Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään perheenäidillä erikseen ”rakastajaa”?

Vierailija
16.10.2019 |

Onko kellään teillä joilla avioliitto on periaatteessa kuollut ja ainoa yhdessä pitävä asia on lapset, niin erikseen ”rakastajaa”? Kaikenlaiset vaihtoehdot on käynyt mielessä, kun seksi on tästä liitosta loppunut kokonaan jo aikoja sitten. Ero mietinnässä.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuuuli kirjoitti:

Minulla on. On ollut jo pian 5 vuotta. Tämä elämä on muuttunut arjeksi, etten enää ajattele sitä edes pettämisenä.

Viestin miehen kanssa lähes päivittäin. Soitellaan pari kertaa viikossa ja tavataan 1-2 viikon välein.

Näin on hyvä. Ehkä joskus toisin.

Millaista seksinne kakkosen kanssa on, onko tunteita kehittynyt? Vai ihan vaan seksitarpeiden täyttämistä? Entä onko kotona seksiä, millaista verrattuna kakkosen kanssa? Eikö seksiin hänenkin kanssa iske arki?

Vierailija
42/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavan mieheni fetissi on piiskasi. Itselläni ei ole fetissiä.

Mieheni on minua 12 vuotta vanhempi. Nyt ikäero alkaa näkyä. Varsinkin kun hän ei pidä itsestään huolta, ja minä taas pidän.

Olen totaalisen kyllästynyt mieheni fetissiin. Hän erityisesti kiihottuu lasten selkäsaunoista joita äiti antaa, tai naisen saamasta piiskasta. Joo, en anna lapsilleni piiskaa, mies vain lukee netistä näitä piiskafantasioita. Ei kiihota ei.

Myöskään en kiihotu jos saan piiskaa. Se vain sattuu.

Rakastajani kanssa minulla on normaaliseksielämä. Hän kiihottuu minun kiimasta ja halusta ja vartalostaan. Minä olen se, joka haluan miehen nopeasti sisääni. Kiimoissani kerjään häntä tulemaan sisään. Kiihotun viidessä minuutissa, olen hyvin nopea syttymään. En tarvitse pitkää esileikkiä. Toki tykkään pussata, halata ja antaa rakastajalleni suuhoitoa. Haluan kuulla toisen voihkivan nautinnosta, se kiihottaa kovin.

Ihanaa on, että rakastajani näkee minut naisena. Fetissimies näkee minut vain piiskauksen kohteena. Se ei kiihota minua.

Mitä jos mies hommais rakastajan sun tilalle tai se sun rakastaja toisen paremman rakastajan tuntuisko kivalle ja kun todettais että et vaan kiihota??? Mitä te valitatte sitten miehistä jotka ottaa toisen naisen rakastajaksi sen takia kun oma ei kiihota jos itse teette niin kans??

En minä ole viestejä poistanut. Ja kyllä olen miehelleni antanut myös luvan ottaa rakastajattaren. Olisin vain helpottunut jos toteuttaisi fetissiiän jonkun muun kuin minun kanssa.

Ja pitkässä liitossa ymmärrän sivusuhteita jos seksi ei toimi. Joten hyväksyn itse sen niin miehille kuin naisille. Ei kaikki parit halua erota vaikka seksi onkin kuollutta. Jokainen avioliitto ja parisuhde on yksilöllinen. Samat säännöt myös niin naisille kuin miehille. Ja kyllä, minulla on mieheni lupa rakastajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me toisistamme tykätään. R sanakin on pari kertaa sanottu

Vierailija
44/54 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tuo ole hyvä järjestely

Pysyy perhe kasassa ja se nainenkin jaksaa kun senkun tarpeet huomioidaan vaikkakin vähän erilailla.

Miehinen näkökulma on se ett jos mies tai ainakin minä koitan deitin kautta saada rakasteliaa ei se vaan onnistu.Olen varmaan viidelkekymmenelle naiselle suomi ..kirjoittanut ja aina vesiperän saanut.

Joidenkin kanssa hyviä juttuja ollaan kirjoitettu mutta siihen se on jäänyt kun on selvästi profiili tiedoissa ett naimisis.

Se kumminkin paljastuu ennemmin tai myöhemmin

.Tiedän monta naista kun ne tekee profiilin niin posti on melkein heti täysi.

On mullakin joitain kriteerejä ollut joille en aijo edes kirjoittaa..jos paino indeksi on sellanen..

Sporttiukon nimimerkillä on suomi..tää äijä.

Näitä ei ymmärrä ainakaan ne joilla ei seksi halut hyrrää ett aidan yli kurkottelee mutt minkä teet kun aina haluttaa ja oman intohimot on olleet jo vuosia hukassa

Vierailija
45/54 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks tuo ole hyvä järjestely

Pysyy perhe kasassa ja se nainenkin jaksaa kun senkun tarpeet huomioidaan vaikkakin vähän erilailla.

Miehinen näkökulma on se ett jos mies tai ainakin minä koitan deitin kautta saada rakasteliaa ei se vaan onnistu.Olen varmaan viidelkekymmenelle naiselle suomi ..kirjoittanut ja aina vesiperän saanut.

Joidenkin kanssa hyviä juttuja ollaan kirjoitettu mutta siihen se on jäänyt kun on selvästi profiili tiedoissa ett naimisis.

Se kumminkin paljastuu ennemmin tai myöhemmin

.Tiedän monta naista kun ne tekee profiilin niin posti on melkein heti täysi.

On mullakin joitain kriteerejä ollut joille en aijo edes kirjoittaa..jos paino indeksi on sellanen..

Sporttiukon nimimerkillä on suomi..tää äijä.

Näitä ei ymmärrä ainakaan ne joilla ei seksi halut hyrrää ett aidan yli kurkottelee mutt minkä teet kun aina haluttaa ja oman intohimot on olleet jo vuosia hukassa

"Olen varmaan viidelkekymmenelle naiselle suomi ..kirjoittanut ja aina vesiperän saanut.

Joidenkin kanssa hyviä juttuja ollaan kirjoitettu mutta siihen se on jäänyt kun on selvästi profiili tiedoissa ett naimisis"

Heh, markkinointitaidoista kiinni täysin, et vaan osaa "myydä itseäsi" oikein! 

Kuvittele että seksi kanssasi on tuote, jota markkinoit (kyllä vaikka ilmaiseksi myisitkin itseäsi, silti se on perimmiltään myymistä). Mieti miten valitset syöttiin parhaiten tarttuvan kohderyhmän, mitkä asiat kyseiselle kohderyhmälle tärkeitä, jotta haluaa kanssasi seksiä lopulta. Kun kohderyhmä on selvä, pitää keksiä ne oikeat tavat tavoittaa juuri heidät ja lisäksi millainen ilmoitus vaikka treffisivuilla pitäisi olla, jotta yhtyedenottoja ylipäätään tulisi sinulle.

Itse olen aina, kun olen seksiseikkailua kaivannut, lähtenyt suunnittelemaan pakettia noilla lähtökohdilla. Ikinä ei ole kulunut yli kuukautta ilmoituksen tekemisestä siihen, kun on ekaa kertaa tavattu seksin merkeissä. Ja joka kerta nainen on ollut se, joka on ottanut yhteyden minun ilmoituksen perusteella. Ne joille itse olen pommitellut viestejä profiiliin, ovat olleet kyllästettyjä jo muiden miesten viesteillä, eikä vastauksia ole juurikaan tullut ja vastanneet naiset ovat aika lyhyen aikaa olleet nimettömällä profiililla. Kun nainen sitten lopulta vastaa, pätee carpe diem sääntö, eli tartu hetkeen ja sovi tapaaminen heti kun nainen kuulostaa olevan siihen valmis ja kun tärppää, älä hitossa tee ohareita MISTÄÄN SYYSTÄ!

Joka kerta on ollut todella hyvää seksiä, kun olen näin toiminut ja naisetkin ihan nättejä, todella kiimaisia ja halukkaita uutta kokeilemaan (muista että jo ilmoitusta tehdessäni valitsen kohderyhmäni, jonka yksi kriteeri on "todella kiimainen"). Lähes kaikki ehdottamani asiat on kokeiltu, se kertoo jotakin. Kun itse olen ollut varattuna liikkeellä, olen kertonut ilmoituksessa (valinnut siis kohderyhmän), että mieluiten varattu, mutta myös joku aika sitten eronnut käy. Kummankinlaisia tapauksia tullut vastaan, mutta eronneet helpommin alkaa havitella muutakin kuin seksisuhdetta. Lisäksi olen heittänyt joitakin ulkoisia kriteereitä, pituutta, painoa, vartalonmuotoja, ikähaarukkaa jne, jotka vahvistavat vastaajan halua ottaa juuri minuun yhteys (tuo on juuri minunlaista vailla). Ilmoituksessani kerron tasan tarkkaan mitä tarjolla, seksisuhde ilman sitoumuksia ja salassa, millaista seksiä tarjolla ja kertonut millainen olen, myös että haen nimenomaan liveseuraa, enkä vain kirjeenvaihtokaveria.

Kieliasu pitää olla myös hyvä, siitä heijastuu että on edes hiukan sivistynyt ukko kyseessä. Eka kysymys kohderyhmän valittuasi on "mitä juuri tällainen nainen haluaa mieheltä" ja sitten tarjoilet sen houkuttavassa paketissa.

Eka vastauksesta kiimaisia viestejä mitä kaikkea hänen kanssa tekisin ja siitä eka viestistä n. 2-3 vko on jokaisen kanssa ekaa kertaa tavattu. Ellei siinä ajassa onnistu siitä sopiminen, homma todennäköisesti menee kiville ja ei johda liveen saakka.

Näin toimien saatat parantaa mahdollisuuksiasi viedä homma liveen saakka. Toiminee myös toisin päin, jos nainen halua etsiä liveseuraa (taitaa vaan tulla viestien tulva ja edessä kova karsinta).

Vierailija
46/54 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikilla tuntemillani perheenäideillä on rakastaja tai panosuhde mitä nimeä siitä nyt käyttääkin. Tai jos ei vielä ole niin sellainen on monella suunnitelmissa. Itse pidän vaihtelusta enemmän ja Iran bileissä se kuvio järjestyy helpoiten. 

Vierailija
47/54 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

antavamiisa kirjoitti:

Kyllä kaikilla tuntemillani perheenäideillä on rakastaja tai panosuhde mitä nimeä siitä nyt käyttääkin. Tai jos ei vielä ole niin sellainen on monella suunnitelmissa. Itse pidän vaihtelusta enemmän ja Iran bileissä se kuvio järjestyy helpoiten. 

No et sitten tunne ketään?

Vierailija
48/54 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen luotettava, avoin ja rehellinen mies sopivasti huumorilla maustettuna.

Etsin mukavaa naista rentoon yhdessä oloon, ja kaikkeen kivaan.

Mies,24v. Oulu Laita kommenttiin jokin yhteystieto mukaan. Esim kik tai sähköposti

Vierailija
49/54 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaas kirjoitti:

Hei! Olen luotettava, avoin ja rehellinen mies sopivasti huumorilla maustettuna.

Etsin mukavaa naista rentoon yhdessä oloon, ja kaikkeen kivaan.

Mies,24v. Oulu Laita kommenttiin jokin yhteystieto mukaan. Esim kik tai sähköposti

Meinaakko saada jonkun oikean naisen sp tällä tavalla, salli mun :D

Jos joku nainen erehtyy osoitteensa tänne laittamaan, se on täynnä dick pickejä ja idioottien viestejä, ei löydä viestiäsi seasta ja lopulta joutuu sulkemaan tilinsä. Jos joku laittaa osoitteen, se on joku pervopertti, joka haluaa sun hepinkuvia ja jujuttaa. Väärä foorumi tuolle. Treffipalstoille ilmoitusta kehiin ja käytä kirjoitustaitojasi luovasti, jotta erotut.

Vierailija
50/54 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen urheilullinen, naisellinen, hyvin sensuelli ja seksuaalinen. Minulla on hyvä, pitkä liitto minua vanhemman miehen kanssa.

Ja rakastaja.

Miksikö? Pitkässä liitossa olemme miehen kanssa ajautuneet erilaisiksi. Minun mies juo, polttaa, ylensyö. On liikalihava. Ei liiku. Olen monta kertaa yrittänyt houkutella lenkille tai kuntosalille. Tehnyt terveellisiä ruokia. Mutta mies jatkaa huonoja elintapojaan. Pahinta on, että miehelle tullut erektio-ongelmaa.

Miehelläni on myös fetissi. Kaikki seksuaalisuus pyörii fetissin ympärillä. Vuosien saatossa olen kyllästynyt koko tematiikkaan.

Henkisesti miehen kanssa tulemme valtavan hyvin toimeen, lapsiakin on. Ero ei ole vaihtoehto.

Fyysinen puoli ei toimi. En tunne lainkaan seksuaalista halua miestäni kohtaan. Ja olen hyvin seksuaalinen nainen. Seksi on minulle voimavara ja tarvitsen miehen läheisyyttä ja seksiä voidakseni hyvin.

Lisäksi suoraan sanottuna olen hoikka, urheilullinen, kaunis ja muodokas nainen, siro ja naisellinen. Kun rakastajani ei pysty pitämään näppejään minusta erossa, jokin sisälläni liikahtaa. Fetissimieheni jättää minut kylmäksi ja tyytymättömäksi.

Mieheni on minulle paras kaveri, mutta vain kaveri. Seksuaaliset tunteet on jo vuosia sitten kuolleet.

Mieheni tietää rakastajastani. Kerroin hänelle vaihtoehdot; joko erotaan tai hän hyväksyy rakastajani. Hän valitsi jälkimmäisen.

Ja kyllä, tunteita on molemmin puolin, sekä rakastajalla että minulla. Rakastajani haluaisi vakavan suhteen kanssani, mutta nyt mennään näin. Pistän lapset kaiken edelle. Siksi en eroa miehestäni, koska lapseni vastustavat eroa.

Siis tähänkin vastaukseen laitoin asiallisen vastakysymyksen ja vastauksen mutta sitä ei edes julkastu. Sen sijaan näiden hulihulinaisten ho roilutarinat ja jutut täällä julkastaan ja ne miesten jatkuvat haukkumiset. Haistakaa kukkanen ootteko tosiaan niin säälittäviä te kommentin ilmiantaneet mammat että ette voi vastata edes argumenttiin?? ... Voi hyvää päivää että teidän kans pitää olla samalla planeetalla. Miksi se ei ole ok jos mies on täysin vastaavassa tilanteessa kuin nainen tässä edellisessä viestissä. Miksi se ei ole ok että mies ottaa rakastajan kun oma nainen ei haluta mutta nainen saa ja on ok??

Dorka, jos sun viestiä ei edes julkaista, niin miten sitä olisi voinut ilmiantaa?! Käytät ilmeisesti tyyliisi sopien jotain alatyylisiä sanoja, joilla on automaattinen julkaisuesto ja koko viesti menee "tarkistukseen", mikä tarkoittaa, ettei sitä tulla julkaisemaan. Paranna ulosantiasi, vähennä vihaasi ja koita sitten rauhallisesti uudelleen, pelle. (Tai mieluummin älä.)

Vierailija
51/54 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

antavamiisa kirjoitti:

Me myös, nämä pettämishöpsötykset on heikoille. Olemme samoilla linjoilla ja käymme samoissa bileissä irrottelemassa. Meille toimii avoimuus ja seksuaalisen nautinnon jakaminen.. Tämä mielestämme auttaa myös siihen "haluttomuuteen"... :)

Vierailija
52/54 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset 47 pitää koittaa tehdä uus profiili ja tehdä selvemmäksi mitä haluaa ja ..

Vierailija
53/54 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rakastaja siitä syystä, että oma mieheni kiukuttelee eikä halua enää rakastella minua.

Vierailija
54/54 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajani on varattu mies. Perjantaisin kello neljä menen hänen työpaikalleen, hoidetaan hommat toimiston sohvalla ja kumpikin lähdemme iloisena viikonlopun viettoon perheidemme luokse.

Jos oma miestä ei kiinnosta seksi upean kauniin ja seksikkään vaimon kanssa, niin aina löytyy rakastaja hoitamaan hommat. Sorry vaan.