Mitä kivoja tekoja voi miehelleen tehdä?
Toisesta ketjusta innostuneena, mitä kivoja tekoja miehelleen voisi tehdä kun haluaa muutosta ja nyt tilanne on aika kylmä?
Mistä kannattaisi aloittaa? Ideoita?
Kommentit (58)
Voi ei, sun mies kuulostaa yhtä vaikeelta ku mun :D Periaatteessa kaikki on kivasti, toimii, eikä siihen mitään ylimääräistä haluta. Sit pitää keksiä semmonen mikä just häneen tehoaa. Meillä se on se, että muistan käydä työpöydän vieressä, että voi puristella takamusta :D Todella vaikea keksiä "piristystä" kun toinen ei sitä halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imutella sitä "sieltä".
Tästä mies ei pidä, koska on lörppö "sieltä" (lääkityksensä vuoksi).
Ap
Minäkin olen lörppä sieltä, tosin leikkauksen enkä lääkityksen vuoksi. Erektiota ei tarvita orgasmin saamiseen. Naisystäväni tarjoutui kokeilemaan ja ehdotti itse vaikka mitä. Arvostin hänen tarjouksiaan, mutta asia on minulle niin vaikea että sovimme jättävämme seksin kummankin omaksi asiaksi.
Jos mietit tätä puolta, niin positiivisuus ja hienotunteisuus ovat valttia asiasta puhuttaessa. Toisaalta, varmaan tunnet omasi, joten osaat myös suhteuttaa neuvot.
Ehkä tärkeintä on osoittaa että välität kumppanistasi ja arvostat suhdettanne. Minulla kuitenkin se etten kykene seksiin, oli syy lopettaa myös suhde.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taitaa olla nyt kyseessä kaksi mt-ongelmasta yhdessä. En osaa neuvoa enempää, koska torppaat joka ainoan neuvon.
Niin, kun luulisi että toista olisi helppo ilahduttaa, mutta kuten ketjusta huomaa, ei se ole niin helppoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taitaa olla nyt kyseessä kaksi mt-ongelmasta yhdessä. En osaa neuvoa enempää, koska torppaat joka ainoan neuvon.
Niin, kun luulisi että toista olisi helppo ilahduttaa, mutta kuten ketjusta huomaa, ei se ole niin helppoa.
Ap
Meillä miehen ilahduttamiseen riittää se, että tiskaa astiat käsin. Jostain syystä mies ei pidä astianpesukoneen käyttämisestä. Kysyessäni asiasta, sain vastaukseksi epämääräistä mutinaa vesivahingoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Plus että kun kysyt palstalta vinkkejä on aika sama kuin onkisi viemäristä kalaa lounaaksi. Ehkä etsit paremmat apajat?
Vierailija kirjoitti:
Hiero sen hartioita, vai eikö miehesi tykkää siitäkään?
Olen tosi huono tuossa (mulla on tosi heikot käsivoimat), joten ei erityisemmin tykkää.
Ap
Ota poskeen muna ! Sitä kaikki miehet kaipaa ja ovat todella otettuja kun sen hyvin nainen tekee :D Minä otan suihin joka kerta mieskaverilta ja kyllä hän on onnessaan ! Kokeilkaa naiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Meillä miehen ilahduttamiseen riittää se, että tiskaa astiat käsin. Jostain syystä mies ei pidä astianpesukoneen käyttämisestä. Kysyessäni asiasta, sain vastaukseksi epämääräistä mutinaa vesivahingoista.
Mistä tuo selvisi sinulle? En ainakaan tiedä miehellä olevan mitään erikoisia toiveita. Mutta mistäpä minä tietäisin.
Ap
Miten niin lörppö alaalta miehesi ? Mikä lääke sen niin lössäyttää :O Eikö teillä seksi pelitä ollenkaan ? Voi voi sentään, sitten on vitsit kyllä vähissä ::(
Teillä on outoja miehiä.
Mies joka ei kykene tai halua seksiä?
Ei tykkää yhteisistä herkkuaterioista?
Haluaa itse keittää kahvinsa/teensä?
Ei lue kirjoja.
Ei tykkää käyttää perheen tiskikonetta vaan tiskit on pestävä käsin.
Voi jestas mitä aarteita olette löytäneet rinnallenne! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä tuo selvisi sinulle? En ainakaan tiedä miehellä olevan mitään erikoisia toiveita. Mutta mistäpä minä tietäisin.
Ap
Kaikki ne kuitenkin tiedät mistä miehesi ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Neulo miehellesi villasukat.
Olen neulonut ja käyttää niitä päivittäin. Ottaa työmatkoillekin mukaan. Täytyy tehdä taas uudet.
Mies tosin ei tykkää kun neulon. On kuulemma mummomaista. Eli salaa voi neuloa.
Ap
Ai mitä kivoja tekoja voit tehdä kun mies ei tykkää mistään ?! Tuohon on tosi outoa, ei saa hieroa eikä hipsuttaa eikä imutella, eikä mitään ! Mitäs sitten kyselet kun mitkään vinkit ei ukolles toimi! No, vie se jonnekin kylpylään, tee ylläri, älä kerro minne olette menossa. Tai annas ku arvaan ?! Ukkos ei tykkää matkustaa eikä kylpylöistä :D
Jätä se sika ! Eihän tuosta mitään tule jos ei edes seksiä ole ! Ei ole mikään oikea parisuhde sellainen,, pelkkä kaveri suhde.
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä kivoja tekoja voit tehdä kun mies ei tykkää mistään ?! Tuohon on tosi outoa, ei saa hieroa eikä hipsuttaa eikä imutella, eikä mitään ! Mitäs sitten kyselet kun mitkään vinkit ei ukolles toimi! No, vie se jonnekin kylpylään, tee ylläri, älä kerro minne olette menossa. Tai annas ku arvaan ?! Ukkos ei tykkää matkustaa eikä kylpylöistä :D
Heh, mies on työmatkoilla n. joka toinen viikko, joten todellakaan ei halua "huvikseen" matkustaa ainakaan kovin usein. Kylpylöissä olemme olleet perheen kanssa useasti. Ei ehkä olisi mikään ykköspaikka aikuisille. Ihmissoppa. Mutta ei mikään mahdoton ajatus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, mies on työmatkoilla n. joka toinen viikko, joten todellakaan ei halua "huvikseen" matkustaa ainakaan kovin usein. Kylpylöissä olemme olleet perheen kanssa useasti. Ei ehkä olisi mikään ykköspaikka aikuisille. Ihmissoppa. Mutta ei mikään mahdoton ajatus.
Ap
K-18 kylpyläosasto on esim. Vantaan Flamingossa.
Hiero sen hartioita, vai eikö miehesi tykkää siitäkään?