Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sunkin duunissa varattu nainen, jota kaikki ukot kuolaa?

Vierailija
16.10.2019 |

Meillä sellainen 37v perheenäiti ja ihan kaikki ukot ikään katsomatta on sen perään ja se saa erityiskohtelua kaikilta ukoilta. Vähänkö ärsyttää, kun itse saa aina niin surkeaa kohtelua miehiltä ja tuota yhtä "lellitään". Vähän kateellinen olen, pakko myöntää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Vierailija
2/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta sellainen naimisissa oleva perheenisä, jota kaikki naiset kuolaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän duunissa se olen minä. :)

Vierailija
4/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Meillä on erikoinen toimisto, kun ei ole kuolaamista eikä edes flirttailua. Aika helppo paikka työskennellä.

Vierailija
5/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän duunissa se olen minä. :)

Hih hih

Vierailija
6/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai nyt enää mitään nelikymppistä kaikki miehet kuolaa? Voitko ap kertoa lisää, ilmeisesti joku spesiaali tapaus kyseessä?

Vierailija
7/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen kroppa, iloinen ja ystävällinen luonne, normaalijärkisyys, noilla spekseillä kuolataan jo paljon. Niissä vanhemmissa perheellisissä näteissä naisissa on se hyvä puoli, että niiden kuolaaminen on turvallista. Voi jopa flirttailla ja nauttia naisen kropan katselusta, mutta ei tarvii pelätä, että mitään suhdetta tulee.

Vierailija
8/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä todella kaunis, ystävällinen, auttavainen, mukava 40-vuotias nainen. Hän on tasapuolisesti mukava sekä miehille että naisille eli kaikkien pitämä. Useat miehet todellä kuolaavat naisen perään tämän vuoksi. Miehet ovat myös reippaasti nolanneet itsensä kun on ollut pikkujouluja tai tyky-tapahtumia, jossa on ollut alkoholia tarjolla. Huvittavinta tässä on se, että nainen on kertonut minulle olevansa aseksuaali ja sen vuoksi on nyt eroamassa. Meni naimisiin kun halusi niin kovasti lapsia ja luuli, että oppisi ajanmittaan myös pitämään seksistä. Joskus tuntuu, että miehet luulevat, että kun on seksikäs ulkonäkö on myös automaattisesti seksistä pitävä.

Vierailija
9/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmasti tuollaisena naisena kiva kun varatut ja perheelliset ukot kuolaavat ja yrittävät.

En tosin tiedä kun olen itse rumilus, mutta ainakin kuvittelisin. Monilla kauniilla naisilla on mennyt usko miehiin samalla tavalla kuin meillä rumillakin.

Vierailija
10/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se luonto on sitten tuhlailevainen..

Vierailija
11/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä yhdessäkään työpaikassa törmännyt tuollaiseen ilmiöön. Siis huomaan kyllä, jos joku on selvästi toisesta kiinnostunut, mutta en muista, että olisi ollut yhtäkään naista, josta kaksi tai useampi mies olisi kiinnostunut.

Pikkujoulu yms. tunnustuksia, flirttiä muita nolauksia toki olen todistanut.

Vierailija
12/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä on tällainen nelikymppinen perheenäiti ja miehet ovat heikkona häneen. Kivan ulkonäön lisäksi on kohtelias, kiltti ja huumorintajuinen. Varsinkin sinkkuna ollessani pisti kyllä hieman vihaksi katsoa niitä ystävästäni hurmaantuneita miehiä. Joissakin vaan on se jokin, kunpa tietäis mitä se on!

Vierailija
13/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään työyhteisössä, missä olen ollut ei ole ollut tällaista käytöstä.

Vierailija
14/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Meillä on erikoinen toimisto, kun ei ole kuolaamista eikä edes flirttailua. Aika helppo paikka työskennellä.

Meillä sama setti. Omassa duunissa vielä 80% väestä miehiä.

Vierailija
15/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain yksi nainen ja se on ihan vitun ruma. Toisaalta saattaa sitäkin joku kuolata, koska mieshän on rakennettu niin että se pystyy kiihottumaan vaikka tikankolosta metsässä kun oikein panettaa.

Vierailija
16/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä reilu 50 nainen, varattu, seurustelee naimisissa olevan työkaverin kanssa. Kukaan ei tähän puutu, vaikka jatkunut vuosikausia. Myös muita miehiä liehittelee koko ajan.

Vierailija
17/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy toki, kesäharjoittelijana oli tällainen 'moniosaaja'. Pomo ja muut työpaikat ukot olivat kuin sulaa vahaa tään parikymppisen naikkosen edessä. Välillä tuli ilmoitusluontoisesti, että oon nyt viikon poissa, kun tuli mallikeikkaa Pariisiin tms. Paikkailtiin pimun hommia, minkä kerettiin. Sitten pomo pisti menemään naikkoselle 25 ruusua, kun hellanlettaalta meni nenä tukkoon tms. Oli leuhka isottelija muutenkin.

Vierailija
18/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi puuttua toisten suhteisiin? Jos molemmat ovat suhteessa omasta vapaasta tahdostaan, työt tulee tehtyä ja kumpikaan ei saa suhteen takia erityiskohtelua, niin kenellä siihen olisi puuttuminen?

Vierailija
19/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vain yksi nainen ja se on ihan vitun ruma. Toisaalta saattaa sitäkin joku kuolata, koska mieshän on rakennettu niin että se pystyy kiihottumaan vaikka tikankolosta metsässä kun oikein panettaa.

Aika sairasta tuo miesten seksuaalisuus.

Vierailija
20/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä ole ollut. Yksi nainen (perheenäiti 35 v), joka KUVITTELI, että kaikki miehet kuolaa häntä... Oli se vähän kiusallista välillä, kun hän kuvaili tapahtumia/katseita/sanoja/eleitä, JOITA ei koskaa ollut/ei tapahtunut....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä