haisee ja roiskuu?
Roskakuski, ojankaivaja, viemärisukeltaja. Naisen euro nousisi kohisten, jos naiset lähtisivät mukavista toimistoista likaisempiin miesten töihin.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ap voi odotella sitä päivää, kun makaa kakkavaipoissa vuodeosastolla. Siinä sitten voi jännittää, tuleeko nainen vai mies sitä kakkaa pyllystä pesemään.
Silloin tulee robotti.
Kirjaimellisesti paskaa ja verta siivonnut huoneista ja sitä on ollut ihan katossa asti niin mietin kyllä, että mitä ihmiset luulee naisvaltaisista aloista.
Terveisiä sikalasta/kanalasta/navetasta.
Omaistakin on tullut hoidettua, vauvan pyllyäkin siivottua. Täytyy sanoa että kyllä ihmiskakka on kamalinta tavaraa. Arvostan hoitajia.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on kylläkkin osittain oikeassa, ei noissa töissä naisia ole näkynyt.
Liian raskasta työtä naisille.
Joten se siitä tasa-arvosta työmarkkinoilla.
Jep. Naiskiintiöitähän kinutaan aina vain niihin hienoihin hommiin, mutta kukaan ei pidä melua siitä, että naisia puuttuu muistakin hommista, kuten öljylautoilta etc. Huomaa taas, miten valikoiva omatunto aktivisteilla on. Rusinat pullasta. Ei oikeaa tasa-arvoa.
Hei kaikki reippaat sairaanhoitajat ja navettatyöntekijät: menisittekö kuitenkaan viemäriin uimaan? Paskakin on aika suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt roskakuskin ja hoitajan hommia ja voin sanoa, että roskakuskin työ on huomattavasti siistimpää.
No ei sitten käy niin mitenkään järkeen, että naiset hakeutuu epämiellyttävään duuniin vaikka niin paljon mukavampiakin hommia olisi tarjolla siellä "miesten sektorilla".
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki reippaat sairaanhoitajat ja navettatyöntekijät: menisittekö kuitenkaan viemäriin uimaan? Paskakin on aika suhteellista.
Voisin mennä. Olen tähän asti tosin selvinnyt kahluusaappailla, koska yleensä tavaraa on ollut korkeintaan vyötäisille. Onko sulla joku paskassauintifetissi, kun sitä niin kovin nostelet esille? Enemmän mulla on tehnyt pahaa lihanleikkaamon viemäreitä putsatessa kun noissa lantahommissa. Se haju oli aika tymäkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin mennä. Olen tähän asti tosin selvinnyt kahluusaappailla, koska yleensä tavaraa on ollut korkeintaan vyötäisille. Onko sulla joku paskassauintifetissi, kun sitä niin kovin nostelet esille? Enemmän mulla on tehnyt pahaa lihanleikkaamon viemäreitä putsatessa kun noissa lantahommissa. Se haju oli aika tymäkkä.
Kovin nostelen? Kirjoitin yhden ainoan lyhyehkön viestin.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoala.
Eikä se palkka ole juurikaan alasta kiinni, vaan siitä, ketkä alalle hakeutuvat. Tiesitkö, että Venäjällä lääkärin ammatti ei ole yhtä hyväpalkkainen ja arvostettu kuin länsimaissa? Hullua, eikö? Mutta sehän johtuu siitä, että Venäjällä lääkärit ovat suureksi osaksi naisia. Lääkärin ammatti nähdään samalla tavalla "naismaisena hoiva-ammattina" kuten meillä nähdään hoitajan ammatti. Tämä tietenkin laskee ammatin arvostusta ja täten, myös palkkatasoa.
Eiköhän tiettyjen alojen matalapalkkaisuus johdu siis perinteisestä seksismistä.
Miksi olet niin varma, että tiedät mistä se johtuu? Mistä tiedät ettei täällä olla hulluja?
yllätys, että hoitajat ensimmäisenä uhriutumassa. istutte suurimman osan ajasta kansliassa ja kahvihuoneessa. huikealla palkalla
Maatalouslomituksessa sai kyllä sitä ihteään käsitellä ihan tarpeeksi. Erityisen lämmöllä muistelen varsinkin viemäreiden /lantakoneen tukkiutumista, en osaa sanoa oliko niiden avaaminen ja putsaus kivempaa hellekeleillä vai paukkupakkasilla.
En kovin montaa miespuolista lomittajaa muuten nähnyt.