Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Antakaa miesten päättää, miten teidän tulee pukeutua! Se näyttää selvästikin toimivan!

Vierailija
15.10.2019 |

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/d34000e6-5633-4796-b5a9-2cb8b68a82ce

Katsokaapa tuo uutinen. Siinä näkyy, kuinka mies selvästi tietää millaisissa vaatteissa nainen näyttää kauniilta ja naiselliselta. 👍

Siksi minun onkin miehenä vaikea ymmärtää, että miksi naiset itse pukevat päälleen kaikkein kamalimpia ja epänaisellisimpia rytkyjä, kun mahdollisuus on pukeutua paljon tyylikkäämminkin.

Eli naiset! Antakaa miesten päättää teidän vaatteistanne!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jutun nainen oli valmiiksi ostanut itse nuo vaatteet, mies vain yhdisteli niitä. Ihan tavallisia asuja näytti olevan.

Vierailija
22/38 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä tyyli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen on sosiaalisesti tärkeää itseilmaisua. Jos antaisin miehen pukea mut kauniiksi, viestisin olemuksellani ihan muuta kuin mitä oikeasti olen. En minä ole sellainen ihminen joka haluaa olla naisellinen ja vieraiden miesten silmissä kaunis, enkä halua viestittää olevani.

Vierailija
24/38 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just juu. Kuka mies haluaa tyttiksensä pukeutuvan jumalattoman rumiin lenkkareihin ja paitaan joka on kuin ala-asteen luokkakuvasta vuodelta -92?

Vierailija
25/38 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pukisi mut joka päivä mekkoihin. Niitä käytän itsekin välillä paljonkin, kausittain. Mekot on ihania, ongelmaksi tulee sukkahousujen heikko laatu - ei jaksaisi koko ajan olla ostamassa uusia.

Vierailija
26/38 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus annankin miehen päättää vaatteistani. Siis jos mietin mihin oikein pukeutuisin ja mies pyytää laittamaan jonkin tietyn mekon, jossa näytän hänen mielestään hyvältä. Ei ole mikään ongelma, tottakai haluan miellyttää myös hänen silmäänsä. En tosin antaisi päättää jatkuvasti vaatteitani, sehän olisi hirvittävän kontrolloivaa. En toki itsekään käskytä miestä pukeutumisasioissa.

Vierailija
27/38 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pukeudun hyvin mielelläni sellaisiin vaatteisiin, joista mieheni pitää, kunhan pidän niistä itsekin. Mieheni tekee aivan samoin.

Vierailija
28/38 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin pukeutua miehen valitsemiin vaatteisiin jos hän suostuisi maksamaan ne kaikki. Viimeksi kun hän sattui olemaan mukana vaatekaupassa, valitsi mun vaatteet mutta maksoin ne itse! Olen aina saanut palautetta muilta että mulla on hyvä maku ja pukeudun hyvin, miehen mielestä pukeudun harvoin hyvin. On konservatiivisempi vaate valinnoissa, mutta niin kauan kun itse maksan kledjuni, vaietkoon!

Vierailija
29/38 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hullumpi. Lähes kaikille naisille sopii hame.

mies51v

Sillähän oli vaan yhtenä päivänä hame päällä ja muina jotkut kamalat farkut.

Vierailija
30/38 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vain näyttäisi hyvältä tuon naisen päällä...Tietääkö kukaan hänen nimeään?

Vierailija
31/38 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa uutison otsikossa

"Anne, 32, pukeutui viikon, kuten mies halusi: ”Ei enää happi kulje”

Kertoo kaiken oleellisen xD

Vierailija
32/38 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies pukisi mut joka päivä mekkoihin. Niitä käytän itsekin välillä paljonkin, kausittain. Mekot on ihania, ongelmaksi tulee sukkahousujen heikko laatu - ei jaksaisi koko ajan olla ostamassa uusia.

Mä käytän mekkoja joka päivä ja siten myös sukkiksia. Voin ehdottomasti suositella Marks & Spencerin sukkiksia. Erityisesti niitä, jotka tulevat kolmen kappaleen paketissa ja siinä sanotaan, että pitää lämpimänä viileällä säällä ja viileänä lämpimässä säässä. Niitä löytyy tosin vaan mustana, mutta eri deniereissä. Ne säilyy ehjinä ja hyvännäköisinä tosi kauan.

Vierailija
33/38 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari asua oli kivoja (eka, pinkki jakku myös), mutta pari huonoja (britney ja se röyhelölenkkari)

Vierailija
34/38 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän mekkoja joka päivä ja siten myös sukkiksia. Voin ehdottomasti suositella Marks & Spencerin sukkiksia. Erityisesti niitä, jotka tulevat kolmen kappaleen paketissa ja siinä sanotaan, että pitää lämpimänä viileällä säällä ja viileänä lämpimässä säässä. Niitä löytyy tosin vaan mustana, mutta eri deniereissä. Ne säilyy ehjinä ja hyvännäköisinä tosi kauan.

Kiitos vinkistä

Vierailija
35/38 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain parit farkut, pari t-paitaa, pari villapaitaa ja joku kauluspaita. Kesällä lisäksi shortsit ja mekko. Mitä sellaista mies näistä loihtii mitä itselläni ei ole tullut mieleen? Farkut ja mekko yhtä aikaa?

Vierailija
36/38 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt liity ketjuun, mutta käy katsomassa sheertex.com sukkahousuja. Mainoastavat hajoamattomia sukkahousuja. Itse en ole kokeillut, mutta kiinnostaisi kyllä ostaa testiksi. Hintavia ovat mutta olisi kyllä huippua jos pärjäisi yhdillä sukkahousuilla eikä tarvitsisi vähän väliä ostaa uusia kun tulee niin helposti reikiä.

Nyt kun vastasin, niin kirjoitetaan samalla aloitukseen. Jos antaisin miehen päättää minun vaatteet niin sehän olisi "mukavat vaatteet". Toisin sanoen antaisi minulle hänen kulahtaneet verkkarinsa ja suuren t-paidan. :D Tykkää vaatteistani ja tyylistäni mutta on sitä mieltä että turha laittautua ellei ole erityistä syytä.

Vierailija
37/38 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten? Naapureiden ovelleko tässä pitäisi mennä vaate-ehdotuksia kyselemään?

Vierailija
38/38 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just juu. Kuka mies haluaa tyttiksensä pukeutuvan jumalattoman rumiin lenkkareihin ja paitaan joka on kuin ala-asteen luokkakuvasta vuodelta -92?

Minusta se asu oli just kiva! Miehillä on monestikin hyvä tyylisilmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän