Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sunkin duunissa varattu nainen, jota kaikki ukot kuolaa?

Vierailija
16.10.2019 |

Meillä sellainen 37v perheenäiti ja ihan kaikki ukot ikään katsomatta on sen perään ja se saa erityiskohtelua kaikilta ukoilta. Vähänkö ärsyttää, kun itse saa aina niin surkeaa kohtelua miehiltä ja tuota yhtä "lellitään". Vähän kateellinen olen, pakko myöntää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kyl kuolattu työpaikoilla.Olen tosiaan se yli 40v kivan näköinen,hyvä vartalo,ystävällinen Ja hymyilen paljon.Seksuaalisesti Puoleensa vetävä.Mutra oikeesti En halua seksiä edes Usein.Enkä pidä juovista miehistä.En ole tyypillinen nainen,joka palvelee miestä.Saahan minusta unelmoida 😁

Vierailija
22/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan usein huomiota miehiltä, vaikka en ole kovin kaunis. En mitään ehdotuksia, mutta yleensä oikein hyvää kohtelua ja miehet hakeutuu lähelle. Usein tuntuu, että miehet skarppaavat käytöksessään seurassani. En sanoisi, että olen kuolauksen kohde kuitenkaan. Olen hoikka, ystävällinen käytökseltäni, useimmiten hyväntuulinen, perheellinen 41-vuotias nainen. Joku siinä vaan on, että perheellisille naisille ollaan mukavampia ja huomioivampia kuin sinkuille. Näin olen huomannut omalla työpaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli meillä joskus vuosia sitten yksi perheellinen nainen, joka näytti melko seksipommilta, vaikka ihan työjakussa oli kuten muutkin, mutta ne kiharat, huulipunat, tajuttomat korkkarit ja isot rinnat :O Kyllähän suurin osa varmaan sitä kuolas. Osa ihan näkyvästikin.

Yksi perheellinen mies sen sitten keihästi... rumaa jälkeä tuli siitä. No, tää nainen irtisanottiin, mutta mistä syystä virallisesti? En tiedä. Ihan mukava daami se oli, mutta just niin blondi kuin olla ja voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi