Mitä kivoja tekoja voi miehelleen tehdä?
Toisesta ketjusta innostuneena, mitä kivoja tekoja miehelleen voisi tehdä kun haluaa muutosta ja nyt tilanne on aika kylmä?
Mistä kannattaisi aloittaa? Ideoita?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Teillä on outoja miehiä.
Mies joka ei kykene tai halua seksiä?
Ei tykkää yhteisistä herkkuaterioista?
Haluaa itse keittää kahvinsa/teensä?
Ei lue kirjoja.
Ei tykkää käyttää perheen tiskikonetta vaan tiskit on pestävä käsin.Voi jestas mitä aarteita olette löytäneet rinnallenne! :D
Aarteitapa hyvinkin. Ehkä joku päivä ymmärrät miten monimuotoista onni ja onnettomuus voivat olla.
Oletko muuten itse täysin vailla piirteitä joita joku muu pitää outona?
Vierailija kirjoitti:
Tässä taitaa olla nyt kyseessä kaksi mt-ongelmasta yhdessä. En osaa neuvoa enempää, koska torppaat joka ainoan neuvon.
Joo olin myös tulossa kirjoittamaan että mitä useamman kommentin aapeeltä luin sitä karmeammalta suhde vaikutti :DD
Vierailija kirjoitti:
Ensin otat suihin ja sitten annat pillua.
Eihän nainen mitään muuta voi näköjään monen mielestä tehdä.
Ette taida suhteessaannne PUHUA kun et tiedä miehestä mitään muuta kuin hänen inhokkinsa??????????
Ja teillä on lapsia... Olette tosi hyvä esikuva lapsillenne :)
Mitvit.
Vierailija kirjoitti:
Ette taida suhteessaannne PUHUA kun et tiedä miehestä mitään muuta kuin hänen inhokkinsa??????????
Ja teillä on lapsia... Olette tosi hyvä esikuva lapsillenne :)
Mitvit.
No kyllä minä tiedän mistä mies pitää. Hän tykkää esim. pyöräilystä, hiihdosta, pitkään nukkumisesta, kauhuleffoista ja koiranpennuista. Ja mustikkapiirakasta ja villasukista.
Ap
Miehen erouhkailut ja se ettei hän itse tee tietenkään elettäkään (paitsi jos haluaa seksiä) on tappaneet viimeisetkin halut tehdä mitään. Pelkkää syyllistämistä ja uhkailua ja muiden kuolaamista, lasten takia yhdessä toistaiseksi.
Siis mikä ihmeen ilahduttamiskeino on kokkaaminen? Minä kokkaan joka päivä, viikonloppuisin kaksi kertaa päivässä ettei perhe näkisi nälkää... Kahviakin keitän ja siivota pitää jokaisen ihan muista syistä kuin toista ilahduttaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä ihmeen ilahduttamiskeino on kokkaaminen? Minä kokkaan joka päivä, viikonloppuisin kaksi kertaa päivässä ettei perhe näkisi nälkää... Kahviakin keitän ja siivota pitää jokaisen ihan muista syistä kuin toista ilahduttaakseen.
Et taida ymmärtää mitä eroa on makaronilaatikolla ja naudan sisäfileellä.
Vierailija kirjoitti:
Tee niitä samoja kivoja tekoja hänelle mitä hänkin tekee sulle.
Hmmm... Tuo juhlapäivinä kukkia, vaihtaa autoon renkaat pari kertaa vuodessa ja tuo lähes joka työmatkalta Tobleronea, jonka annan lapsille kun itse en voi noin hirveästi suklaata syödä.
Ap
Lähtekää yhdessä hiihtämään tai pyöräilemään. Tai osta herkkuja ja kattokaa yhessä joku kauhuleffa Netflixistä
Vierailija kirjoitti:
Lähtekää yhdessä hiihtämään tai pyöräilemään. Tai osta herkkuja ja kattokaa yhessä joku kauhuleffa Netflixistä
No ei se mies mun kanssa halua hiihtää tai pyöräillä. Pikkusen eri tahti. Netflix on ok, tosin mä en kauhua kestä. Usein katsotaan samoja sarjoja, mutta eri aikaan (eli näissäkin eri tahti) Ainakin niistä voi jutulla ( joko sä katsoit kun...).
Ap
Tykkäiskö mies seksileluista? Vaikka on " lörppö" mutta tiedän että monella on auttanut apuvälineet siihen ongelmaan. Vie mies seksilelukauppaan katselemaan jos vaikka kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäiskö mies seksileluista? Vaikka on " lörppö" mutta tiedän että monella on auttanut apuvälineet siihen ongelmaan. Vie mies seksilelukauppaan katselemaan jos vaikka kiinnostaisi.
Taas seksiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee niitä samoja kivoja tekoja hänelle mitä hänkin tekee sulle.
Hmmm... Tuo juhlapäivinä kukkia, vaihtaa autoon renkaat pari kertaa vuodessa ja tuo lähes joka työmatkalta Tobleronea, jonka annan lapsille kun itse en voi noin hirveästi suklaata syödä.
Ap
No niin! Se on siinä.
Hän lienee onnellinen, kun saa kukkia, ja sinä vaihdatkin tänä syksynä renkaat. Tobleronea saa tavallisistakin kaupoista.
Siinä sait vastauksesi!
Eiköhön meillä jokaisella ole omat outoutemme.