Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jos haluat vauvan, niin oletko valmis siihen että naisellasi on pyyntöjä sulle raskauden aikana.

Vierailija
15.10.2019 |

Pitää saada herkutella jne. Saattaa olla itkuherkkä ym. Oletko jo valmistunut siihen?

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, sehän kuuluu asiaan.

Vierailija
2/99 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo setämies joka olisi valmis mihin tahansa, jos edes kerran elämässään pääsisi kastamaan kärkeä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pääsee ihan itse sinne kauppaan. 

Vierailija
4/99 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo setämies joka olisi valmis mihin tahansa, jos edes kerran elämässään pääsisi kastamaan kärkeä

Valitettavasti ei nyt lottonumerot osuneet kohdilleen. Jälkikasvua löytyy jo, joten tiedän mistä puhun. Ja vaikkei löytyisikään, niin empatiakykyä löytyy sen verran että raskaana olevaa puolisoani tukisin ihan ilman irvistelyjä.

Oliko tämä sitä miesvihaa, josta tämä palsta ilmeisesti tunnetaan? Mielenkiintoista. Tuleeko se viha enemmän naisilta, vai toisilta miehiltä? Tai ehkä pikemminkin "miehiltä"?

Vierailija
5/99 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa vaikeaa miehen käydä lähikaupassa hakemassa vesimelonia jos raskaana olevan vaimon tekee sitä mieli. Eiköhän sillä vaimolla ole pikkaisen tuskaisempi rooli kasvattaa sisällään uusi ihminen saati saada se ulos sisältään.

Vierailija
6/99 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, herkuttelu ei todellakaan kuulu asiaan vaan terveellinen ja tasapainoinen ruokavalio. Lasta kuuluu ajatella jo kun se on kohdussa, eikä syödä mitä tahansa. 

Vierailija
7/99 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa vaikeaa miehen käydä lähikaupassa hakemassa vesimelonia jos raskaana olevan vaimon tekee sitä mieli. Eiköhän sillä vaimolla ole pikkaisen tuskaisempi rooli kasvattaa sisällään uusi ihminen saati saada se ulos sisältään.

Liikunta tekee hyvää sille naisellekin, joten sinne lähikauppaan voi mennä ihan yhdessäkin.

Vierailija
8/99 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, antakaa miehille jo anteeksi se raskaus ja synnytys. Ei se miesten vika ole, että biologia on tässä kohtaan epäreilu. Pieni liikunta tekee aina hyvää, eikä pidä jäädä sohvalle odottamaan, että mies palvoo naistaan toisena päivätyönään ja sitten ihmetellään kun tuli niitä "raskaus"kiloja ja taas on syy syyttää sitä miestä, kun raskaus lihotti.

N43

Vierailija
9/99 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikunta tekee hyvää sille naisellekin, joten sinne lähikauppaan voi mennä ihan yhdessäkin.

Meinaat ettei raskaana ollessa tarvitse töissä käydä? Se vaimo voi olla fyysisessä työssä, pahoinvoivana ja jalat turvoksissa raskauden takia. Ja työpäivän jälkeen pitäisi vaimon lähteä vielä lähikauppaan ja mies makaa sohvalla? :) Onneksi minulla ei ollut tuollaista miestä, mutta ymmärrän kyllä syntyvyyden laskun mikäli useilla miehillä on tämä "raskaana olevan vaimon on tehtävä kaikki itse" -asenne.

Vierailija
10/99 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, antakaa miehille jo anteeksi se raskaus ja synnytys. Ei se miesten vika ole, että biologia on tässä kohtaan epäreilu. Pieni liikunta tekee aina hyvää, eikä pidä jäädä sohvalle odottamaan, että mies palvoo naistaan toisena päivätyönään ja sitten ihmetellään kun tuli niitä "raskaus"kiloja ja taas on syy syyttää sitä miestä, kun raskaus lihotti.

N43

Kaikki ei ole lihavia raskausaikana ja raskauden jälkeen. Kukaan ei varmaan syytä miehiä raskausvaivoista. Oletus raskaana oleminen = lihavana sohvalla makaaminen, on mielestäni omituinen.

Vierailija
11/99 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat ettei raskaana ollessa tarvitse töissä käydä? Se vaimo voi olla fyysisessä työssä, pahoinvoivana ja jalat turvoksissa raskauden takia. Ja työpäivän jälkeen pitäisi vaimon lähteä vielä lähikauppaan ja mies makaa sohvalla? :) Onneksi minulla ei ollut tuollaista miestä, mutta ymmärrän kyllä syntyvyyden laskun mikäli useilla miehillä on tämä "raskaana olevan vaimon on tehtävä kaikki itse" -asenne.

...men-nä ihan yh-des-sä-kin 

Vierailija
12/99 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähikauppaan voi mennä yhdessäkin =  mies makaa sohvalla

Vierailija
13/99 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih hih

Vierailija
14/99 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, vaan nainen, mutta todellakin toivon tehneeni sen verran hyvän valinnan kumppania valitessa, että hän olisi valmis auttamaan raskaana ollessani. Olen yhden abortin tehnyt aikoinani, ja se aika raskaana oli yhtä helvettiä. Oksensin 24/7 ja sinne lähikauppaan mennessä olisin pyörtynyt jo viidesti. Koulusta jäin sairaslomalle aborttiin asti, koska en yksinkertaisesti päässyt minnekkään ilman että laatta lensi.

Lisäksi, jos lapsia joskus meille mies haluaa, niin sa todellakin lopettaa tupakoinnin siinä vaiheessa kun lasta aletaan yrittämään. Itsekin siis poltan, mutta ei olisi mielestäni reilua, että mies jatkaisi polttamista. Silloin raskaana ollessa jos haistoinkin tupakan savua, laatta lensi välittömästi. Mutta toivottavasti tuleva(?) raskaus olisi helpompi. :)

Sellainen pirttihirmu täällä.

Vierailija
15/99 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitsen 2900 euroa, en voi muuttua jättiomakotitaloksi, herkkuruuiksi, Volvon citymaasturiksi ja Lontoon shoppailulomiksi. Miksi naisten pitää raskaana vaatia vaan lisää ja lisää? Mikä jumalauta on että vielä muutama vuosikymmen sitten naisille riitti ihan peruselämä?

t. m -83

Vierailija
16/99 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähikauppaan voi mennä yhdessäkin =  mies makaa sohvalla

Mutta miksi se mies ei voi käydä vaikka pyytämättä? Pakko ottaa vaimo mukaan. Yhdessä lähikauppaankin joka kerta kivuista ja väsymyksestä huolimatta. Onneksi ei ole tuollaista miestä.

Vierailija
17/99 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansaitsen 2900 euroa, en voi muuttua jättiomakotitaloksi, herkkuruuiksi, Volvon citymaasturiksi ja Lontoon shoppailulomiksi. Miksi naisten pitää raskaana vaatia vaan lisää ja lisää? Mikä jumalauta on että vielä muutama vuosikymmen sitten naisille riitti ihan peruselämä?

t. m -83

Etkö sinä itse sitten osaa kokata? Jos naisen pahoinvointia helpottaa jääkylmä vesimeloni, niin sinullako ei rahat riitä sitä hakemaan lähikaupasta?

Vierailija
18/99 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. m -83

En ole ikinä elämäni aikana kuullut raskauden aiheuttavan Volvon citymaasturin vaatimista. Olet ehkä seurustellut jonkun Maisa Torppien kanssa kenties? Itse himoitsin ruisleipää ja ananasta raskausaikana. Niin ja seksiä.

Vierailija
19/99 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelle se on arkipäivää ilman raskauksiakin 😄

Vierailija
20/99 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa . Että naisen ei tarvitse käydä edes kaupassa 9 kuukauden aikana? Mitä vielä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä