Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sormettaminen ja suuseksi

Hukassa
15.10.2019 |

Juttu on siis tämä, että mieheni ei suostu sormettamaan/nuolemaan ollenkaan. Alussa kun vielä tutustuimme tämä kyllä onnistui (ennekuin oli sitten saanut), mutta nykyään ei. Aina itse kyllä saan tuon tulemaan, mutta hän ei sitten minulle tee mitään. Itse hänelle annan ja teen ilman pyytämättä, koska tiedän hänen pitävän siitä.. Tulee ihan petetty fiilis kun itse pistän aikaa ja vaivaa tälläisiin asioihin, itse en edes tule seksin aikana mutta tuo ei näytä ymmärtävän sitä. Olen ottanut asian nätisti puheeksi ja nolona myös yrittänyt selittää/pyytää, että tämä kuuluu suhteeseen mutta joka kerta saan paskamyrskyn niskaani ”nalkuttamisesta” tai ”valittamisesta”.
Olen ihan hukassa ja jopa masentunut asian takia :( antakaa neuvoja!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaan himoitse sua, eli teidän seksi on hänen puoleltaan lähinnä tarpeiden tyydyttämistä vailla sinuun kohdistuvaa todellista halua ja intohimoa.

Vierailija
2/7 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei vaan himoitse sua, eli teidän seksi on hänen puoleltaan lähinnä tarpeiden tyydyttämistä vailla sinuun kohdistuvaa todellista halua ja intohimoa.

Korjaan: teidän seksi on hänen puoleltaan lähinnä HÄNEN tarpeiden tyydyttämistä vailla sinuun kohdistuvaa todellista halua ja intohimoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lopeta nyt ensalkuun antamasta suuseksiä tai käsihoitoa hänelle.

Et koske penikseen ollenkaan, näin se on reilu peli.

Itse en pystyisi harrastamaan seksiä miehen kanssa, joka ei haluaisi koskea vaginaani.

Olisi liian alentavaa ja nöyryyttävää.

Vierailija
4/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan: teidän seksi on hänen puoleltaan lähinnä HÄNEN tarpeiden tyydyttämistä vailla sinuun kohdistuvaa todellista halua ja intohimoa.

Olen tästä aikaisemminkin kirjoittanut. Olen naimisissa oleva mies, ja rakastan nuolla vaimolleni orgasmin ihan milloin vain. Esim. rakastan sitä, kun hän on joskus yöllä herättänyt mut, noussut sängyllä ylöspäin, vetänyt pääni jalkojensa väliin ja  ilmoittanut, että "sun tarttee hoidella mut nyt". Haluan antaa nautintoa vaimolleni ihan ilman ajatuksia vastapalveluksista tai yhdynnästä. Niin, ja kyllä se joskus menee toisinkin päin, ja kerron, että haluan juuri sillä hetkellä.

Aikaisemmissa suhteissa seksissä oli kyse pääosin mun omien tarpeiden tyydyttämisestä. Usein halusin suihinoton, suuhun laukeamisen, ja tämän joko nukahtaa tyydytettynä, tai nousta keittelemään kahvia jos oli aamu. Juuri ikinä en suostunut antamaan suuseksiä koska en saanut siitä tuolloin mitään. Silti naiset olivat valmiita ottamaan suihin melkein aina kun sitä halusin. Käytin tätä myös häikäilemättömästi hyväkseni. 

En keksi muuta selitystä, kuin että olen oppinut saamaan itse siitä nautintoa, kun voin tuottaa toiselle nautintoa, ja haluan olla se, jolta halutaan nautintoa. 

Vierailija
5/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tästä aikaisemminkin kirjoittanut. Olen naimisissa oleva mies, ja rakastan nuolla vaimolleni orgasmin ihan milloin vain. Esim. rakastan sitä, kun hän on joskus yöllä herättänyt mut, noussut sängyllä ylöspäin, vetänyt pääni jalkojensa väliin ja  ilmoittanut, että "sun tarttee hoidella mut nyt". Haluan antaa nautintoa vaimolleni ihan ilman ajatuksia vastapalveluksista tai yhdynnästä. Niin, ja kyllä se joskus menee toisinkin päin, ja kerron, että haluan juuri sillä hetkellä.

Aikaisemmissa suhteissa seksissä oli kyse pääosin mun omien tarpeiden tyydyttämisestä. Usein halusin suihinoton, suuhun laukeamisen, ja tämän joko nukahtaa tyydytettynä, tai nousta keittelemään kahvia jos oli aamu. Juuri ikinä en suostunut antamaan suuseksiä koska en saanut siitä tuolloin mitään. Silti naiset olivat valmiita ottamaan suihin melkein aina kun sitä halusin. Käytin tätä myös häikäilemättömästi hyväkseni. 

En keksi muuta selitystä, kuin että olen oppinut saamaan itse siitä nautintoa, kun voin tuottaa toiselle nautintoa, ja haluan olla se, jolta halutaan nautintoa. 

Luultavasti sulla on vaan huomattavasti suuremmat ja syvemmät tunteet sitä nykyistäsi kohtaan, ja himoitset häntä aidosti.

Silloin sitä himoitsee nuolla/imeä toisen sukupuolielintä.

Itselläni on ollut nuorempana samaa, sukupuolet vaan toisinpäin.

Vierailija
6/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin tunteilla elävä ihminen ja tämä on siksi erittäin arka ja ikävä asia. Puhuin miehelleni sitten eilen päättäväisesti ilmoittaen, että asioihin pitäisi tulla muutos. Tämä ainakin kuunteli ja ilmeisesti jotakin ymmärsi. Oli siis aika vain ottaa niskasta itseään kiinni ja sanoa asiasta tiukasti.

Kiitoksia tuesta ja neuvoista.

Vierailija
7/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto miten masentavan kuvan tämä palsta antaa parisuhteista, kun tuollaisistakin asioista täytyy erikseen ja monta kertaa sanoa, ja lopuksi vielä oikein tosi tiukasti.