Pitäiskö vauvan nimi jotenkin vihjata paikkaan missä hänet tehtiin?
Kuten Paris, Brooklyn. Nimeksi nyt Helsinkiä voi antaa, mut joku muunnos.
Kommentit (57)
Mä olisin Manse tai tarkemmin Amuri :). Mutta mun kolme sisarusta on syntyneet Helsingissä. Pitäisi tosiaan tarkemmin tietää tekopaikka. Sänky, sauna, terassi...? Mutta äiti ja isä kuolleet, ei voi kysyä enää.
Mun mies on syntynyt Joutsenossa. Olisikin hieno ja uljas nimi Joutsen.
Tytölle nimeksi Zetorinmiestenvessa?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miten Jussi 69 on mahdollinen.
Samoin. En ole koskaan kuullut Jussi-nimisestä paikkakunnasta.
Eikö Helsingin joku ollut jo ottanut sukunineksi, joten ehkä ei enää käy.
Siinä tapauksen meidän pojan nimi ois Sauna. Tai Laude.
Ot, mutta mistä te tiedätte missä lapsi on saanut alkunsa?
Pietarsaaressa (Jakobstad) syntynyt poika voitaisiin nimetä Jaakko-Pietariksi.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat eivät paneksi päivittäin monella eri paikkakunnalla muistinsa jälkikäteen menettäen. Toki joillekin sattuu sellaistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat eivät paneksi päivittäin monella eri paikkakunnalla muistinsa jälkikäteen menettäen. Toki joillekin sattuu sellaistakin.
Ja jokainen tietysti osaa sanoa, onko raskaus alkanut perjantaina kotona sängyssä, lauantaina anoppilan saunassa vai sunnuntaina moottoritien levähdysalueella?
Vit tulanjänkä
Mänttä-Vilppula
Trou aux biches
Ei vaan, huijaisin, jos olis tollanen laki 😂
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi antaa lapselle Disney hahmon nimen?
Kuin? Minusta aika monella disney-hahmolla on ihan tavalliset nimet, vetääkö joku omia johtopäätöksiä niistäkin?
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin Manse tai tarkemmin Amuri :). Mutta mun kolme sisarusta on syntyneet Helsingissä. Pitäisi tosiaan tarkemmin tietää tekopaikka. Sänky, sauna, terassi...? Mutta äiti ja isä kuolleet, ei voi kysyä enää.
Miksei Helsingissä voi olla myös kaupunginosien mukaan. Esim. Eira, Kalle O. (Englantilaisittain lausuttuna)
Itis, vesala, Haka Niemi, Meri Haka, Kaisa Niemi,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hytti 8261
Ruotsinlaivoista saa hyviä nimiä tyttärille. Pojat täytyy sitten käydä tekemässä jäänmurtajilla.
Jessica Taxfree Cinderella.
Sua mietitytti tää sama asia muuten yhdessä toisessakin lasten nimiä koskevassa ketjussa tänään.