Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään perheenäidillä erikseen ”rakastajaa”?

Vierailija
16.10.2019 |

Onko kellään teillä joilla avioliitto on periaatteessa kuollut ja ainoa yhdessä pitävä asia on lapset, niin erikseen ”rakastajaa”? Kaikenlaiset vaihtoehdot on käynyt mielessä, kun seksi on tästä liitosta loppunut kokonaan jo aikoja sitten. Ero mietinnässä.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä vaan peukutetaan salarakastajia ja seuraavassa ketjussa valitetaan ja itketään kun mies käy vieraissa että miksi näin....

Vierailija
22/54 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein käydä vieraissa ilman puolison lupaa. Omani on ollut pitkään haluton ja olen täysin loppu kaikkeen. Kaikintavoin olen yrittänyt olla mieliksi, yksipuolisesti. En silti ikinä voisi pettää puolisoani. Katson tämän loppuun niin ei tarvi jäädä jälkeenpäin jossittelemaan jos/kun lähden. Sitten voin hyvillä mielin lähteä etsimään uutta suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näyttää olevan useita perheenäitejä samassa tilanteessa. Olen aviomies samassa tilanteessa, voisin vaihtaa ajatuksia hemery321@gmail.com

Vierailija
24/54 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minulla on ollut joitakin sivusuhteita ja kaikki olen omasta aloitteesta lopettanut.

Se klassinen eli alkaa tulla erojutustelua mukaan jne. Sitä en halua sillä haluan elää vaimoni kanssa avioliitossa koska se arki sujuu mukavasti (joku rouva aiemmin ketjussa kirjoitti näin, mainio ilmaisu).

Liikun työmatkoilla aika paljon ja tapaamisia oli helppo järjestää.

Yhden kanssa seksi oli ok, toisen kanssa parempaa ja kolmannen kanssa varsin hyvää, ei siinä mitään.

Tärkeämpää oli se että voit viettää muutaman tunnin toisessa maailmassa, nauraa, harrastaa seksiä jne vailla niitä arkisia murheita ja huolia.

Työmatkoilla ollessani soittelen joka päivä vaimolle ja se on sitä arkista ja harmaata rupattelua, siitä ei enään innostu. Samoin seksi on jees mutta samat jutut ja kerran kaksi viikossa eli alkaa siitäkin mennä mielenkiinto. 

Näiden salatapaamisten jälkeen alkaa jo odottaa seuraavaa tapaamista, saa energiaa hyvästä seksistä, nauramisesta ja pääsee hetkeksi arkea karkuun. 

Parasta huumetta ja alkoholia ei kaipaa.

Itse olen oppinut että jonkinlaiset pelisäännöt olisi hyvä sopia, perheitä, tunteita, työasioita jne ei kannatatähän tuoda. Parempi keskittyä siihen hyvänolon tuottamiseen ja saamiseen.

Tällä hetkellä ketään ei vaimon lisäksi ole mutta nyt parin vuoden jälkeen alkaa taas asia kiinnostamaan, toki en käy ulkona ja tähän asti kumppanit ovat löytyneet työympyröistä.

Ehkä sivustojen voimaa tässäkin asiassa pitää yrittää käyttää.

Vierailija
25/54 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava avaus ja koskettaa meitä monia, aviomiehenä samassa tilanteessa, jutellaan lisää, kuunsilta247@gmail.com

Vierailija
26/54 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ihmiset jakaa sähköpostiosoitteitaan, mistä tiedät onko ne feikkejä tai oma puoliso,heh

mutta asiaan kun lukkoperä ilmiö astuu kuvaan parisuhteessa pitää kuitenkin auto tankata, syödä ja paskoa ja naida eli perustoiminnot tulisi ylläpitää vaikka minimissään, siksi siis pitää käydä kairaamassa naapuritalon yh ta, kerran pari viikossa käy laskemassa nesut siään niin taas pärjää. keneltä se on pois?

Vierailija
27/54 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todellisuudessa olemassa naista joka kykenee vaki suhteeseen, tapailuun muutaman kertaa kuukaudessa ? Naista joka haluaa läheisyyttä, miehen koskeuksia, saada tunteita jotka pisristää mieltä ja kehoa:) Jaksaa arkea paremmin:)

Tässä mies eteläsuomesta vailla sinunlaista naista jakamaan ajatuksia, tunteita vakitapaamisin. Asiallinen yhteydenotto johtaa tapaamiseen. Olethan samoin ajatuksin, elämä, seksi  ilman päihteitä on parasta.

vakituiseksi-09    (a)   suomi24.fi

Vierailija
28/54 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tässä ihmiset jakaa sähköpostiosoitteitaan, mistä tiedät onko ne feikkejä tai oma puoliso,heh

mutta asiaan kun lukkoperä ilmiö astuu kuvaan parisuhteessa pitää kuitenkin auto tankata, syödä ja paskoa ja naida eli perustoiminnot tulisi ylläpitää vaikka minimissään, siksi siis pitää käydä kairaamassa naapuritalon yh ta, kerran pari viikossa käy laskemassa nesut siään niin taas pärjää. keneltä se on pois?

Niin eihän se oikein ole mutta kyllä täällä naiset päivittelee vähän väliä miten on istuttu naapurin lenkin päällä mutta mies ei saa paineita purkaa. Kertokaa mistä ootte löytöny noita rakastajia??

Vierailija
29/54 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen urheilullinen, naisellinen, hyvin sensuelli ja seksuaalinen. Minulla on hyvä, pitkä liitto minua vanhemman miehen kanssa.

Ja rakastaja.

Miksikö? Pitkässä liitossa olemme miehen kanssa ajautuneet erilaisiksi. Minun mies juo, polttaa, ylensyö. On liikalihava. Ei liiku. Olen monta kertaa yrittänyt houkutella lenkille tai kuntosalille. Tehnyt terveellisiä ruokia. Mutta mies jatkaa huonoja elintapojaan. Pahinta on, että miehelle tullut erektio-ongelmaa.

Miehelläni on myös fetissi. Kaikki seksuaalisuus pyörii fetissin ympärillä. Vuosien saatossa olen kyllästynyt koko tematiikkaan.

Henkisesti miehen kanssa tulemme valtavan hyvin toimeen, lapsiakin on. Ero ei ole vaihtoehto.

Fyysinen puoli ei toimi. En tunne lainkaan seksuaalista halua miestäni kohtaan. Ja olen hyvin seksuaalinen nainen. Seksi on minulle voimavara ja tarvitsen miehen läheisyyttä ja seksiä voidakseni hyvin.

Lisäksi suoraan sanottuna olen hoikka, urheilullinen, kaunis ja muodokas nainen, siro ja naisellinen. Kun rakastajani ei pysty pitämään näppejään minusta erossa, jokin sisälläni liikahtaa. Fetissimieheni jättää minut kylmäksi ja tyytymättömäksi.

Mieheni on minulle paras kaveri, mutta vain kaveri. Seksuaaliset tunteet on jo vuosia sitten kuolleet.

Mieheni tietää rakastajastani. Kerroin hänelle vaihtoehdot; joko erotaan tai hän hyväksyy rakastajani. Hän valitsi jälkimmäisen.

Ja kyllä, tunteita on molemmin puolin, sekä rakastajalla että minulla. Rakastajani haluaisi vakavan suhteen kanssani, mutta nyt mennään näin. Pistän lapset kaiken edelle. Siksi en eroa miehestäni, koska lapseni vastustavat eroa.

Vierailija
30/54 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja onhan tämä tilanne ns kauniina naisena helppoa. Miehiä olisi ikkunat ja ovet tulvillaan. Minua on yritetty iskeä bussissa, kuntosalilla, kadulla. Puhumattakaan jos menen ravintolaan.

Naisena seksiä olisi lähes rajattomasti tarjolla.

Itse en harrasta irtosuhteita. Lisäksi en pidä kondomeista, haluan tuntea miehen ihon, ja purkautumisen. Olen hyvin tarkka terveydestäni.

Luotettava, ihana, tuttu mies on paras rakastajana. Varsinkin kun mies on kovin rakastunut. Seksi ja läheisyys on ihanaa, yhdessä nauraminen. Olen aina rakastanut himon ja kiihkon yhdistämistä iloon ja nauruun. Rakastajani mm nauraa malttamattomuudelleni seksissä. Meillä kuuluu sängystä nauru. Ja voihkinta.

Vierailija
31/54 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli. 10 vuotta kävin vieraissa ja tuona aikana oli pitkiä suhteita ukkomiehiin. Avioliiton viimeiset vuodet olin todella kiihkeässä suhteessa ukkomieheen, johon sitten tuli tunteita.

Erosin vihdoin sekä omasta että tuosta vieraasta miehestä.

ja alkoi synkkaan naisen kanssa? tämähän on normaalia settii nykyisin...

Vierailija
32/54 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten moni mies käyttäytyy kuin eunukki.

Minä olen elänyt koko ikäni puutteessa ja kuvitellut siksi, että vain naisilla on jatkuvaa päänsärkyä. 😂

-m67

Vierailija
33/54 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaatko hieman lihavan miehesi fetissejä?

onko sinulla myös fetissejä?

Vierailija
34/54 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut muutamia lyhyehköjä sivusuhteita varattuihin perheenäiteihin, joita oma mies joko ei huomioi tai tai pitää puutteessa. Aivan hurjan himokkaita sattunut kohdalle, ei ole eka tapaamisella 3 tunnin sessio riittänyt ja naiskenneltu pitkälle yöhön, kunnes molemmat liian väsyneitä jatkamaan. Sääli seinäntakaisia hotellinaapureita, varmasti on kestämistä ollut, kun naimisen melske kuulunut 4-5 saakka aamuyöstä, ihan oikeesti sänky kuljeksii pitkin lattiaa kun laitetaan menemään urakalla.

Näiden kanssa on yleensä tapailtu muutaman kuukauden aikana joitakin kertoja, mutta näyttää kaikille kehittyvän tunteita, kun kerrankin saavat seksiä ihan niin paljon kuin paikkansa vain kestää. Jokaisen kanssa on ehtinyt oppia, miten juuri hänet saa vietyä orgasmiin ja kun se ekaa kertaa tapahtuu, siitä nuolemisen ja panemisen halusta ei tule loppua :)

Pitäisi varmaankin taas etsiä joku riittävän kiimainen yksilö.

Vierailija
35/54 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavan mieheni fetissi on piiskasi. Itselläni ei ole fetissiä.

Mieheni on minua 12 vuotta vanhempi. Nyt ikäero alkaa näkyä. Varsinkin kun hän ei pidä itsestään huolta, ja minä taas pidän.

Olen totaalisen kyllästynyt mieheni fetissiin. Hän erityisesti kiihottuu lasten selkäsaunoista joita äiti antaa, tai naisen saamasta piiskasta. Joo, en anna lapsilleni piiskaa, mies vain lukee netistä näitä piiskafantasioita. Ei kiihota ei.

Myöskään en kiihotu jos saan piiskaa. Se vain sattuu.

Rakastajani kanssa minulla on normaaliseksielämä. Hän kiihottuu minun kiimasta ja halusta ja vartalostaan. Minä olen se, joka haluan miehen nopeasti sisääni. Kiimoissani kerjään häntä tulemaan sisään. Kiihotun viidessä minuutissa, olen hyvin nopea syttymään. En tarvitse pitkää esileikkiä. Toki tykkään pussata, halata ja antaa rakastajalleni suuhoitoa. Haluan kuulla toisen voihkivan nautinnosta, se kiihottaa kovin.

Ihanaa on, että rakastajani näkee minut naisena. Fetissimies näkee minut vain piiskauksen kohteena. Se ei kiihota minua.

Vierailija
36/54 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja minulla on ollut joitakin sivusuhteita ja kaikki olen omasta aloitteesta lopettanut.

Se klassinen eli alkaa tulla erojutustelua mukaan jne. Sitä en halua sillä haluan elää vaimoni kanssa avioliitossa koska se arki sujuu mukavasti (joku rouva aiemmin ketjussa kirjoitti näin, mainio ilmaisu).

Liikun työmatkoilla aika paljon ja tapaamisia oli helppo järjestää.

Yhden kanssa seksi oli ok, toisen kanssa parempaa ja kolmannen kanssa varsin hyvää, ei siinä mitään.

Tärkeämpää oli se että voit viettää muutaman tunnin toisessa maailmassa, nauraa, harrastaa seksiä jne vailla niitä arkisia murheita ja huolia.

Työmatkoilla ollessani soittelen joka päivä vaimolle ja se on sitä arkista ja harmaata rupattelua, siitä ei enään innostu. Samoin seksi on jees mutta samat jutut ja kerran kaksi viikossa eli alkaa siitäkin mennä mielenkiinto. 

Näiden salatapaamisten jälkeen alkaa jo odottaa seuraavaa tapaamista, saa energiaa hyvästä seksistä, nauramisesta ja pääsee hetkeksi arkea karkuun. 

Parasta huumetta ja alkoholia ei kaipaa.

Itse olen oppinut että jonkinlaiset pelisäännöt olisi hyvä sopia, perheitä, tunteita, työasioita jne ei kannatatähän tuoda. Parempi keskittyä siihen hyvänolon tuottamiseen ja saamiseen.

Tällä hetkellä ketään ei vaimon lisäksi ole mutta nyt parin vuoden jälkeen alkaa taas asia kiinnostamaan, toki en käy ulkona ja tähän asti kumppanit ovat löytyneet työympyröistä.

Ehkä sivustojen voimaa tässäkin asiassa pitää yrittää käyttää.

Sinun tilanteesi on aivan eri, kun teillä on seksiä viikoittain!

Olet vain itsekäs pettäjä.

Noilla muilla ei ole kotona enää ollenkaan.

Vierailija
37/54 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen urheilullinen, naisellinen, hyvin sensuelli ja seksuaalinen. Minulla on hyvä, pitkä liitto minua vanhemman miehen kanssa.

Ja rakastaja.

Miksikö? Pitkässä liitossa olemme miehen kanssa ajautuneet erilaisiksi. Minun mies juo, polttaa, ylensyö. On liikalihava. Ei liiku. Olen monta kertaa yrittänyt houkutella lenkille tai kuntosalille. Tehnyt terveellisiä ruokia. Mutta mies jatkaa huonoja elintapojaan. Pahinta on, että miehelle tullut erektio-ongelmaa.

Miehelläni on myös fetissi. Kaikki seksuaalisuus pyörii fetissin ympärillä. Vuosien saatossa olen kyllästynyt koko tematiikkaan.

Henkisesti miehen kanssa tulemme valtavan hyvin toimeen, lapsiakin on. Ero ei ole vaihtoehto.

Fyysinen puoli ei toimi. En tunne lainkaan seksuaalista halua miestäni kohtaan. Ja olen hyvin seksuaalinen nainen. Seksi on minulle voimavara ja tarvitsen miehen läheisyyttä ja seksiä voidakseni hyvin.

Lisäksi suoraan sanottuna olen hoikka, urheilullinen, kaunis ja muodokas nainen, siro ja naisellinen. Kun rakastajani ei pysty pitämään näppejään minusta erossa, jokin sisälläni liikahtaa. Fetissimieheni jättää minut kylmäksi ja tyytymättömäksi.

Mieheni on minulle paras kaveri, mutta vain kaveri. Seksuaaliset tunteet on jo vuosia sitten kuolleet.

Mieheni tietää rakastajastani. Kerroin hänelle vaihtoehdot; joko erotaan tai hän hyväksyy rakastajani. Hän valitsi jälkimmäisen.

Ja kyllä, tunteita on molemmin puolin, sekä rakastajalla että minulla. Rakastajani haluaisi vakavan suhteen kanssani, mutta nyt mennään näin. Pistän lapset kaiken edelle. Siksi en eroa miehestäni, koska lapseni vastustavat eroa.

Siis tähänkin vastaukseen laitoin asiallisen vastakysymyksen ja vastauksen mutta sitä ei edes julkastu. Sen sijaan näiden hulihulinaisten ho roilutarinat ja jutut täällä julkastaan ja ne miesten jatkuvat haukkumiset. Haistakaa kukkanen ootteko tosiaan niin säälittäviä te kommentin ilmiantaneet mammat että ette voi vastata edes argumenttiin?? ... Voi hyvää päivää että teidän kans pitää olla samalla planeetalla. Miksi se ei ole ok jos mies on täysin vastaavassa tilanteessa kuin nainen tässä edellisessä viestissä. Miksi se ei ole ok että mies ottaa rakastajan kun oma nainen ei haluta mutta nainen saa ja on ok??

Vierailija
38/54 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavan mieheni fetissi on piiskasi. Itselläni ei ole fetissiä.

Mieheni on minua 12 vuotta vanhempi. Nyt ikäero alkaa näkyä. Varsinkin kun hän ei pidä itsestään huolta, ja minä taas pidän.

Olen totaalisen kyllästynyt mieheni fetissiin. Hän erityisesti kiihottuu lasten selkäsaunoista joita äiti antaa, tai naisen saamasta piiskasta. Joo, en anna lapsilleni piiskaa, mies vain lukee netistä näitä piiskafantasioita. Ei kiihota ei.

Myöskään en kiihotu jos saan piiskaa. Se vain sattuu.

Rakastajani kanssa minulla on normaaliseksielämä. Hän kiihottuu minun kiimasta ja halusta ja vartalostaan. Minä olen se, joka haluan miehen nopeasti sisääni. Kiimoissani kerjään häntä tulemaan sisään. Kiihotun viidessä minuutissa, olen hyvin nopea syttymään. En tarvitse pitkää esileikkiä. Toki tykkään pussata, halata ja antaa rakastajalleni suuhoitoa. Haluan kuulla toisen voihkivan nautinnosta, se kiihottaa kovin.

Ihanaa on, että rakastajani näkee minut naisena. Fetissimies näkee minut vain piiskauksen kohteena. Se ei kiihota minua.

Mitä jos mies hommais rakastajan sun tilalle tai se sun rakastaja toisen paremman rakastajan tuntuisko kivalle ja kun todettais että et vaan kiihota??? Mitä te valitatte sitten miehistä jotka ottaa toisen naisen rakastajaksi sen takia kun oma ei kiihota jos itse teette niin kans??

Vierailija
39/54 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä muuten jaksais

40/54 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. On ollut jo pian 5 vuotta. Tämä elämä on muuttunut arjeksi, etten enää ajattele sitä edes pettämisenä.

Viestin miehen kanssa lähes päivittäin. Soitellaan pari kertaa viikossa ja tavataan 1-2 viikon välein.

Näin on hyvä. Ehkä joskus toisin.